Su 17.3.2024 Sport - KalPa

  • 27 316
  • 530
Tila
Viestiketju on suljettu.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuosta en tiedä, mutta tämä kyseinen jäähy tuli kieltämättä kalpalaisen tyylipuhtaan sukelluksen seurauksena. Yök!
Mielestäni ei ollut sukellus, vaan kompuroi jalkoihinsa. Eikai Korhonen mitenkään kerennyt edes havainnoimaan mihin vastustaja huiskaisi mailallaan, jotta voisi sukeltaa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mä oon sitä mieltä, että ihan mailaan kalpalainen kaatui eli rike tapahtui.
Sama, tai ainakin ymmärrän että kampilta se näytti. Sukellusta en siinä kyllä mitenkään nähnyt. Tämä näin neutraalien lasien läpi
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä oon sitä mieltä, että ihan mailaan kalpalainen kaatui eli rike tapahtui.
Joo. Ja kuten jo yllä joku totesi, niin livetilanteesta katsottuna jäähy oli suht selvä.

Immeisiä nuo tuomaritkin on.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Saatana kolmannessa paskahousut ei uskalla viheltää edes pitkiä … eikä kalpalle jäähyä se on varma
 

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Vaasalaiset itkemässä tuomareista. Kaikkea sitä. Haluatteko alkaa laskemaan montako estämistä, kiinnipitämistä ja kahvaamista on jäänyt Sportin osalta Playoffkarvapersekiekko-linjan myötä viheltämättä.
Koko muu Suomihan sen näkee,että Kalpaa suositaan...
Mutta kerro ihmeessä montako?
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Jaa se onkin jo 2-2...katellu futista ja sillä aikaa KalPa iskenyt kaksi...ja näköjään vielä tollanen pukukoppimaali. Aiai...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harmittaa Dufvan puolesta.
Minua ei. Kaikki kunnia toki hienosta urasta, mutta ihmeellisellä tavalla on miestä alettu glorifioimaan ja nostamaan jalustalle. Pelikirja on mennyt vanhaksi yli 10 vuotta sitten joten jäljellä ei ole muuta kuin sysipaskat, mukahauskat sutkautukset.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Tuosta en tiedä, mutta tämä kyseinen jäähy tuli kieltämättä kalpalaisen tyylipuhtaan sukelluksen seurauksena. Yök!
Mielestäni ei sukeltanut vaan kompastui omiin jalkoihin tai terä petti alta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensin kitistään, kun ei puhalleta jäähyjä. Sitten kun puhalletaan, niin taas kitistään.

Tuomareille tulee virheitä molempiin suuntiin, sille ei oikein voi mitään, ihmisiä kun ovat. Lahjajäähy (kevyt vihellys) mutta luokatonta pelaamista Sportilta av:lla.
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ois nyt tärkeetä jos tuomarit huomaavat itsekin mahdollisa virheitä tulleen, ettei niitä missään nimessä lähdetä paikkaileen. Linjan pitää pysyä ja virheet jättää taakse.
 

Big Sexy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo
Pelitapahtumiin nähden ansaitusti tasoihin, vaikka kyseenalaisen jäähyn ansiosta ylivoimalle päästiinkin. Seuraavaa kierrosta ajatellen tekisi kyllä hyvää saada sarja poikki tänään. Jos Sport sen sijaan punnertaa itsensä tästä vielä jatkoon, ei tule olemaan mitään mahdollisuuksia Tapparaa vastaan. Erinomainen meno tuolla katsomossa kyllä on, mukava olisi olla paikan päällä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ensin kitistään, kun ei puhalleta jäähyjä. Sitten kun puhalletaan, niin taas kitistään.

Tuomareille tulee virheitä molempiin suuntiin, sille ei oikein voi mitään, ihmisiä kun ovat. Lahjajäähy (kevyt vihellys) mutta luokatonta pelaamista Sportilta av:lla.
No tietenkin tuommoinen vihellys nostaa tunteet pintaan. Virheitä toki tulee myös tuomareille. Toivottavasti Sport hoitaa tämän vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös