Tuossa Kakon jäähyssä olin hetken jo aivan varma että Leino on pelaaja, joka lähtee boksiin kun "huitoi" Niemen kilpeen. Pillin soitua ja tuomarin näytettyä huitomista, olin tuosta täysin varma. Kunnes Pelicansin luukku aukesi...
Itse luulin myös, että Leino lähti tilanteesta jäähylle, mutta hidastus screeniltä kyllä kertoi sen, että Kakko ihan selkeästi Leinoa huitaisi mailallaan. Ja case Salmelainen. Itse olin sen verran hyvillä paikoilla tapahtuneeseen nähden ja myös hidastukset nähneenä oma mielipiteeni oli se, että Salmelaisen ja Sopasen luistimet osuivat toisiinsa, tätä vahvistaisi myös oma kuulohavaintoni. Salmelaisella oli tilanteessa jalat melko yhdessä. Oli taklaamassa Sopasta, mutta yritti viimehetkellä väistää Sopasen otettua V-asennon. Sopanen jäi aivan turhaan keräilemään ja kalastamaan isoa jäähyä, pelasi heti taas seuraavassa vaihdossa.
Koivusen Tonille tulee penalttia mikäli Muukkosen linja pitää tippaakaan. Tällä jo useaan kertaan todettuna täysin turha ja neitimäinen teko. Ihmettelen miten kohteena sattuikaan olemaan juuri V. Leino.
Puurula oli tänään hyvä. Gamesaveri ihan varsinaisen peliajan lopussa ja muutenkin hyvää peliä. Kaanien ensimmäisen maalinkin sai melkein estettyä venytyksellään. Ei ollut kiekko kovinmontaa senttiä maalin puolella.
Vielä kun saadaan laukauksiin lisää tasoa niin tästä on hyvä jatkaa.