StarGM™ - kun Liigapörssi ei riitä!

  • 13 671
  • 67

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Minkäslaisia nippuja tulevalle jaksolle?

Legace
Boyle-Niskanen
Boyes-Hossa-Stoll


Taas maksaa saletit pistelingot vitusti liikaa.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen joukkue kasaamatta vielä, toisesta tuli tälläinen:

Khabibulin
Mottau-Niedermayer
Lecavalier-Ovechkin-Talbot

Toinen joukkue on tälläinen:

Turco
Beauchemin - Spacek
Richards-Parise-Savard
 
Viimeksi muokattu:

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime jaksolla huikeasti kahdenkympin sakkiin ja ensi jaksolle ei muutakun nousua ihan kärki kahinoihin.
Pari joukkuetta olen jo kasannut mutta pitää varmaan vielä hioa kokoonpanoja. Aika arvokkaita tuntuu olevan kaikki huippupelaajat, mikä ei sinänsä kyllä yllätä.
Ensi jakso on selvästi lyhyempi kuin viime jakso, joten vaihtojen taktikointi nousee suureen rooliin.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Eipä ole tästäkään taas paljoa odotettavissa:

Khabibulin
Niedermayer-Murphy
Briere-Frolov-Getzlaf

ja toinen:

Thomas
Gonchar-Boyle
Savard-Downie-St.Louis
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi nyt prkl, ei tämä jakso alkanutkaan viime yönä. Olis saanut alkaa, kun Ovehckin tekasi vaatimattomnasti 4+1.
 

tutzba

Jäsen
Teinpä mahtavat vaihdot viime yölle ja pisteitä ropisi!

Paul Martin -> Mattias Öhlund
Tyler Arnason -> Tomas "vitun" Holmström

Martin iski 2+0, Arnason kisutteli 1+2, mutta mitä tekee ruotsinvahvistukset? Ei sitten mitään!
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Taas olisi uusi jakso alkamassa... Onko Jatkoajalla jotain yhteistä kimppaa?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tä? Eihän jakso ole edes vielä alkanut. Alkaa vasta ensi yön kierroksella.

Anteeksi huono ilmaisuni. Pistetään aamun piikkiin.

Manasin vain sitä kun vaihtoja saa käyttää aika rutkasti tässä jaksossa. Playohvit. Tai siis eihän toki pakko ole käyttää kokoajan vaihtoja mutta kun se on niin kivaa..
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Joukkue on kasassa ja Jatkoajan kimpassa ollaan. Ja vasta ekaa kertaa tänä vuonna! Hienoa minä!

Crazy Diamonds

Sergei Fedorov-Ryan Smyth-Scott Hartnell
Bhilippe Boucher-Sergei Gonchar

VAVISKAA!
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onhan tuo hieno peli tuo StarGM, mut onko kellää kokemuksia nuista mailapalkinnoista? Itse voitin 5 jaksosta moken mailan ja viime jaksossa olin paras pakkivalmentaja. Montrealilta ei kuitenkaan ole vielä kuulunut mitää kummastakaan palkinnosta..
Joutuuko tässä ottaan ite yhteyttä sinne päähän? Onko jollai käynyt samallai?
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuo hieno peli tuo StarGM, mut onko kellää kokemuksia nuista mailapalkinnoista? Itse voitin 5 jaksosta moken mailan ja viime jaksossa olin paras pakkivalmentaja. Montrealilta ei kuitenkaan ole vielä kuulunut mitää kummastakaan palkinnosta..
Joutuuko tässä ottaan ite yhteyttä sinne päähän? Onko jollai käynyt samallai?
Jos vaivaudut edelliseltä sivulta lukemaan niin joillakin palkinnon saajilla on mennyt useampi kuukausi ennen kuin palkinnot ovat saapuneet. Toki luulisi että ottaisivat aikaisemmin yhteyttä voittajaan. Joten eiköhän ne puolen vuoden sisällä ilmoittele voitostasi. Todella hienoa palvelua:)
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jos vaivaudut edelliseltä sivulta lukemaan niin joillakin palkinnon saajilla on mennyt useampi kuukausi ennen kuin palkinnot ovat saapuneet. Toki luulisi että ottaisivat aikaisemmin yhteyttä voittajaan. Joten eiköhän ne puolen vuoden sisällä ilmoittele voitostasi. Todella hienoa palvelua:)

Joo on tuo kyllä perseestä. Beneway toimittaa tavarapalkintojen voittajien nimet Montrealille (kuka tuo maahan Warriorit?) ja sen jälkeen Beneway ei kuulemma ole vastuussa palkinnosta. Eli pitäskö tässä soittaa suoraan Montrealille,jos haluais saada tuotteet nopeammin?
Ja se seikka vielä,et tuotteet pitää tilata aina johonki urheiluliikeeseen,josta ne voi lunastaa. Voi olla,ettei Vaasan Sportiaan tule kesällä minkäänlaista toimitusta Montrealille,eli voi mennä ens syksyyn. Hitto.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Eli pitäskö tässä soittaa suoraan Montrealille,jos haluais saada tuotteet nopeammin?
Ja se seikka vielä,et tuotteet pitää tilata aina johonki urheiluliikeeseen,josta ne voi lunastaa. Voi olla,ettei Vaasan Sportiaan tule kesällä minkäänlaista toimitusta Montrealille,eli voi mennä ens syksyyn. Hitto.

Kannattaa ottaa suoraan Montrealiin yhteys. Siinä voittaa varmasti sen pari kuukautta. Viime vuoden playoffs-jakson maila tuli Montreal-uteluiden jälkeen joskus heinäkuussa eli noin kuukausi meni ja tämän vuoden kakkosjaksosta voitettu maila joskus siinä tammi-helmikuussa eli pari kuukautta. Mutta älkää pelätkö, jos itse ette ensin älähdä niin ette joudu palkintoja vastaanottamaan luultavasti ikinä.

Positiivisen erityismaininnan ansaitsee kyllä Intersport. Asiankuuluvat tiedustelut tulevat välittömästi ja voitettu tuote postitetaan heti eikä puolen vuoden päästä.
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Onhan tuo hieno peli tuo StarGM, mut onko kellää kokemuksia nuista mailapalkinnoista? Itse voitin 5 jaksosta moken mailan ja viime jaksossa olin paras pakkivalmentaja. Montrealilta ei kuitenkaan ole vielä kuulunut mitää kummastakaan palkinnosta..
Joutuuko tässä ottaan ite yhteyttä sinne päähän? Onko jollai käynyt samallai?
Juu siis tää firmahan on aivan sysipaska kaikessa mitä tekee. Palkintojen lähettämiseen menee 3-6kk ja kun palkinto on tullut se onkin väärä ja saa odotella toiset 6kk. Ja s-postiin vastataan noin 2 viikon jälkeen, jos käy hyvä tuuri.

Kerta kaikkiaan mahtavaa asiakaspalvelua ja muutenkin erittäin pätevä laitos. Kaikessa mitä nyt tekeekin.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Dodiin, herätellääs tätäkin ketjua. Itse odotan suhteellisen jouluissani StarGM:n alkamista. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi tässä lähipäivinä avautua.

No, onpahan hieman aikaa mietiskellä läpimurto pelaajia :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös