Stanislav Galimov – tšeljabinskiläismuurin otteet Kärpissä

  • 87 783
  • 377

Paganini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Olet varmaan sitä porukkaa, joka ajattelee että suurinosa ruotsalaisista miehistä on homoja
Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.
Isoista nimistä ainakin yhden tennispelaajan, jalkapalloilijan ja hiihtäjän, vai oliko ampumahiihtäjä, julkiset Putinin/sodan vastaiset julkitulot olen huomannut, enkä edes ole mikään someilija Jatkoaikaa lukuunottamatta.

Jos urheilijalla on paljon perhettä, sukua ja omaisuutta Venäjällä, ei julkiset kannanotot oikeasti ole järkeviä. En minä ainakaan voisi elää itseni kanssa, jos jokin ulkomailla antamani lausunto saattaisi perheeni vaaraan.

Minun mielestäni sinun pitäisi ottaa tuumaustauko, eikä ampua haulikolla ajatuksiasi tietämättä kuitenkaan ketä ammut.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Viestistä on annettu rikepiste.
Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.
Painu vittuun.
 

Glove

Jäsen
Isoista nimistä ainakin yhden tennispelaajan, jalkapalloilijan ja hiihtäjän, vai oliko ampumahiihtäjä, julkiset Putinin/sodan vastaiset julkitulot olen huomannut, enkä edes ole mikään someilija Jatkoaikaa lukuunottamatta.

Jos urheilijalla on paljon perhettä, sukua ja omaisuutta Venäjällä, ei julkiset kannanotot oikeasti ole järkeviä. En minä ainakaan voisi elää itseni kanssa, jos jokin ulkomailla antamani lausunto saattaisi perheeni vaaraan.

Minun mielestäni sinun pitäisi ottaa tuumaustauko, eikä ampua haulikolla ajatuksiasi tietämättä kuitenkaan ketä ammut.
Kolme on aika vähän jos ajatellaan paljonko venäläisiä urheilijoita on kansainvälisissä ympyröissä.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Ymmärrän, että totuus sattuu.
Sinun puheissa ei totuus osu edes samalle seinälle. Suomessa pelaavista venäläisistä tuskin kukaan kannattaa Putinia tai tämän touhuja. Taitaa olla tuo Washingtonin poika ainoita tukijoita. Sinä puolestasi olet väsynein hahmo hetkeen tällä palstalla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaikeneminen on tukemisen merkki - kuinka monen olet todennut tuomitsevan ?
Ketju käsittelee kuitenkin Galimovia niin eikö sinun logiikalla ihan yhtälailla kaikkien Liigapelaajien kansalaisuuteen katsomatta pitäisi ilmaista tukensa medioissa tai muuten ”Voivat painua vittuun”?
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Offtopic, mutta kannattaa noita tuen ilmaisuja vaatiessa muistaa,että venäläisurheilijoilla on siellä kotopuolessa vanhemmat ja sukulaisia, joille voi käydä köpelösti jos kovin suureen ääneen Venäjän hallintoa täältä käsin käydään arvostelemaan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ihan kaunis mutta todennäköisesti melkoisen lapsenuskoinen ajatus. Esim. SaiPan Sergei Monahov naureskeli toissapäivänä katsomossa olleelle Ukrainan lipulle.
Tuo kansa on läpensä propagandan uhreja. Juttelin juuri tuossa vanhan videopelikaverin kanssa, yliopistotutkinto taskussa ja hyvin englantia osaava jannu. Silti aivan täysillä mukana tuossa natsien puhdistuksessa Ukrainasta. En voinut uskoa silmiäni, kun näin hänen viestit.

Nokitin Auschwitzin tweetillä, jossa tuomitaan sota Ukrainassa ja monilla muilla relevanteilla faktoilla. Eipä ole vuorokauteen enää puhunut mitää minulle. Ei muuta kuin slava Ukraina ja puna-armeijaa maatumaan.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tuo kansa on läpensä propagandan uhreja. Juttelin juuri tuossa vanhan videopelikaverin kanssa, yliopistotutkinto taskussa ja hyvin englantia osaava jannu. Silti aivan täysillä mukana tuossa natsien puhdistuksessa Ukrainasta. En voinut uskoa silmiäni, kun näin hänen viestit.

Hassua. Itselläkin on useampi venäläinen videopelikaveri, ja vaikka he hyvin varovaisesti asiaa kommentoivat niin jokainen on tuominnut tuon hyökkäyksen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Hassua. Itselläkin on useampi venäläinen videopelikaveri, ja vaikka he hyvin varovaisesti asiaa kommentoivat niin jokainen on tuominnut tuon hyökkäyksen.
No joo, eipä tämä asia oikeasti mustavalkea ole Venäjälläkään tietenkään. Olisin vaan kuvitellut, että noilla spekseillä mitä hän on, niin on about viimeinen ihmisryhmä johon vetoaa idioottimainen propaganda vailla faktoja.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ammattimies on ammattimies. Loukkaantumisen jälkeen takaisin askiin. Sen aikana kakkosmaalivahti on lyönyt sellaiset näytöt tiskiin, että Galimovillakin kiekon on käytännössä pakko alkaa tarttua heti minuutista yksi alkaen. Mitä tekee ammattimies? Pelaa täydellisyyttä hipovan matsin vaikeassa paikassa syöttäen siinä sivussa vielä ottelun voittomaalin.

Meillä on positiivinen ongelma. Muuallakin kun koronakaranteenissa.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
On fantastinen maalivahti.

Vaikka moni on vaatinutkin Blommalle lisää pelejä, on Galimov ollut aidosti koko kauden todella luotettava.

Tänään ei voinut mitään Tapparan maalille, kaikki muut otti.

Kaikille joukkueen venäläisille antaisin kyllä jatkolappua.
 

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
On fantastinen maalivahti.

Vaikka moni on vaatinutkin Blommalle lisää pelejä, on Galimov ollut aidosti koko kauden todella luotettava.

Tänään ei voinut mitään Tapparan maalille, kaikki muut otti.

Kaikille joukkueen venäläisille antaisin kyllä jatkolappua.
Ja ei ollut kaukana hidastuksen perusteella että olisi tuonkin ainokaisen sieltä kaivanut
 

T.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luleå HF
Olisikohan Stanilla haluja jäädä, kun nyt on puolustuskin saatu hiottua kovaksi ja valmentaja vaihtunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: MaxM
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisikohan Stanilla haluja jäädä, kun nyt on puolustuskin saatu hiottua kovaksi ja valmentaja vaihtunut.
Muistaakseni Galimovin jatkamisesta Oulussa oli aiemmin jo jotain huhuja liikenteessä. Kenties miehellä on jo soppari ensi kaudesta Kärppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös