Su 13.5.2018 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 77 964
  • 980
Tila
Viestiketju on suljettu.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Saako Saukkosta kuulumaan mistään?

Oon muuten miettinyt sitä, että vittuileeko maikkari ihan tarkoituksella meille, jotka eivät CMorea halua ostaa ja pitää Saukkosen yleensä ilmaiskanavilla selostamassa... Eilenkin klassista Saukkosta: Teräväinen-Aho-Savinainen olleet kentällä varmaan puolitoistaminuuttia, kun Aho ja Savinainen menevät vaihtoon, Teräväinen jää vielä hetkeksi. Saukkonen tähän; "Teräväinen tulee jäälle, eli Suomi vaihtaa Ahon kentällisen kaukaloon...jaa... Siellä onkin nyt Teräväinen yhdessä Mannisen kanssa....katsotaas nyt...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jalkapallossa jos Suomi-Saksa päättyisi 1-1 niin sehän olisi sinivalkoisin lasein katsottuna huikea suoritus. Kohta täytyy olla tyytyväinen jos tässäkin tasuriin ylletään.
Juu, mutta tarkoitin tuota oman maalin edessä pelaamista, missä kaksi katselee, minkälaisen virheen kolmas keksii tällä kertaa tehdä.
 

Knap

Jäsen
En ole nähnyt koko kale-mainosta, tosin mulla on maksukanava. Ehkä ihan hyvä vaan, nään edelleen painajaisia 2016 World Cupin "SANO SE" -mainoksesta Viaplaylla.
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Onkohan tosta Kummola mainokset versiot mis se toteaa "poika saunoo" tai "ny rillataan"
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Ei vittu mitä settiä. Suomella on jokainen vuosi vaikeuksia tämän tason maita vastaan. Ei pitäisi tulla yhtään yllätyksenä eikä ole mitenkään Marjamäestä riippuvainen.

Ootte te ihania.

Oon varmaan kysynyt ennekin, mutta mitä helvetin virkaa valmentajalla on turnauksessa ellei pitää huolta siitä että otteluihin lähdetään hyvin valmistautuneina?

Ja kyllä, olen syyttänyt tällaisista peleistä joka kerta ja joka vuosi päävalmentajaa. Ja syytän edelleen.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Saksalle yv
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
TSN:llä myös huomioitiin tämä jota olen ihmetellyt pitkään. Anttilaa saa kyllä käsitellä melko rajuin ottein ilman pelkoa, että jäähyä tulisi. Tuollainen poikkari Anttilalta ja varma jäähy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös