flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
6-muna aloitus. En uskonut. Voitot meille tylyn esityksen jälkeen 1-0. Niemelle helppo nollapeli.
Nyt se on väistämätöntä. Vai etkö ole kuullut Antti Niemestä?
Täältä nousee ja käsi virheen merkiksi. Voiko tästä sittenkin tulla meidän kevät?Väärässä tuli oltua, mut ei haittaa!
Mistäköhän vesitohtori lempinimi tulee Vellulle?
En ollut kuullut ennen tätä iltaa. Jatkakoon Niemi samaan malliin ja minä voin vetää aasinhatun päähän joka voiton jälkeen!Jotain olen, oletko itse kuullut Jokeriveskarista joka aloittaa KHL pudotuspelisarjan voitolla ja tarkalleen ottaen nollapelillä.
Onneksi en itse vuotanut kuiviin vaan maltoin katsoa pelin niin ei tarvite vetää aasihattua päähän.
En ollut kuullut ennen tätä iltaa. Jatkakoon Niemi samaan malliin ja minä voin vetää aasinhatun päähän joka voiton jälkeen!
Totta. Mutta aika kova usko pitää, että paras seitsemästä sarja voitetaan Niemellä. Toki jos jengi pelaa kuin tänään, kaikki on mahdollista.No joo, kyllä minäkin sen ymmärsin mihin ketjun alkupään viesteillä viitattiin. Tykkään silti aina että ensin pelataan ja dumataan vasta sitten jos aihetta on...jos sittenkään. Ei tässä pitkä aika ole kun jääkonekuskikin riitti niin kyllä se Niemikin riittää jos vaan viisikko edessä pelaa noin niinkuin tänään.
Eikös se Niemikin ole jääkonekuski?No joo, kyllä minäkin sen ymmärsin mihin ketjun alkupään viesteillä viitattiin. Tykkään silti aina että ensin pelataan ja dumataan vasta sitten jos aihetta on...jos sittenkään. Ei tässä pitkä aika ole kun jääkonekuskikin riitti niin kyllä se Niemikin riittää jos vaan viisikko edessä pelaa noin niinkuin tänään.
Eikös se Niemikin ole jääkonekuski?
Jaa-a, siitä en kyllä tiedä, mutta hyvähän se on jos ihmisellä on monenlaisia taitoja.