Juu, pitää paikkansa. Mutta on varmaan hlökohtaista itse kullekin.Jetlag itäänpäin on heikompaa kuin länteen. Näin olen joskus kuullut. Eli ei välttämättä ole edes iso ongelma.
Juu, pitää paikkansa. Mutta on varmaan hlökohtaista itse kullekin.Jetlag itäänpäin on heikompaa kuin länteen. Näin olen joskus kuullut. Eli ei välttämättä ole edes iso ongelma.
Nick Ritchie tuli sitten väärää kautta? ;)Jetlag itäänpäin on heikompaa kuin länteen. Näin olen joskus kuullut. Eli ei välttämättä ole edes iso ongelma.
Masennus.Onnistuminen ekassa palissä ei saa hämärtää odotuksia. Odotellaan nyt muutama matsi.
Juurikin toisinpäinJetlag itäänpäin on heikompaa kuin länteen. Näin olen joskus kuullut. Eli ei välttämättä ole edes iso ongelma.
Jostain syystä, vaihtelee kuun kierron mukaan. Ainakaan itsellä ei ole selkeää kuvaa siitä kumpi suunta on vaikeampi.Juurikin toisinpäin
Itsellä kyllä on ollut tuolla lännen puolella Hki-> Käliförniä aina pahempaa. Muutaman päivän sekaisin kuin seinäkello, vaikken tuota alkkomahoolia käytäkään.Jostain syystä, vaihtelee kuun kierron mukaan. Ainakaan itsellä ei ole selkeää kuvaa siitä kumpi suunta on vaikeampi.
Mulla pahimmat ollut yleensä aina itään mennessä.Itsellä kyllä on ollut tuolla lännen puolella Hki-> Käliförniä aina pahempaa. Muutaman päivän sekaisin kuin seinäkello, vaikken tuota alkkomahoolia käytäkään.
Tulee kyllä hieman. Jandricille täytyy pelata kiekkoa vauhtiin tai sellaisiin tilanteisiin, jossa vastustaja on epäedullisessa tai tasaisessa asemassa häneen nähden. Tulemme näkemään vielä paljon läpiajoja.Tuleeko kenellekään muulle noista 3-4 ensimmäisestä potkusta mieleen Saarelan Allu? Nyt en muuten taitotasoon puutu, mutta tuo räjähtävä lähtönopeus. Tätä täytyy osata käyttää valmennuksenkin hyväkseen.
Samaa katselin. Ehkä aistin, että joutui aika paljon katselemaan alussa että miten täällä päin pelataan. Pää ainakin pyöri siihen malliin ja tiettyä varovaisuutta liikkeissä ainakin alussa. Näkyi erityisesti hyökkäyksiin lähdöissä, paineistustilanteissa ja vastustajan hyökkäysten vastaanotossa.Luistelu sujuvaa ja siinä on joku erikoinen twisti tyylissä. Ihan ei saanut vielä kiekkoa vauhtiin
On kyllä. Millai siinä yhdessä vaihdossa tuli sieltä laidasta alueelle, hyvä ku kamera pysyi perässä.On kyllä oikeasti helvetin nopeasta kaverista kyse.