hemmo_1973
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Eli Muutoksia on tullut ja Gilles ei edes pelaa.
Aika mielenkiintoista - eikös noita kokoonpanoja pystytä kuitenkin vielä halutessaan muuttamaan eli lopullinen kokoonpano on toimitettava vasta myöhemmin?
Eli Muutoksia on tullut ja Gilles ei edes pelaa.
Gilles ei edes pelaa.
Muse jää! Eiku Muse on myös pois kokoonpanosta. Pelasi eilen pirteästi, joten ihmettelen.
WTF!! Petetty olo.
Siinä meillä oikein kunnon stereotypia suomalaisesta perus(lätkä)juntista, joka antaa itsensä uskoa kaiken paskalehtien hekumoinnin Gilliesin mukanaan tuomasta uudesta maailmanjärjestyksestä.
Siinä meillä oikein kunnon stereotypia suomalaisesta perus(lätkä)juntista, joka antaa itsensä uskoa kaiken paskalehtien hekumoinnin Gilliesin mukanaan tuomasta uudesta maailmanjärjestyksestä. "Mä ainakin haluan nähdä kun se repii irti päitä, ottaa pelikieltoja ja sakkoja. Onhan se kuitenkin hankittu tänne vain ja ainoastaan kostamaan."
No, ei nyt ehkä uudesta maailmanjärjestyksestä. Mutta olisihan tuo nyt ollut hauska nähdä mitä tapahtuu jos Summasella leipoo kiinni.
No, ei nyt ehkä uudesta maailmanjärjestyksestä. Mutta olisihan tuo nyt ollut hauska nähdä mitä tapahtuu jos Summasella leipoo kiinni.
Lyödäänkö kympistä vetoa ettei voita(?) Saat siis minulta 8 euroa jos Jokerit vie ja minä X2:lla 10 euroa sinulta. Vieläkö kuulostaa naurettavan korkealta? :)1.80 kerroin kotivoitolle on tänään naurettavan korkea.
Lyödäänkö kympistä vetoa ettei voita(?) Saat siis minulta 8 euroa jos Jokerit vie ja minä X2:lla 10 euroa sinulta. Vieläkö kuulostaa naurettavan korkealta? :)
Jotenkin semmoinen tutina että Jokerit tekee tästä IFK:n parjatusta maalivahdista oikein kunnon sankarin. Jos eilisen malliin jatketaan niin tämän pelin jälkeen Thiesseniä kehutaan maista taivaisiin.