Outoa, ettei Ranska ota mokkea pois.
Tami voinut opettaa tätä ranskalaisille, koska Tami ei ollu koskaan häviöllä
Outoa, ettei Ranska ota mokkea pois.
Miksi minä siellä olisin?Jatkoajan vitsikeskuksessa
Ranska-Saksa peliä selostamaan. Ai että. Kyllä katsoisin ja erityisesti kuuntelisin!Jukka Loukio, Mika Saukkonen ja Leo Silolahti pitäisi joskus saada samaan selostuskoppiin. Oppisi ihan uusia nimiä.
Nojaa. Kyllä mulle champpari, eurooppaliiga, La Liga, formulat, Timanttiliiga yms kelpaa.Ei ole. Cmorella me maksamme lähinnä pakasta.
Jukka Loukio, Mika Saukkonen ja Leo Silolahti pitäisi joskus saada samaan selostuskoppiin. Oppisi ihan uusia nimiä.
Juhis oli mukana vielä kisojen alussa, mutta hän sai kisojen aikana potkut palstalta.Olis pitänyt valita Lasse ja Juhis kisoihin niin tämäkin matsi olisi 10-0.
Nimenomaan. Tässä jengissä olisi voinut toimia maalintekijänä tai sitten ”Jukka Tammena”.Ei tuo Juhiksen valitseminen kisoihin olisi ollut välttämättä niin huono idea. Hän osaa ainakin tehdä maaleja silloin kun ei päätä kurvata maalin taakse kiekon kanssa.
Ei Ranska oo saanu maalia.Teki avausmaalin.
Ranska on voitettava. Legendaarinen kiekkomaa.Taistele, Suomi!
No hyvä, ettet ole katkollakaan. Ks. alkuperäinen viesti @Kuubextra n kommentein. :)Miksi minä siellä olisin?
Rauha hänen muistolleen, meidän oma ilopillerimme <3Juhis oli mukana vielä kisojen alussa, mutta hän sai kisojen aikana potkut palstalta.
Kiviranta on Sport kasvatti. Yksikään ranskalainen taas ei ole.Ei Ranska oo saanu maalia.
Nojaa. Kyllä mulle champpari, eurooppaliiga, La Liga, formulat, Timanttiliiga yms kelpaa.