Taas olisi uusi jakso alkamassa... Onko Jatkoajalla jotain yhteistä kimppaa?
Voi vitt... että käpy palaa playoffs jaksolla.
Vaihtoja, vaihtoja! Voi helvetti.
Tä? Eihän jakso ole edes vielä alkanut. Alkaa vasta ensi yön kierroksella.
Jos vaivaudut edelliseltä sivulta lukemaan niin joillakin palkinnon saajilla on mennyt useampi kuukausi ennen kuin palkinnot ovat saapuneet. Toki luulisi että ottaisivat aikaisemmin yhteyttä voittajaan. Joten eiköhän ne puolen vuoden sisällä ilmoittele voitostasi. Todella hienoa palvelua:)Onhan tuo hieno peli tuo StarGM, mut onko kellää kokemuksia nuista mailapalkinnoista? Itse voitin 5 jaksosta moken mailan ja viime jaksossa olin paras pakkivalmentaja. Montrealilta ei kuitenkaan ole vielä kuulunut mitää kummastakaan palkinnosta..
Joutuuko tässä ottaan ite yhteyttä sinne päähän? Onko jollai käynyt samallai?
Jos vaivaudut edelliseltä sivulta lukemaan niin joillakin palkinnon saajilla on mennyt useampi kuukausi ennen kuin palkinnot ovat saapuneet. Toki luulisi että ottaisivat aikaisemmin yhteyttä voittajaan. Joten eiköhän ne puolen vuoden sisällä ilmoittele voitostasi. Todella hienoa palvelua:)
Eli pitäskö tässä soittaa suoraan Montrealille,jos haluais saada tuotteet nopeammin?
Ja se seikka vielä,et tuotteet pitää tilata aina johonki urheiluliikeeseen,josta ne voi lunastaa. Voi olla,ettei Vaasan Sportiaan tule kesällä minkäänlaista toimitusta Montrealille,eli voi mennä ens syksyyn. Hitto.
Juu siis tää firmahan on aivan sysipaska kaikessa mitä tekee. Palkintojen lähettämiseen menee 3-6kk ja kun palkinto on tullut se onkin väärä ja saa odotella toiset 6kk. Ja s-postiin vastataan noin 2 viikon jälkeen, jos käy hyvä tuuri.Onhan tuo hieno peli tuo StarGM, mut onko kellää kokemuksia nuista mailapalkinnoista? Itse voitin 5 jaksosta moken mailan ja viime jaksossa olin paras pakkivalmentaja. Montrealilta ei kuitenkaan ole vielä kuulunut mitää kummastakaan palkinnosta..
Joutuuko tässä ottaan ite yhteyttä sinne päähän? Onko jollai käynyt samallai?