Stanley Cup -finaalit, GAME 5: Tampa Bay Lightning vs. Chicago Blackhawks (la-su yö 13. - 14.6)

  • 14 829
  • 188
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Repesin nauramaan ääneen kun Crawford naureskeli maalille. Eikös toi ollut Teuvon passi?
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Olisihan tuota maalia edeltavassa tilanteessa voinut antaa Crawfordille jaahyn kun pelasi kiekkoa alueella jossa sita ei saisi pelata, mutta kukapas naita nyt laskee..
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Olisihan tuota maalia edeltavassa tilanteessa voinut antaa Crawfordille jaahyn kun pelasi kiekkoa alueella jossa sita ei saisi pelata, mutta kukapas naita nyt laskee..

Ihan samaa katsoin myös minä. Mutta ei näitä vissiin NHL:ssäkään sääntökirjan mukaan vihelletä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Itellä kyllä pääsi nauru. Se ei riitä, että Bishop on valmiiksi loukkaantuneena, kun pitää vielä oman pakin jyrätä niin, että tuloksena on vastustajan maali.

Okei, pieni epäuskoinen nauru kyllä pääsi. Hetkeksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Olisi voinut vaikka pysyä maalilla?

Ja kun siihen olisikin päässyt hyökkääjä väliin niin "miksi toi vitun seula ei tullut vastaan ja laukaissut kiekkoa pois alueelta" jne.

Ainoa puute tuossa oli molarin ja pakin kommunikointi. Tai siis ilmeisesti sen puute.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Chicagoon halutaan mestaruus ihan Bettmanin toimesta. Tänä vuonna Crawford saa pelata kiekkoa missä tykkää, ensi vuonna Kaneen ei saa koskea.
 

Louis

Jäsen
Timonen on muuten pelannut tähän mennessä ihan kiitettävän paljon. 2 minuuttia 27 sekuntia, eli melkein puolet mitä viime pelissä yhteensä.
 

Snagari

Jäsen
Ja kun siihen olisikin päässyt hyökkääjä väliin niin "miksi toi vitun seula ei tullut vastaan ja laukaissut kiekkoa pois alueelta" jne.

Ainoa puute tuossa oli molarin ja pakin kommunikointi. Tai siis ilmeisesti sen puute.
Ainakin minä olisin haukkunut joka tapauksessa tuosta lähtemisestä, vaikka olisikin ehtinyt kiekkoon niin olisi vain vetänyt sen lasin kautta pitkäksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja kun siihen olisikin päässyt hyökkääjä väliin niin "miksi toi vitun seula ei tullut vastaan ja laukaissut kiekkoa pois alueelta" jne.

Ainoa puute tuossa oli molarin ja pakin kommunikointi. Tai siis ilmeisesti sen puute.
Katsoitko edes koko maalia? Hedman oli reilusti edellä kokoajan ja olisi kyllä mennyt Hedmanin piikkiin, jos hyökkääjä olisi siihen väliin päässyt.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Bishopilta muuten loistavia avauksia ja kyllähän mies on oikeasti kiekollisesti NHL:ssä niitä parempia maalivahteja. Ainakin ajaa Luongon ohi.

Runkosarjassa jatkoajalla Panthers lähetti koko nelikon vaihtoon, kun kiekko oli Tampa-päässä ja silloin Bishop avasi kiekon siniviivalle Stammerin lapaan, joka laittoi häkin ja se oli kyllä hyvä esitys näistä ko. taidoista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin mä en teistä tiedä mutta jos kiekkoon on menossa veska ja pakki, niin mun järki ja koulutus sanoo että pakki väistää joka kerta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Katsoitko edes koko maalia? Hedman oli reilusti edellä kokoajan ja olisi kyllä mennyt Hedmanin piikkiin, jos hyökkääjä olisi siihen väliin päässyt.

Katsoin katsoin, mutta myönnän että kärjistin viestissäni miten homma yleensä menee näissä tilanteissa.

Kuitenkin mun mielestä oli paljon isompi virhe pakilta kuin maalivahdilta. Kuten futiksessa, myös lätkässä pakin tarttisi ymmärtää että ei se molari sieltä turhaa tule pitkälle ulos vastaan ja osallistu peliin. Hedmanin olisi tarvinnut antaa Bishopin hoitaa homma ja tilanne olisi ratkennut.

Niin mä en teistä tiedä mutta jos kiekkoon on menossa veska ja pakki, niin mun järki ja koulutus sanoo että pakki väistää joka kerta.

Just tätä haen.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Kucherovin loukki on Tampalle paha pala se on totta.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Mitenkäs tämä 555-pakkipari (5# Garrison - #55 Coburn) päästää Kanen noin lähelle maalia?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Paitsi kun veska käytännössä luistelee päin pakkia.

Pitäis se pakki herranjestas päänsä ylhäällä. NHL-tasolla! Bishopin piikkiin voi ilmeisesti laittaa ettei pitänyt tarpeeksi ääntä kiekkoon tulostaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös