Okei, heikomalla koneella ja/tai netillä voi olla sitten parempi noin päin.Ainakin minun laitteistollani ViaPlay on parempi vaihtoehto kuin GameCenter. Kuvan terävyydessä ei ole suurta eroa, mutta liiketoisto on ViaPlayn puolella selvästi parempi.
Ei ainakaan NBC:llä näkynyt.Tulikohan tuo Teräväisen haastattelu joltain Eurooppalaiselta kanavalta, Viasatin oma tms? Ei varmaankaan floorball paljoa jenkkikatselijoille kerro. Komeat amisviikset on Teräväinen kyllä saanut aikaan!
Okei, heikomalla koneella ja/tai netillä voi olla sitten parempi noin päin.
.
Viasat Hockey Finland näytti ainakin haastattelun. Mutta onpa Blackhawks nelonen pelannut hyvän matsin kärkikenttiä vastaan hyökkäyspäässä pyörittäen rulettiaan.Tulikohan tuo Teräväisen haastattelu joltain Eurooppalaiselta kanavalta, Viasatin oma tms? Ei varmaankaan floorball paljoa jenkkikatselijoille kerro. Komeat amisviikset on Teräväinen kyllä saanut aikaan!
Hanki kunnon kone niin ei mee hyvä netti hukkaan.Luultavasti se on juuri tuo mun sadan megan netti, mistä ero tulee.
Tarkastin tässä nopeasti että miltäs tuo Viasatin meininki näyttää. Jätetään Mäkinen pois arvostelusta... Mutta onpa paska kuvanlaatu ja J.Jalonen on aika helvetin väsynyt kommentaattori änärikiekkoon näköjään.
Hanki kunnon kone niin ei mee hyvä netti hukkaan.
Tarkoitin toki Viaplaytä. Varmasti riittää Viasat HD.Viasatin HD-kanavan kuva on kyllä itselleni aivan riittävä. Eihän se yhtä kirkkaalta näytä kuin paikan päällä, mutta ihan hyvä kuitenkin. Myös selostus kelpaa. Näin me ihmiset olemme erilaisisa...
Hmm, juurihan sanoin että mulla GameCenter pyörii kuin unelma?Hanki itse parempi kone, jos video ei pyöri kunnolla.
Ei jatkoeriä, kun pitäis kasilta nousta jo ylös. Samaan aikaan se pieni(heh) jääkiekkofani minussa huutaa jatkoaikoja.Viasatin HD-kanavan kuva on kyllä itselleni aivan riittävä. Eihän se yhtä kirkkaalta näytä kuin paikan päällä, mutta ihan hyvä kuitenkin. Myös selostus kelpaa. Näin me ihmiset olemme erilaisisa...
Onpas hieno peli taas kerran. Harmittava imurointi Coreyltä, mutta toivottavasti Chicago pääsee kolmannessa vähintään tasoihin. Näin viikonlopun kunniaksi olisi kiva mennä jatkoeriin!
Hmm, juurihan sanoin että mulla GameCenter pyörii kuin unelma?