Sami Hedberg, stand upin Cheek. Sisältö pääasiassa hirveää kuraa, mutta vehkeen lämpöinen meno uppoaa massaan.
Sitähän se on. Itse en ole stand upin suuri harrastaja joten varmasti sohaisee ampiaispesään jos kehuu Sami Hadbergiä, sama kuin kehuisi Cheekiä. Molempia voi kehua ainakin ostettujen lippujen määrällä ja harvaa sinne on väkisin kannettu katsomaan.Tämä on se kuuluisa makuasia
Parammount kanavalta tulee torstaisin Roast Battle ja sen jälkeen viime viikkoina Jimmy Carrin standuppia. Jimmy Carr on molemmissa mukana. Roast Battle koostuu kahdesta roastista missä kummassakin kaksi koomikkoa ottavat yhteen viiden vitsin verran. Sen jälkeen paneeli joka koostuu Carrista, Katherine Ryanista ja kolmannesta jäsenestä tuomitsevat voittajan ja voittavan vitsin.
Carrin stand up huumori on aika ronskia sanaleikkiä, joten herkästi loukkaantuvien ei tarvitse vaivautua. Kahta viimeistä settiä en ole katsellut loppuun asti kun on ohjelma on kestänyt pitkälle keskiyön jälkeen ja töitä pitää tehdä seuraavana päivänä. Minä ainakin olen tykännyt.
Jimmy Carr oli myös jenkkien Comedy Centralin rostissa kun Rob Lowea grillattiin.
Heitti vapaasti suomennettuna seuraavan jutun Pete Davidsonin isästä joka oli palomies ja joka menehtyi 11.9.2001 terrori-iskun yhteydessä.
"On todella kuvottavaa miten täällä vitsaillaan Pete Davidsonin sankarillisen isän uhrautumisesta ja kohtalosta. Tänään ei olla grillaamassa Pete Davidsonin isää. Se tehtiin 11.9.2001."
Heitti myös samaisessa roastissa brutaalin läpän rasisti Ann Coulterista. Suoraan päin naamaa ja ilme peruslukemilla.
Tylytti naisen ulkonäköä ja kaikkea myöten, mutta antoi lopuksi positiivisen ja lohduttavan kommentin.
"Vielä ei ole kuitenkaan liian myöhäistä muuttua Ann. Voisit tappaa itsesi"
Heitto Davidsonin isästä oli aika kova verrattuna muiden roastaajien heittohin tyyliin "ime munaa" ja olet homo. Coulterista ei tainnut kukaan paikalla olijoista pitää yhtään. Minuakin vaivasi Coulterin läsnäolo haamumaisellaan hymyllä ja olemuksellaan ja oranssin lobbaamisesta.
Minä olen ainakin pitänyt Shatnerin, Sheenin, Hasselhoffin ja Anderssonin roasteista. Anderssonin roastissa ärsytti Courtney Loven paikalla olo. Hän oli nähtävästi kamoissa ja ei oikein ymmärtänyt mitä roastaus tarkoittaa.
Tuo Carrin heiton julmuus näkyi jopa siinä että yleisö melkein symppasi Coulteria.
Greg Giraldo oli ja on kuitenkin itselleni se kovin roastaaja. Ihan jäätävä konekivääri ja armoa ei tullut yhtään. Jutut olivat aina voittajia ja oli vaikea käsittää miten edesmennyt legenda sai homman toimimaan aina.
Jeff Ross on mielestäni todella yliarvostettu ja oli vähän outoa miten hänet on arvostettu roast-kenraaliksi jopa Giraldon ollessa elossa. Onhan tuo helvetin kauan mukana ollut ja oikeasti hyviä osumia, muttei ollut mitään verrattuna Greg Giraldoon.
Tässä vielä näytettä Giraldosta. Tuo Ralphie Maylle heitetty läppä on yksi kautta aikojen kovimmista. Nerokas.
Tänään tulee Paramountilta 100 parasta roastausta 22:30 ja ohjelmatiedoissa on Giraldokin mainittu.
Bo on kyllä mielenkiintoinen stand up -koomikko. Aika vahvasti esiintymispainotteista. Taitaa olla vähän sellainen, että jakaa mielipiteitä, mutta itsekin tykännyt.Kannattaa katsoa Netflixista Bo Burnhamin spesiaalit What ja Make Happy. Varsinkin tuo jälkimmäinen oli kenties parhaimpia spesiaaleja, mitä olen nähnyt.
Torstaina tuli yritettyä katsoa yllä mainitsemani 100 parasta roastausta ja pettynyt olin. Viitisen minuuttia jaksoin katsoa. Olipa huonosti tehty. Roastaajalta yksi heitto ja sitten paneeli nobodyja kommentoi sitä useamman minuutin. Seliteltiin oliko roasti hauska tai "paha" tai jotain muuta. Blaaaah!
Tuli Lisa Lampanelli mainittua aiemmin ja en edes muistanut miten kova tämä roastaus oli. Precious-läppä ja George Hamiltonin nöyryyttäminen ihan puhdasta nerokkuutta, julmuutta ja kultaa. Hulk Hogan ei myös ihan vähällä päässyt.
Ketä heitti sen läpän, että kummalla on isommat tissit Pamelalla vai Hoganilla.