Odotan mielenkiinnolla eilisen pelin tuomaroinnista kitisseitä saipalaisia kertomaan mielipiteensä tämän illan tuomaroinnista.Jos jäi Ilvekselle yksi jäähy viheltämättä ensimmäisessä ottelussa, nyt hyötyi kyllä SaiPa huomattavasti enemmän tuomareista.
SaiPalaisten tuomari itkua en kyllä otteluseurannassa ymmärrä.. värilasit saa aina olla, mutta joo... yhtään varsinaisesti väärää tuomioita ei tullu, mitään radikaalimpaa ei jäänyt viheltämättä. Sääntökirja iltalukemisiksi, niin ei tarvi pillittää kuin pikkulapsi.
Kiitos tästä asiallisesta kommentista.Tämä sarja ansaitsee kolmannen ottelun ja parempi jatkoon. Kumpikin ansaitsee mutta valitettavasti toisen on pudottava. Hyvä peli ja kiitokset molemmille kannattajille, hallilla näytti olevan hyvä tunnelma ja seurannassa myös vaikka erimielisyyksiä lopputuloksesta on. Tiistaina jatketaan.
Kirjotit tonne vahingossa SaiPalaisten, tarkotit varmaan kuitenkin ilvesläisten.
Olen yrittänyt aina kunnioittaa vastustajaa ja yrittänyt ainakin kirjoittaa vastustaja joukkueen nimen isolla! Myös aina myöntänyt, jos Ilves on ollut huonompi, tänään oli. Olisi voinut naulata rankkarista mutta ei niin kaveri teki ja se siitä.
Lapsilleni olen aina opettanut, että pitää osata voittaa ja hävitä, kunnioittaa ja arvostaa. Toivoisin, että täällä kaikki tekisivät noin, mutta näköjään se ei toteudu alkuunsa. Ei kummankaan joukkueen puolella. Harmi.
Olen yrittänyt aina kunnioittaa vastustajaa ja yrittänyt ainakin kirjoittaa vastustaja joukkueen nimen isolla! Myös aina myöntänyt, jos Ilves on ollut huonompi, tänään oli. Olisi voinut naulata rankkarista mutta ei niin kaveri teki ja se siitä.
Lapsilleni olen aina opettanut, että pitää osata voittaa ja hävitä, kunnioittaa ja arvostaa. Toivoisin, että täällä kaikki tekisivät noin, mutta näköjään se ei toteudu alkuunsa. Ei kummankaan joukkueen puolella. Harmi.
Kysehän ei ole kunnioituksen puutteesta vaan kieliopista. Ilves isolla, ilvesläinen pienellä. Niin kuin Suomi ja suomalainen.Olen yrittänyt aina kunnioittaa vastustajaa ja yrittänyt ainakin kirjoittaa vastustaja joukkueen nimen isolla!
Kysehän ei ole kunnioituksen puutteesta vaan kieliopista. Ilves isolla, ilvesläinen pienellä. Niin kuin Suomi ja suomalainen.
Sitten asiaan. Oli sitten tuomarit, pelaajat, valmentajat ja fanit millaisilla laseilla tahansa varustettuina niin kyllähän se on ihan oikeutettua, että 1-1 -tilanteesta mennään tiistaita kohti. Ja mikäs sen mukavampaa. Toivottavasti tiistaina on tiukka matsi, joka ratkeaa reilusti ja oikeudenmukaisesti.
-h-
Tästä ollaan samaa mieltä. Kyllä, saa harmittaa. Se on jopa suotavaa tappion jälkeen. Hyvä kuitenkin muistaa, että se mitä kentällä tapahtuu tuomareiden, pelaajien ja/tai toimihenkilöiden toimesta, harvemmin on yksittäisen nimimerkin syy.No toivottavasti tiistain pelin jälkeen osataan käyttäytyä ja kaikki henkilöönmenevä sekä muu kiukuttelu jää mahdollisimman vähälle.
...mutta pelkään että 4-0 voitoilla sieltä Ilveskin lomille lompsahtaa.
Ilves ei oo tainnu vähään aikaan oikeissa pleijareissa ollakaan, niin niille kivempi homma varmaan tämmönen että pääsee vaihteeksi taas isojen poikien leikkiin mukaan..