Jälkipeli#71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Olet varmaan sitä porukkaa, joka ajattelee että suurinosa ruotsalaisista miehistä on homojaSamalla tavalla kuin muut venäläiset urheilijat, jotka ovat poikkeuksetta Putin-faneja.
Olet varmaan sitä porukkaa, joka ajattelee että suurinosa ruotsalaisista miehistä on homojaSamalla tavalla kuin muut venäläiset urheilijat, jotka ovat poikkeuksetta Putin-faneja.
Voisitko olla levittämättä tämmöistä paskaa tällä foorumilla, kiitos.Samalla tavalla kuin muut venäläiset urheilijat, jotka ovat poikkeuksetta Putin-faneja.
Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.Olet varmaan sitä porukkaa, joka ajattelee että suurinosa ruotsalaisista miehistä on homoja
Isoista nimistä ainakin yhden tennispelaajan, jalkapalloilijan ja hiihtäjän, vai oliko ampumahiihtäjä, julkiset Putinin/sodan vastaiset julkitulot olen huomannut, enkä edes ole mikään someilija Jatkoaikaa lukuunottamatta.Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.
Painu vittuun.Ei kun olen sitä porukkaa, jota ärsyttää suomalaisten sinisilmäisyys. Monenko venäläisen urheilijan olet todennut vastustavan Putinia sodan vuoksi. Päinvastoin urheilijoille myönnetään näköjään korkeampia sotilasarvoja reservissä ollessaan.
Kolme on aika vähän jos ajatellaan paljonko venäläisiä urheilijoita on kansainvälisissä ympyröissä.Isoista nimistä ainakin yhden tennispelaajan, jalkapalloilijan ja hiihtäjän, vai oliko ampumahiihtäjä, julkiset Putinin/sodan vastaiset julkitulot olen huomannut, enkä edes ole mikään someilija Jatkoaikaa lukuunottamatta.
Jos urheilijalla on paljon perhettä, sukua ja omaisuutta Venäjällä, ei julkiset kannanotot oikeasti ole järkeviä. En minä ainakaan voisi elää itseni kanssa, jos jokin ulkomailla antamani lausunto saattaisi perheeni vaaraan.
Minun mielestäni sinun pitäisi ottaa tuumaustauko, eikä ampua haulikolla ajatuksiasi tietämättä kuitenkaan ketä ammut.
Se on tosi paljon, kun ottaa huomioon minun somettamisen laadun ja määrän.Kolme on aika vähän jos ajatellaan paljonko venäläisiä urheilijoita on kansainvälisissä ympyröissä.
Ymmärrän, että totuus sattuu.Painu vittuun.
Sinun puheissa ei totuus osu edes samalle seinälle. Suomessa pelaavista venäläisistä tuskin kukaan kannattaa Putinia tai tämän touhuja. Taitaa olla tuo Washingtonin poika ainoita tukijoita. Sinä puolestasi olet väsynein hahmo hetkeen tällä palstalla.Ymmärrän, että totuus sattuu.
Vaikeneminen on tukemisen merkki - kuinka monen olet todennut tuomitsevan ?Suomessa pelaavista venäläisistä tuskin kukaan kannattaa Putinia tai tämän touhuja.
Ketju käsittelee kuitenkin Galimovia niin eikö sinun logiikalla ihan yhtälailla kaikkien Liigapelaajien kansalaisuuteen katsomatta pitäisi ilmaista tukensa medioissa tai muuten ”Voivat painua vittuun”?Vaikeneminen on tukemisen merkki - kuinka monen olet todennut tuomitsevan ?
Ihan kaunis mutta todennäköisesti melkoisen lapsenuskoinen ajatus. Esim. SaiPan Sergei Monahov naureskeli toissapäivänä katsomossa olleelle Ukrainan lipulle.Suomessa pelaavista venäläisistä tuskin kukaan kannattaa Putinia tai tämän touhuja.
Tuo kansa on läpensä propagandan uhreja. Juttelin juuri tuossa vanhan videopelikaverin kanssa, yliopistotutkinto taskussa ja hyvin englantia osaava jannu. Silti aivan täysillä mukana tuossa natsien puhdistuksessa Ukrainasta. En voinut uskoa silmiäni, kun näin hänen viestit.Ihan kaunis mutta todennäköisesti melkoisen lapsenuskoinen ajatus. Esim. SaiPan Sergei Monahov naureskeli toissapäivänä katsomossa olleelle Ukrainan lipulle.
Tuo kansa on läpensä propagandan uhreja. Juttelin juuri tuossa vanhan videopelikaverin kanssa, yliopistotutkinto taskussa ja hyvin englantia osaava jannu. Silti aivan täysillä mukana tuossa natsien puhdistuksessa Ukrainasta. En voinut uskoa silmiäni, kun näin hänen viestit.
No joo, eipä tämä asia oikeasti mustavalkea ole Venäjälläkään tietenkään. Olisin vaan kuvitellut, että noilla spekseillä mitä hän on, niin on about viimeinen ihmisryhmä johon vetoaa idioottimainen propaganda vailla faktoja.Hassua. Itselläkin on useampi venäläinen videopelikaveri, ja vaikka he hyvin varovaisesti asiaa kommentoivat niin jokainen on tuominnut tuon hyökkäyksen.
Nostellaan, nostellaanMinä rakastan tätä miestä.
Ja ei ollut kaukana hidastuksen perusteella että olisi tuonkin ainokaisen sieltä kaivanutOn fantastinen maalivahti.
Vaikka moni on vaatinutkin Blommalle lisää pelejä, on Galimov ollut aidosti koko kauden todella luotettava.
Tänään ei voinut mitään Tapparan maalille, kaikki muut otti.
Kaikille joukkueen venäläisille antaisin kyllä jatkolappua.
Muistaakseni Galimovin jatkamisesta Oulussa oli aiemmin jo jotain huhuja liikenteessä. Kenties miehellä on jo soppari ensi kaudesta Kärppiin.Olisikohan Stanilla haluja jäädä, kun nyt on puolustuskin saatu hiottua kovaksi ja valmentaja vaihtunut.