Himpura kun mä nään jo sieluni silmin joskus 2020 kun tuolla on vaihtoaitiossa haastattelijana muuan "kukkuu" ja se kyselee siellä ameriikan malliin että "no mitäs nyt Virran Pekka, onko kukkuu tulossa kun pelaatte kaverin peliä ja Tuppura siellä pyörittää". Melkein oksettaa jo ajatuskin asiasta.
Ei en oksentanut, vaikka oranssitakit olikin lähinnä surkuhupasia. Kukkuu on lähinnä vaan surkea, hupaisaa siitä ei kai saa kuin lasten saduissa. Jääkiekkoa voi raiskata niin monella tapaa.Oksensitko 1990-luvulla Järvelän Ronoa katsellessasi? Hockey Nighthan innoitti tuolloin jopa Kummelia.
Kukkuu on lähinnä vaan surkea, hupaisaa siitä ei kai saa kuin lasten saduissa.
Kuvanlaatu on kyllä paskaa ja äänimaailmakin paskaa. 5000kbps VLC-striimi sen sijaan on "ihan" mukava.Tarkastin tässä nopeasti että miltäs tuo Viasatin meininki näyttää. Jätetään Mäkinen pois arvostelusta... Mutta onpa paska kuvanlaatu ja J.Jalonen on aika helvetin väsynyt kommentaattori änärikiekkoon näköjään.
Joo ja siis verratuna tuohon GameCenterin kuvaan niin ihan järjettömän huono. Miksi kukaan katsoisi tuota kun vaihtoehto on samassa paketissa noin paljon parempi?Kuvanlaatu on kyllä paskaa ja äänimaailmakin paskaa. 5000kbps VLC-striimi sen sijaan on "ihan" mukava.
Crawford päätti lahjoittaa Tampalle yhden, jotta Chicagon tie kannuun ei olisi liian helppo.
Kaj Kunnas olisiko villisti veikattuna?Onko tämä "Kukkuu" joku ihminen joka pitäisi tuntea? Minä en ole koskaan kuullutkaan.
Sulla on internet meemit halussa :D Käkikello Kaj Kunnas kukkuu - YouTube linkki youtubeen ja kukkuuseenOnko tämä "Kukkuu" joku ihminen joka pitäisi tuntea? Minä en ole koskaan kuullutkaan.
Joo ja siis verratuna tuohon GameCenterin kuvaan niin ihan järjettömän huono. Miksi kukaan katsoisi tuota kun vaihtoehto on samassa paketissa noin paljon parempi?