Kapanen on jaellut hyviä syöttöjä tässäkin ottelussa vaikka Rantaselle, mutta jos ei kaveri tee, niin kai se on pelattava kohta jälleen itsekkäämmin. Pihlström on ihan oma lukunsa, Kapanen on mielestäni yrittänyt pelata järkevästi parissa viime ottelussa.Kapanen on uusi Pihlström. Paitsi et Pihlström oli majussa tehokkaampi. Molemmat hyviä päättömiä koohottajia.
Toisessa erässä Suomi ei pudota ketään kyydistä. Meidän pakeilla on aina, joka pelissä tokaerässä niin kauhian pitkä matka vaihtoon. Epäreilua.
Mitä tekevätkin on syytä jatkaa samalla linjalla, tulokset on kohtuullisia...Joo se vaan panee ja ryyppää tuolla Härningissä.
Eiköhän osa ole hjuumor. Suomenhan piti hävitä Kanadallekin aivan pystyyn. Nämä pahimmat kitisijät ovat tässä vaiheessa karisseet jo pois.Mitä taas luen täältä? Pelkkää vinkunaa että Suomi on paska. Saksa puolustaa oman pään pirun hyvin, siksi ei juuri hyökkäyspäässä näy vaaranpaikkoja. Ja suomen on hankala murtautua kunnon maalipaikoille. Ihme kitinää.
Kysyin just. Pysyy kuulemma mun naamallaHaluaiskohan Inka istua mun naamalle.
Laitas nyt yksikin viesti missä Suomi haukutaan paskaksi. En ole ainakaan minä törmännyt. Sen sijaan Suomi pelaa laiskasti. Se on sanottu ja ihan syystä.Mitä taas luen täältä? Pelkkää vinkunaa että Suomi on paska. Saksa puolustaa oman pään pirun hyvin, siksi ei juuri hyökkäyspäässä näy vaaranpaikkoja. Ja suomen on hankala murtautua kunnon maalipaikoille. Ihme kitinää.
Sellaset psykoosit siellä.Kysyin just. Pysyy kuulemma mun naamalla
Vai sanoiko kuitenkin, että 'peli, peli on peli'?Peli on peli, sanoi Päällikkö.
Sit voi höntsäillä kun taululla 5-muna, ei vaan ole vielä. Pitäisi oikeasti ensin pelata täysillä kunnes peli selvä, siten voi höllätä jos on siihen varaa. Nyt se on maali Saksalle ja paskat housussa.
Nojoo luin ehkä sen kaks sivua viimeisimpiä. Ja piti tosiaan lisätä että koska saksa puolustaa oman päänsä tiiviisti, niin nimenomaan saksa ei pääse hyökkäyspäässä paikoille koska kaikki on omaa päätä sumputtamassa. Eli tolla taktiikalla jos Suomi ois pelannut eilen Kanadaa vastaan, ois tullut kylmät nopeesti. Ja näinhän kävi finaalissa pari vuotta takaperin.Eiköhän osa ole hjuumor. Suomenhan piti hävitä Kanadallekin aivan pystyyn. Nämä pahimmat kitisijät ovat tässä vaiheessa karisseet jo pois.
Inka on terästäytynyt.No nythän se Inka näytti ihan kohtuu hyvältä.
Inka tietää että katselen täällä mulk... silmä kovana.Inka on terästäytynyt.
Pahoittelut kielenkäytöstäniSellaset psykoosit siellä.