Su 1.3.2020 Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl (GAME 1)

  • 21 994
  • 238

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
6-muna aloitus. En uskonut. Voitot meille tylyn esityksen jälkeen 1-0. Niemelle helppo nollapeli.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Nyt se on väistämätöntä. Vai etkö ole kuullut Antti Niemestä?

Jotain olen, oletko itse kuullut Jokeriveskarista joka aloittaa KHL pudotuspelisarjan voitolla ja tarkalleen ottaen nollapelillä.

Onneksi en itse vuotanut kuiviin vaan maltoin katsoa pelin niin ei tarvite vetää aasihattua päähän.
 

63lmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joensuulle erikoismaininta, kaksi maalia syntyi osittain hyvästä maalinedus-screenistä, ei nähny maalivahti mitään.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Väärässä tuli oltua, mut ei haittaa!
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hallilta kotiuduttu. Parempi alku sarjaan kun uskalsin toivoakaan.

Hyvää:
+Niemen nollapeli ja hyvää peli muutoinkin Antilta
+Jensenin kuiva kausi loppui
+Reginille onnistumisia
+O'Neil oli mielestäni hyvä tänään
+Lööv ei mokaillut
+Anttila hämmensi kuten kuulu
+Lehtosen vire jatkui
+Kontiola oli herännyt
+Hyviä blokkeja
+Taklauksia
+Tuomareilta hämmentävän hyvää viheltämistä vaikka yksi maali ryöstettiinkin
+Viedyn maalin jälkeinen pelaaminen ja maali
+Savinainen
+Yleisö ihan hyvin mukana
+Lauridsen hoiti tonttinsa
+JOUKKUE!
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Jotain olen, oletko itse kuullut Jokeriveskarista joka aloittaa KHL pudotuspelisarjan voitolla ja tarkalleen ottaen nollapelillä.

Onneksi en itse vuotanut kuiviin vaan maltoin katsoa pelin niin ei tarvite vetää aasihattua päähän.
En ollut kuullut ennen tätä iltaa. Jatkakoon Niemi samaan malliin ja minä voin vetää aasinhatun päähän joka voiton jälkeen!
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
En ollut kuullut ennen tätä iltaa. Jatkakoon Niemi samaan malliin ja minä voin vetää aasinhatun päähän joka voiton jälkeen!

No joo, kyllä minäkin sen ymmärsin mihin ketjun alkupään viesteillä viitattiin. Tykkään silti aina että ensin pelataan ja dumataan vasta sitten jos aihetta on...jos sittenkään. Ei tässä pitkä aika ole kun jääkonekuskikin riitti niin kyllä se Niemikin riittää jos vaan viisikko edessä pelaa noin niinkuin tänään.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
No joo, kyllä minäkin sen ymmärsin mihin ketjun alkupään viesteillä viitattiin. Tykkään silti aina että ensin pelataan ja dumataan vasta sitten jos aihetta on...jos sittenkään. Ei tässä pitkä aika ole kun jääkonekuskikin riitti niin kyllä se Niemikin riittää jos vaan viisikko edessä pelaa noin niinkuin tänään.
Totta. Mutta aika kova usko pitää, että paras seitsemästä sarja voitetaan Niemellä. Toki jos jengi pelaa kuin tänään, kaikki on mahdollista.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No joo, kyllä minäkin sen ymmärsin mihin ketjun alkupään viesteillä viitattiin. Tykkään silti aina että ensin pelataan ja dumataan vasta sitten jos aihetta on...jos sittenkään. Ei tässä pitkä aika ole kun jääkonekuskikin riitti niin kyllä se Niemikin riittää jos vaan viisikko edessä pelaa noin niinkuin tänään.
Eikös se Niemikin ole jääkonekuski?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös