Su 19.5.2019 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 60 697
  • 1 350

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vietä 12738 tuntia Tuomo Ruudun ja Olli Jokisen parissa. Aloita heti! Ensimmäinen kuukausi veloituksetta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
äviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Ku summeri kaikuu jääl pelikamat heti vaihtuu päält, kysyn miks sä et lähtis niin moni näist tähdist kai heti taipuu tääl. Mä voin olla huomen työtön, tänään oon niin haipis et lähetään heti voitol yöhön ihan sama vaik pelit ois tiistaisin. Oon kentäl, oon maikis, oon leftis, oon raitis oon hilightis yös eli nightis täl voitol oon king niis kaikis. Kuka värjää et ehjäl kesäl ei tääl muka pärjää, pitää pelaa et voi joraa ja sekä yös sen kentäl tolpan kaut skoraa.
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Taas aas aas aas aas aas aas aa aa...
voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön!
Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.
yo me lähetään voitolla yöhön.
Itikoita mä en ikin voita en vaik oisin tikin poika, aina haistanu kruunan ja klaavan siks me ollaan koutsin kaa naamat. Pleijareis parta jeesus ei noi haivenet varmaan tee sust, omalla ajalla omalla tavalla haippii pelkäl omalla kamalla syntyny härmäs kaukana särmäst mut tuu beesii jos tarviit jeesii, ymmärrä, sä oot nii ärrä. Duuneis välil vähän kirvelköön illal saa beibi pirtelöö, rakentamas parempaa suomea kuhan tehään historiaa ennen ku korjaa kuolema.
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön, siks me lähetää voitolla yöhön!
Taas aa aa... voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön!
Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön. o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.
Kurin pitäjä sä et mua pidätä märkä istuu jäähyl tääl pidä junnu pää ylhääl. Piti olla hallilla, mun lipuis lukee tallinna märkä istuu jäähyl tääl pidä junnu pää ylhääl!
Taas aas aas aa aa.voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön! Aas aas aa aa voitolla voitolla voivoit aas aas aa aa.me lähetään voitolla yöhön. o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu.me lähetään voitolla yöhön.o-o-o-o-ouuuu.o-o-o-o-ouuuu. me lähetään voitolla yöhön.
Tiivistelmä:
AAS AAS
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nytkö tää jännitysnäytelmä on ohi. Ei voi käsittää. Oon vaan tärissy jännityksestä täällä kotisohvalla välillä tupakilla käyden, kun ei ole matsia uskaltanut katsoa. Ja nyt tää on ohi ja voitto taskussa. Huh huh. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Tärkeä venyminen tiukassa paikassa leijonilta!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nytkö tää jännitysnäytelmä on ohi. Ei voi käsittää. Oon vaan tärissy jännityksestä täällä kotisohvalla välillä tupakilla käyden, kun ei ole matsia uskaltanut katsoa. Ja nyt tää on ohi ja voitto taskussa. Huh huh. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Tärkeä venyminen tiukassa paikassa leijonilta!
TÄMÄ ON VALTAISAA RYÖPYTYSTÄ! RANSKA ON LÖYTY!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olipahan matsi. Tuskasimmat hetket kotisohvalla oli sillon kun Leijonilla oli YV.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vietä 12738 tuntia Tuomo Ruudun ja Olli Jokisen parissa. Aloita heti! Ensimmäinen kuukausi veloituksetta.
Kymmenkunta vuotta sitten Maikkarilla oli slogan "formulat ei lopu koskaan" johtuen siitä, että talvitauolla Max näytti vuosikausia vanhoja kisoja. Saman sloganin voisi ottaa käyttöön myös MM-kisoihin, koska MM-kiekkoa näkyy C Morella varmaan vielä heinäkuussa.
 
Melkein haluttaisi kiduttaa itseä vielä jälkianalyyseilla, että mitä tästäkin saadaan revittyä kasaan. Mutta ehkä täytyy jättää toiseen iltaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kymmenkunta vuotta sitten Maikkarilla oli slogan "formulat ei lopu koskaan" johtuen siitä, että talvitauolla Max näytti vuosikausia vanhoja kisoja. Saman sloganin voisi ottaa käyttöön myös MM-kisoihin, koska MM-kiekkoa näkyy C Morella varmaan vielä heinäkuussa.
Itse asiassa kyllä maikkari aika pitkään kesälle noita pelien uusintoja näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös