StarGM™ - kun Liigapörssi ei riitä!

  • 13 613
  • 67

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Minä tein oman kimpan, ja vaikuttaako se ettei voi kahdessa kimpassa olla mukana? Ja sitä ei voi poistaa vaikka ei oo muita joukkueita.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sahille..

Ensinnäkin täytyy sanoa et ei pelkällä joukkueiden määrällä noita voiteta. Tiedän et olet kyllä erittäin pätevä noissa peleissä. Mut tuota "puoli tuntia päivässä" -juttua en kyllä usko. Itsellä on tällä hetkellä 2 superia (molemmat sahin parhaan tiimin edellä toinen ilman vaihtoja ja toisessa yksi vaihto käytetty kjäh kjäh :)) ja yksi perustiimi tuolla niin minullakin menee päivässä se puoli tuntia vaikkei olevinaan aikaa olisikaan. Siinä kun katselee vähän edellisen yön tilastoja ja seuraavia pelejä ja sit miettii et mitä vaihtais. Jos on yli 20 joukkuetta, niin on vaikea uskoa et selviät alle puolella tunnilla per päivä.

Miksi muuten teit noin monta kimppaa? Eikö olisi ollut fiksumpaa tehdä yksi kimppa mihin laitat kaikki joukkueesi? Nythän voit saada vain yhdet gold keyt kun noin olisit voinut saada viidet. Veikkaankin et siellä on monella eri nimimerkillä tehty joukkueita ja meinataan ottaa monet palkinnot kotia. Tällä kerralla viisastuneena ettei oo äiskän ja iskän nimillä kuitenkaan.

Kerran olen itsekkin ollut kympin joukossa tuolla ja liigapörssissä kanssa kerran. Liigapörssistä olen myös saanut verkkolehtien lukuoikeuksia "palkinnoksi" joita yllättäin en ole käyttänyt.

edit. Minunkin mielestäni tämä yhden hengen palkintopöydän tyhjennys olisi pitänyt estää (oma mielipide et ei ois ollenkaan pitänyt estää) joukkueiden määrää rajoittamalla, mutta kyllä tuolla tuntuu ahneus iskeneen ylläpitäjiinkin. Liigapörssi toinen hyvä esimerkki.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä tein oman kimpan, ja vaikuttaako se ettei voi kahdessa kimpassa olla mukana? Ja sitä ei voi poistaa vaikka ei oo muita joukkueita.

Samalla joukkueella voi olla vain yhdessä kimpassa kerrallaan.

Huomasiko muut et Marc-Andre Bergeronin pisteet on viime yöltä väärin? Ei ole syötöstä saanut pinnoja.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Ihan hyvin on lähtenyt käyntiin 2 joukkueella. Jatkoajan kimpan joukkue sijalla 14 ja toinen joukkue eri kimpassa sijalla 7. Erik Johnson ja Martin Gerber ovat onnistuneet yllättävän hyvin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pääsettekö StarGM:n sivuille? En ole päässyt pariin päivään...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ja vastaus tuli sähköpostiin
"Arvoisa StarGM-valmentaja,

Pelimme ovat tämän päivän ja illan olleet poissa käytöstä tietoliikenneoperaattorimme laajasta viasta johtuen. Vikaa korjataan parhaillaan, mutta näyttää sille että yhteyksien palautuminen viivästyy odotettua pidemmäksi. Olemme tämän vuoksi ryhtyneet varotoimenpiteisiin, jotta peliemme pelaaminen olisi ongelmista huolimatta mahdollista.

Olemme pystyttäneet pelipalvelumme väliaikaisesti osoitteeseen:

http://193.210.10.140/hockey
"
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Ja muistutusta taas kimpasta jakson vaihtuessa:

Kimpan nimi: Jatkoaika.com
Salasana: ot

Viime jakso ei mennyt ihan putkeen, ei kimpan kuin omankaan joukkueen osalta. Viime kaudellahan voitettiin kyseisellä kimpalla ainakin 5. jakso ja playoff-sarja, ja itse muistaakseni olin 5. jaksossa kimpan viidentenä. Nyt oltiin yhdeksänsiä, ja itse kimpan 10./20. Vähän tosin tuli parannettua kun jakso alkoi todella surkeasti...

Koitetaas vähän petrata poijjaat! :)
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viime kaudellahan voitettiin kyseisellä kimpalla ainakin 5. jakso ja playoff-sarja, ja itse muistaakseni olin 5. jaksossa kimpan viidentenä.

Muuten ihan hyvä muttei viime kaudella ollut edes viittä jaksoa. Oli kolme jaksoa runkosarjassa ja poffit.

Aika paljon on tulevalla jaksolla alihintaisia pelaajia kyllä. Vaikeeksi tekee valinnat taas kerran. Tuntui kyllä hyvältä jättää Jussi "The Manager" Sahin paraskin tiimi monen kymmenen sijan päähän omasta tiimistäni. Tais tulla Sahille viime jaksolla Bad Beat.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Aika paljon on tulevalla jaksolla alihintaisia pelaajia kyllä.
Samaa katselin itsekkin, etenkin maalivahtien hinnat on tullut paljon alaspäin. Muutamat viime kaudella liekeissä olleet pelaajat ovat alisuorittaneet alkukauden ja he ovat nyt saatavilla suhteellisen halvalla. StarGM on tässäkin liigapörssiin verrattuna parempi, sillä se laittaa pelaajien hinnat peliesitysten perusteella, ei nimien kuten liigapörssi usein tuntuu tekevän.

Lahti Goljats liittyi kimppaan! Sen verran tyytyväinen olen joukkueeseen etten viitsi antaa sitä tässä julki.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Meinasin myös tulla ihmettelemään heti joukkueen tehtyäni sitä kuinka halpoja kaikki on. Sain tehtyä melko pitkälti sellaisen joukkueen kuin halusinkin, juurikaan pelaajista tinkimättä.

Muuten ihan hyvä muttei viime kaudella ollut edes viittä jaksoa. Oli kolme jaksoa runkosarjassa ja poffit.

Jaa niinkös se olikin. No ihmekös tuo äskeinen jakso tuntuikin niin lyhyeltä verrattuna viime kauteen. Saavatpahan ainakin rahastettua enemmän tuolla. Tarkoitin tietenkin sitä viimeistä eli kolmatta jaksoa, toisella en tainnut vielä olla edes mukana.

Onnea tokalle jaksolle, koitetaas päästä takaisin kultakantaan kimppasarjassa!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perkele taas on stargm:n sivut särki ja pitäis päästä tekemään vaihto. Voi helvetti jos ei ala kohta toimimaan.

Jos joku saa jostain tietoon jonkun muun osoitteen niin voi postata tänne kiitos!

edit. Pitää vielä sen verran avautua et suht ihmeellistä toimintaa kyllä tuolla. Edellisen jakson palkinnosta en ole kuullut vielä mitään. Laitoin sähköpostia - kukaan ei vastannut. Laitoin tuosta postia ettei sivut toimi et onko jotain muuta mahdollisuutta tehdä vaihtoja - kukaan ei ole vielä vastannut. Kyllä raha sinnepäin tuntuu kelpaavan. Esimerkiksi Sportingnewsillä voi tehdä vaihdot sähköpostitse, jos on sivut alhaalla.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Perkele taas on stargm:n sivut särki ja pitäis päästä tekemään vaihto. Voi helvetti jos ei ala kohta toimimaan.

Jos joku saa jostain tietoon jonkun muun osoitteen niin voi postata tänne kiitos!

edit. Pitää vielä sen verran avautua et suht ihmeellistä toimintaa kyllä tuolla. Edellisen jakson palkinnosta en ole kuullut vielä mitään. Laitoin sähköpostia - kukaan ei vastannut. Laitoin tuosta postia ettei sivut toimi et onko jotain muuta mahdollisuutta tehdä vaihtoja - kukaan ei ole vielä vastannut. Kyllä raha sinnepäin tuntuu kelpaavan. Esimerkiksi Sportingnewsillä voi tehdä vaihdot sähköpostitse, jos on sivut alhaalla.
No nyt tulee sitten suoraa tekstiä!

Todennäköisesti saat palkintosi Benewaylta PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ!!
Heidän itse laatimissaan sopimusehdoissa kuulemma lukee, että he toimittavat palkinnot viimeistään puoli vuotta KAUDEN PÄÄTTYMISEN jälkeen.
Eli voi olla, että saat palkintosi lokakuussa 2008!

Kuulostaako älyttömältä!?! No lue sitten allaoleva teksti.

Raha kyllä sinnepäin kelpaa, mutta asiakaspalvelun taso on kuin kasa paskaa.

Satuin voittamaan viime keväänä Playstation 3:n StarGM:stä. Laitteen toimittamisessa kesti yli 4,5 kuukautta. Tosin saamassani sähköpostissa Beneway lupasi toimittaa PS3:n kesäkuun 2007 loppuun mennessä.

Tosin ennen laitteen saapumista olin laittanut heille 5 sähköpostia ja kun niihin ei vastausta alkanut kuulua, niin soitin firmaan useaan otteeseen. Ensin kolme kertaa suoraan firmaan ja joka kerta vastaus oli: "Minä en tiedä asiasta mitään, soita ensi viikolla, silloin on paikalla kaveri joka tietää". Näinpäs sitten tein ja siinä hurahti helposti kolmisen viikkoa.

Kolmannen puhelun jälkeen pyysin suoran numeron ja sainkin ko. firman jonkun johtajan GSM numeron. Viisi ensimmäistä kertaa, kun hänelle soitin hän sanoi, että: "Soita kahden viikon päästä uudestaan ja hän selvittää asian". Viidennen puhelun aikana alkoi vituttaa sen verran paljon, että mainitsin vielä ihan mukavasti, että jos nyt voisi jo alkaa jotain tapahtua asian suhteen.

Vika ei kuulemma ollut hänen, vaan heidän sponsorinsa toimittavat laitteet kuulemma kerralla (siis wtf, 1. kerran vuodessa mahdollisesti). Tähän sponsorien toimittamisvaikeuksiin vedottiin seuraavat kolme kertaa, kun soittelin heille päin - siis taas viikon-parin välein. Seuraavassa puhelussa ehdotin suoraan, että minä tilaan laitteen ja te saatte maksaa sen, kun tässä on mennyt jo yli 100 päivää palkinnnon voittamisesta. Tähän oltiin osittain myötämielisiä, mutta todettiin vain, että palataan asiaan ensi viikolla.

Kun ensi viikollakaan en heiltä päin kuulunut mitään, niin soitin tälle "johtajalle" itse ja lopuksi sovin ko. henkilön kanssa tarkan ajan milloin soitan ja siihen mennessä asia täytyy olla selvä. Aikaa oli mennyt tähän mennessä n. 4 kuukautta. Kun soitin sovittuun aikaan, niin eihän ko. henkilö edes vastannut. Ajattelin, että odottelen vielä pari viikkoa ja sitten vien asian aivan muiden instanssien hoidettavaksi. Kertaakaan en ollut menettänyt hermojani tai nostanut ääntäni vaan olin hoitanut homman täysin asiallisesti - mitä nyt turhaan sellaista olisin mennyt tekemään.

Sainkin jo lokakuun viimeisellä viikolla tekstiviestin, että laitetta ollaan toimittamassa. Tuuletin ääneen, että "Ei voi olla totta! Yes! Mahtava homma!" Mietin sitä onnen tunnetta, kun pääsemme pelaamaan NHL 2008:aa kahdella langattomalla ohjaimella videotykin kautta.

Aika hyvin sinänsä, että 4,5kk aikana Beneway lähestyi minua useista pyynnöistä huolimatta yhdellä sähköpostilla ja yhdellä tekstiviestillä.

Sitten koitti marraskuun alku ja tuli postista lappu, että jotain siellä odottaa. Laite saapuikin jo 4.11.2007 Menin postiin, hain laitteen kotiin. Ja eikun pakkausta avaamaan. Mutta "mitäs helvettiä?" Eihän tämä laite ole sellainen PS3, joka oli markkinoilla kesäkuussa 2007, kun palkinnon voitin.

Tämähän on vasta vuoden 2007 lokakuun alussa julkaistu noin 200.00€ halvempi riisuttu PS3-malli. Ja tästä puuttuvat mm. toinen ohjain ja muistikorttipaikat + pelit. Eli ei päästäkään pelaamaan sitä NHL 2008:aa kahdella ohjaimella. Mietin, että onko oikeasti mahdollista, että Beneway toimittaa palkinnoksi sellaisen laitteen, jota ei ole edes olemassa palkinnon voittohetkellä kesäkuussa 2008.

Ja eikun vielä kerran puhelin käteen ja tiedustelemaan asiaa. Nyt alkaa oikeasti jo riittää. Ja mitäs "johtaja" vastaa: "[FONT=&quot]en voi toimia mitenkään, ei mulla ole mitään ratkaisua, epäilen suuresti, että voin tehdä mitään, onhan se joku Playstaton kolmonen, ei me vastata siitä mikä Playstation kolmonen se on”.

Joo...

Nyt tuli ensimmäisen kerran ajatus, että pitäisiköhän oikeasti kysäistä tutun kuluttajaneuvojan mielipide asiaan. Ja ehkä voisin myös "suositella" ko. firman toimintatapoja jollekin muullekin. Tietävätpähän muutkin sitten ainakin mitä odottaa.

