Pukki sitten toi DVD-boksin, ja on kyllä huikeaa settiä. TV-versiosta ei jäänyt mieleen kuin lopputekstien takaperinkävely ja jotain pätkiä studiokeskustelusta, joten sarjan sisältö oli melkoisen hämärän peitossa. Osoittautunut kuitenkin mainesanojensa arvoiseksi.
Stig Carpelanin siansaksa (man måste tänka på gula sidorna... Åbo och Nykarleby)... uutistudion taustasekoilut, monitorin räjähdys ja mönkijällä peruuttelu... urheilu-uutisten aiheet Kiinan kävely(?)maajoukkueen valmennusringistä Formula kolmetonnisten harjoituksiin... Vuoden postinkantaja-kisan 3. kilpailijan kaatuilu ja makaaminen elottomana pimeässä... vankiristeily, "Sanotaan nyt näin että minä se olin"... asiantuntija-lausunnot, "No jo nyt on saatana"... Ernamon hajoaminen "Minä olen hankkinut aseen"... Die Kühen _täydellinen_ tunnusmusiikki... :D
Totaalirepeämisen aiheutti myös Mennen tullen-sarjan kohtaus jossa tämä laihempi saksalainen ilmestyy mäen takaa moottoripyörällä Scorpionsin pärähtäessä soimaan.
Puhumattakaan Studiokeskusteluista ("Pidättekö siitä kun kaveri tarttuu suoraan kaluun?" tjsp) ja Dokumenteista ("ja taas tulee saiputtaa").
Ehkä kirkkaimpina helminä itselleni Suomen Olympiajoukkueen skandaali-lehdistötilaisuus ja Lakkoneuvottelut. Jäykimmistä mahdollisista aiheista huikeata läppää. "No mua vituttaa niin paljon että...", "Olenko minä jossain yleisvastuussa näiden vesilasikäyttäytymisestä?", "Jepariksi vain...".
Nanook tosiaan tulee yleensä skipattua, eivätkä Practical English ja Sharkman-kohtaukset ole juuri naurattaneet, mutta ne ovatkin sitten ainoat.
On kyllä rautainen nelikko pääosissa.