Mielestäni ei ollut sukellus, vaan kompuroi jalkoihinsa. Eikai Korhonen mitenkään kerennyt edes havainnoimaan mihin vastustaja huiskaisi mailallaan, jotta voisi sukeltaa.Tuosta en tiedä, mutta tämä kyseinen jäähy tuli kieltämättä kalpalaisen tyylipuhtaan sukelluksen seurauksena. Yök!
Meni kyllä kaikilta ohi, mutta paitsiohan tuoSelkeä paitsio...
Näin se taitaa olla. Mutta toisaalta, siinä se kiekko oli samassa kasassa.En tiedä miten nuo tarkkaan menee, mutta muistelisin lukeneeni, että kauemman tuomarin tehtävä on seurata rikkeitä, kun lähempi tuomari seuraa kiekkoa. Toki voin olla myös ihan väärässä.
Sama, tai ainakin ymmärrän että kampilta se näytti. Sukellusta en siinä kyllä mitenkään nähnyt. Tämä näin neutraalien lasien läpiMä oon sitä mieltä, että ihan mailaan kalpalainen kaatui eli rike tapahtui.
Joo. Ja kuten jo yllä joku totesi, niin livetilanteesta katsottuna jäähy oli suht selvä.Mä oon sitä mieltä, että ihan mailaan kalpalainen kaatui eli rike tapahtui.
Me tarvitaan kaikki apu. Erätauolla kaivetaan läpsyttimetkin apuun.Paska joukkue tarvitsee apua tuomareilta.
Koko muu Suomihan sen näkee,että Kalpaa suositaan...Vaasalaiset itkemässä tuomareista. Kaikkea sitä. Haluatteko alkaa laskemaan montako estämistä, kiinnipitämistä ja kahvaamista on jäänyt Sportin osalta Playoffkarvapersekiekko-linjan myötä viheltämättä.
Tuomarit haluaa vissiin Kalpan jatkoon. Kyllä mä kärsin.
Minua ei. Kaikki kunnia toki hienosta urasta, mutta ihmeellisellä tavalla on miestä alettu glorifioimaan ja nostamaan jalustalle. Pelikirja on mennyt vanhaksi yli 10 vuotta sitten joten jäljellä ei ole muuta kuin sysipaskat, mukahauskat sutkautukset.Harmittaa Dufvan puolesta.
Erätauko syönee sen.Kohta tulee paikkojäähy KalPalle
Mielestäni ei sukeltanut vaan kompastui omiin jalkoihin tai terä petti alta.Tuosta en tiedä, mutta tämä kyseinen jäähy tuli kieltämättä kalpalaisen tyylipuhtaan sukelluksen seurauksena. Yök!
Etkö tiedä,että Sport on diesel?Meinaako omia pleijareitaan jo hyvän aikaa pelanneelta Sportilta loppua bensa?
No tietenkin tuommoinen vihellys nostaa tunteet pintaan. Virheitä toki tulee myös tuomareille. Toivottavasti Sport hoitaa tämän vielä.Ensin kitistään, kun ei puhalleta jäähyjä. Sitten kun puhalletaan, niin taas kitistään.
Tuomareille tulee virheitä molempiin suuntiin, sille ei oikein voi mitään, ihmisiä kun ovat. Lahjajäähy (kevyt vihellys) mutta luokatonta pelaamista Sportilta av:lla.