Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Esko Seppäseltä vaihteeksi viisaita sanoja.
Olisi voinut vaikka pysyä maalilla?Ei siinä paljoa maalivahti tehdä voi jos oma hurripakki tulee ja laittaa putket kun itse on purkamassa kiekkoa.
Ois voinu antaa Teukalle tosta syötön ;)
No perkele nythän se korjattiin mahtava homma.Ja saikin.
Olisihan tuota maalia edeltavassa tilanteessa voinut antaa Crawfordille jaahyn kun pelasi kiekkoa alueella jossa sita ei saisi pelata, mutta kukapas naita nyt laskee..
Itellä kyllä pääsi nauru. Se ei riitä, että Bishop on valmiiksi loukkaantuneena, kun pitää vielä oman pakin jyrätä niin, että tuloksena on vastustajan maali.
Esko Seppäseltä vaihteeksi viisaita sanoja.
Olisi voinut vaikka pysyä maalilla?
Mitä sanoja?
Ainakin minä olisin haukkunut joka tapauksessa tuosta lähtemisestä, vaikka olisikin ehtinyt kiekkoon niin olisi vain vetänyt sen lasin kautta pitkäksi.Ja kun siihen olisikin päässyt hyökkääjä väliin niin "miksi toi vitun seula ei tullut vastaan ja laukaissut kiekkoa pois alueelta" jne.
Ainoa puute tuossa oli molarin ja pakin kommunikointi. Tai siis ilmeisesti sen puute.
Katsoitko edes koko maalia? Hedman oli reilusti edellä kokoajan ja olisi kyllä mennyt Hedmanin piikkiin, jos hyökkääjä olisi siihen väliin päässyt.Ja kun siihen olisikin päässyt hyökkääjä väliin niin "miksi toi vitun seula ei tullut vastaan ja laukaissut kiekkoa pois alueelta" jne.
Ainoa puute tuossa oli molarin ja pakin kommunikointi. Tai siis ilmeisesti sen puute.
Katsoitko edes koko maalia? Hedman oli reilusti edellä kokoajan ja olisi kyllä mennyt Hedmanin piikkiin, jos hyökkääjä olisi siihen väliin päässyt.
Niin mä en teistä tiedä mutta jos kiekkoon on menossa veska ja pakki, niin mun järki ja koulutus sanoo että pakki väistää joka kerta.
Paitsi kun veska käytännössä luistelee päin pakkia.Niin mä en teistä tiedä mutta jos kiekkoon on menossa veska ja pakki, niin mun järki ja koulutus sanoo että pakki väistää joka kerta.
Paitsi kun veska käytännössä luistelee päin pakkia.