En ihan allekirjoita. Mun mielestäni Kozunilta ei ole itseluottamus kateissa, vaan maalintekijän luontainen kipinä on juuri nyt vähän himmeämpi. Jos siis Kozunia voi pitää luontaisena maalintekijänä, en ole ihan varma tästä.Jokin on syönyt Kossun itseluottamuksen.
Ja vaikka ylivoima onkin täyttä kuraa, se on sitä ennemmin mielikuvituksettomuuden ja vähäisen liikkeen vuoksi kuin Kozunin laukomattomuuden takia. Kozunin laukomattomuus YV:lla on pikemminkin seurausta ongelmista kuin niinden ensisijainen syy tai esimerkki.
Mutta en mä oikein ymmärrä miksi Moseksen perään pitää itkeä niin paljon. Jokereiden rahoilla miestä ei olisi missään tapauksessa saatu
Kaiken muun Kozun sitten oikeastaan tekeekin paremmin. Peli, kun on paljon muutakin kuin vain laukauksia.Erotuksena vain, että Kozun ei ammu kuin rankkareista ja Moses laukoi lähes aina kun suinkin mahdollista.
Väitän että Moseksen liike on myös selkeästi Kozunia edellä. Moseksen vahvuudet ovat nimenomaan nopeus ja nopea, kova laukaus joka lähtee vaikeasta asennostakin tarkasti.Kaiken muun Kozun sitten oikeastaan tekeekin paremmin. Peli, kun on paljon muutakin kuin vain laukauksia.
Ei ole yhdelläkään Jokereiden tämän kauden rosterin ukkelilla samanlaista vetoa kuin Moseksella. Lähtee luistelusta todella terävästi.
Ai tuo lampaankulli? Verrattavissa kaaliperhoseen.
Olihan nuo SKA:n tweetitkin ihan käsittämättömän mauttomia.
Linkkiä tviittiin tai pariin? Löysin itse vain jotakin kyrillistisillä kirjaimilla tehtailtuja.