Palaan itse asiaan
[/FONT][FONT=&quot]noin viikon kuluttua [/FONT][FONT=&quot]ihan vaan periaatteesta - saa nähdä kuinka "positiivista" julkisuutta herra Benewaylta haluaa saada noin parinsadan euron takia. Jos itse olisin ko. firman "johtaja", niin miettisin itse ainakin kaksi kertaa kuinka hyvin asiakassuhteet hoidan.
[/FONT]
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo benewaylla todellakin kusee noi hommat. Itse voitin viime vuoden Futispörssin viimeisestä jaksosta kannettavan tietokoneen. Siinä meni reilu puoli vuotta ennen kuin sain koneen käsiini. Tuli kirjoitettua useita sähköposteja ja soitettua useita kertoja, mutta aina se sulku selitti jotain ympäripyöreetä paskaa. Välillä väitti, että joku läppäri sinne jyväskylään päin on lähtenyt, mutta sitä ei oltu noudettu postista ja siksi se on palautunut nyt takaisin. Toisinaan taas kertoi, että palkinnon lähettäjien kanssa on ollut pieniä ongelmia. Kerran sanoi, että on parasta aikaa Intiassa ja aikoo matkan jälkeen lähettää koneen tulemaan. Kaikki edellä mainittu oli täyttä valhetta. Kone saapui vasta puoli vuotta Futispörssin päättymisen jälkeen. Todennäköisesti olisi jäänyt tulematta kokonaan ellen olisi ollut yhteydessä heihin päin. Koko episodi jäi vituttamaan siinä määrin, että päätin etten pelaa enää mitään benewayn pörssipelejä, vaikka varsinkin Futispörssissä tulikin pärjättyä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joo benewaylla todellakin kusee noi hommat. Itse voitin viime vuoden Futispörssin viimeisestä jaksosta kannettavan tietokoneen. Siinä meni reilu puoli vuotta ennen kuin sain koneen käsiini. Tuli kirjoitettua useita sähköposteja ja soitettua useita kertoja, mutta aina se sulku selitti jotain ympäripyöreetä paskaa. Välillä väitti, että joku läppäri sinne jyväskylään päin on lähtenyt, mutta sitä ei oltu noudettu postista ja siksi se on palautunut nyt takaisin. Toisinaan taas kertoi, että palkinnon lähettäjien kanssa on ollut pieniä ongelmia. Kerran sanoi, että on parasta aikaa Intiassa ja aikoo matkan jälkeen lähettää koneen tulemaan. Kaikki edellä mainittu oli täyttä valhetta. Kone saapui vasta puoli vuotta Futispörssin päättymisen jälkeen. Todennäköisesti olisi jäänyt tulematta kokonaan ellen olisi ollut yhteydessä heihin päin. Koko episodi jäi vituttamaan siinä määrin, että päätin etten pelaa enää mitään benewayn pörssipelejä, vaikka varsinkin Futispörssissä tulikin pärjättyä.
Kiitos tästä.

Ei voi muuta kuin todeta itse yrittäjänä, että tässä companyssä joku kusee omiin muroihinsa.

En viitsinyt itse puhua suoraan nimillä, mutta "kanavan tukkoa" kuvaa juurikin parhaiten kommentti "ympäripyöreetä paskaa".

Tänään aion kävellä suoraan kuluttajaneuvojan juttusille ja tarkistin jo asian oikean laidan, eli Beneway ei voi lähettää minulle 200.00e halvempaa versiota PS3:ta, koska
[FONT=&quot] - palkintona ei voi olla tuote jota ei ollut markkinoilla palkinnon voittamisaikana

Joten, jos emme pääse asiasta yhteisymmärrykseen... tai no sellaista vaihtoehtoa ei yksinkertaisesti ole.
[/FONT]
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakko oli maksimoida kaverin vitutus. Se vaihtoi eilen itselleen Toewsin ja Kanen. Itse vaihdoin Lecan ja St. Louisin. Soitin ja herättelin sen äsken ja sanoin et Toews ja Kane teki ihan älyttömät pinnat. Aikoi siirtää kellon soimaan kymmeneksi että tulee hyvä mieli kun näkee suoraan herättyään omat mielettömät pinnansa.

