Viestin lähetti vlad
Tottahan Mariolla oli oma panoksensa Jagr'in kehittymiseen mutta kyllä hänen ansionsa kehityksessa ovat mielestäni varsin vähäiset.
Hassua että Jaromir itse on täysin päinvastaista mieltä.
Viestin lähetti vlad
Tottahan Mariolla oli oma panoksensa Jagr'in kehittymiseen mutta kyllä hänen ansionsa kehityksessa ovat mielestäni varsin vähäiset.
Viestin lähetti eagle
Hassua että Jaromir itse on täysin päinvastaista mieltä.
Niin, no, eikös tuo ennakko ollut spot-on eli osunut aika lailla kohdilleen?Viestin lähetti Loponen
Jatkoajan ennakko suora lainaus Galgaryn kohdalta.
Lyhennettynä jos veikata mä saisin .... Sinänsä vaikea laji.
Viestin lähetti vlad
Ettei kyse vain ole kohteliaisuudesta suurta Mariota kohtaan, no tästä lienee turha käydä väittelemään koskapa en ole kovinkaan tarkkaan jaksanut seurata Jaromirin uraa, sen vaan muistan, että huikaisevia junnukisoja kyseinen herra pelasi joten on sitä jonkin sortin pelimies oltu ennen suurta ja mahtavaa NHL'ää.
vlad.
Viestin lähetti Kärpät#18
Päättipä sitten Niemisen kouhottaja ottaa majorin hyvään aikaan. Todellista joukkuepelaamista, etten sanoisi. Typerä teko, tuomio ihan oikein. Kyynärpäällä Lecavalieria suoraan päähän.
Voipi olla, että Sutter muisti Villeä pienellä palopuheella taiston tauottua.
Viestin lähetti Kärpät#18
Päättipä sitten Niemisen kouhottaja ottaa majorin hyvään aikaan. Todellista joukkuepelaamista, etten sanoisi. Typerä teko, tuomio ihan oikein. Kyynärpäällä Lecavalieria suoraan päähän.
Viestin lähetti flintstone
aikasen tuomarilahjan
Ihan höpöhöpö-femmahan tuo oli. Ottaen huomioon näiden finaalien taklauspelin ja fyysisyyden sekä toistaiseksi nähdyn tuomarilinjan Niemisen olisi kuulunut saada enimmillään kakkonen.Viestin lähetti Kärpät#18
Viestin lähetti flintstone
.
PS. yllätys yllätys että Linkku tuntui jälleen kerran katsovan aivan eri peliä kuin mitä ainakin minun telkkaristani tuli, varsinkin 1.erässä Linkku oli aivan metsässä.
Viestin lähetti KPL
En ole varma mitä tarkoitat, mutta itseäni korpesi mm. 1. erässä Linkun jatkuva Tampan hehkuttaminen, vaikka ilman sitä 5-3 yv:tä peli oli suht. tasaista. Tampalla oli ehkä hivenen vaarallisempia paikkoja, muttei voida puhua mistään suvereenista hallinnasta.
Viestin lähetti KPL
Boumediennestä sen verran, että kerrankin siellä on mies joka tajuaa pohjoisamerikkalaisesta kiekosta jotain