Namuttelua.No näin kävi. Juhis olisi vienyt kiekon kolmesti maalin taakse noista läpiajoista.
Emme halua huonoja pelaajia joukkueeseemme.Ei Sallista Kärppiin
Espoon Bluesin (RIP) kasvatti.HIFK-kasvatti tekee. Ei yllätä.
Olen Nordean asiakas ja arvostan Björn Wahlroosia. En silti nauti tämän illan pelistä.Ja minä.
Laituri. HIFK etsii edelleen sentteriä. Kolmatta kautta mennään ja ehkä joskus vielä löydetään joku.Mutta oliko tämä sentteri- vai laiturimainen suoritus?
Onko näissä ollut jotain muuta kattomista?
Etkö olekaan oranssin Osuuspankin puolella?Olen Nordean asiakas ja arvostan Björn Wahlroosia. En silti nauti tämän illan pelistä.
Tami keksi jääkiekon.Tamin pelitapa näkyy edelleen Ranskan kiekkoilussa. Toki ilman Tamia siellä ei edes pelattaisi kiekkoa, herrahan loi sen siellä itse tyhjästä.
Puck-Esbo? Vois Espoo tehdä paluun Liigaan Puck-Esbo nimellä. Kaunis nimi.Espoon Bluesin (RIP) kasvatti.
Joookeeeerit
JOK... KÄRPÄT!
C Morella ei ole mainoksia.Tekisi mieli boikotoida noita yrityksiä, jotka laittaa noita erittäin juntteja mainoksia tähän katkolle.
Ompa hyvä. Ois tympiä ens kauden alussa kun muilla joukkuella 1-10 pelaajaa kun te vaan otatte kaikki itsellenneEmme halua huonoja pelaajia joukkueeseemme.