En muuten voi käsittää ku kärkipään jengit melkein järestään ovat käyttäneet hirveästi vaihtoja. Muutamalla ei oo kun pari vaihtoa jäljellä. Ja sekin viel ihmetyttää kun samoja jannuja pelaa joka jakson samalla taktiikalla - eikö ne ikinä opi? Itse olen vähän sadan huonommalla puolella sijoituksissa ennen viime yön kierrosta ja olen käyttänyt 3 vaihtoa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On kyllä jatkoajan kimpassa heikko taso. Luulisi et edes pientä kiritystä tarjottaisiin. (Pitää leijua kun kerrankin voi).

Itsellä on kaksi tiimiä mukana ja toisella menee todella hyvin ja on 11 vaihtoa käytetty. Toinenkin tiimi on vähän satasen huonommalla puolella ja siinä on vielä 3 vaihtoa yhdestätoista käyttämättä ja siihen ei voikkaan kimpan sääntöjen takia ostaa lisää. Toivottavasti liito jatkuisi aina jakson loppuun saakka.
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Täytyy taas vähän hehkuttaa Benewayta.

Ekassa jaksossa olin toinen ja voitin siis tuon HUIMAT 500$, kolme kertaa kyselin rahojen perään että missäs viipyy ja tällaista sain vastaukseksi:



Viitaten tiedusteluusi palkinnon maksamisesta:

Käyttöehtojemme kohdassa Palkinnot todetaan mm. seuraavasti:

"Ellei muuta ole nimenomaisesti ilmoitettu, palkinnon toimitus- tai maksuaika on kuusi kuukautta sen voittajan vahvistamisesta."

Ehto on hyvin yksiselitteinen. Sinut vahvistettiin 1. jakson voittajaksi 2.11.2007. Koska emme ole ilmoittaneet mitään tarkempaa ajankohtaa palkinnon maksamiselle, suoritamme palkinnon maksun kuuden kuukauden mittaisella aikavälillä 2.11.2007-2.5.2008.

Eräpäivä Beneway Oy:n suoritukselle on siis 2.5.2008. Vasta 3.5.2008 maksu olisi viivästynyt.

Ystävällisin terveisin,



Eli toisin sanoen nämä jätkät tekevät ihan vaan vittuillakseen sillä tavalla, että maksavat 2.5.2008. En tajua mitä jätkät menettävät siinä että maksaisivat samantien tuon rahan. Mutta ei niin ei.

Jesh, mahtava pulju.
 
Viimeksi muokattu:

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Joo Beneway nämä hommat osaa hienosti!

Ainut hyvä puoli asiassa on se, että dollarin arvohan on tällä hetkellä hyvin matala, joten eiköhän se sitten toukokuussa 2008 ole jo vähän korkeampi :D

Tai sitten Beneway on laskeskellut, että dollari suorastaan romahtaa jolloin he selviävät maksuista muutamalla hassulla eurolla.

Käsittämätön pulju kyllä...
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Joo Beneway nämä hommat osaa hienosti!

Ainut hyvä puoli asiassa on se, että dollarin arvohan on tällä hetkellä hyvin matala, joten eiköhän se sitten toukokuussa 2008 ole jo vähän korkeampi :D

Tai sitten Beneway on laskeskellut, että dollari suorastaan romahtaa jolloin he selviävät maksuista muutamalla hassulla eurolla.

Käsittämätön pulju kyllä...
Näinpä.

Pistin jo heti ekassa viestissä sinne että haluan sitten sen rahan sillä dollarin kurssilla mikä oli ekan jakson alkaessa. Saas nähdä mitä sieltä tulee. Luultavasti liiroja kun Benewaysta on kyse.

En kyllä tajua kuinka joku pulju voi olla noin pihi ja täysin käsittämättömän paska hoitamaan asiakaspalvelua, sähköposteihin vastataan noin kuukauden myöhässä, palkinto maksetaan VIIMEISENÄ mahdollisena päivänä ja niin edelleen. Ai niin, ja tuon edellisenkin viestin jouduin vielä muuttamaan sillä tavalla ettei näe kuka sen lähetti. Myönnetään, tulihan siitä ihan valtavan huonoa mainosta puljulle.. Ettei vaan kukaan kuvittele heidän koijaavan ihmisiä (hymiö hymiö hymiö)
 

M@thieu

Jäsen
Voi että kun uusi jakso olisi alkanut jo viime yönä, 83 pisteen kierros meni ikään kuin sivu suun... Noh, jospa Iggy ja muut rempaisevat sitten lauantaina saman setin kuin viimeöisissä matseissa.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Juu itekin missasin 120 pisteen kierroksen. Ja on muuten ihan faktaa eikä mitään läppää... Tietää pahaa tätä yötä ajatellen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös