[MEDIA=youtube]oy6kX758n5c[/MEDIA]
Ihan hyvä, vaikka nyt ei mitään kovin ihmeellistä. Aika perinteinen levyn eka sinkku Stam1nalta sieltä melodisemmasta päästä, eli ei menty nyt tällä kertaa Panzerfaustin tai Sirkkelin meiningeissä vaan enemmän "radiohittilinjalla". Eiköhän sieltä levyltä kuitenkin löydy myös sitä vihaisempaa tavaraa.
Jahas, huomenna tulee uus biisi nimeltään Muistipalatsi. Jos ei huomiseen jaksa odottaa niin biisi soi tänään Radio Rockilla joskus 18-20 välisenä aikana.
Olen varmaan melko yksinäinen mielipiteeni kanssa, mutta tykkäsin edellisestä levystä. Nocebo on kyllä selvästi huonoin.Toinen sinkku on mielestäni jo paljon parempaa Stam1naa. Enteilee parempaa lättyä kuin edellinen, joka on mielestäni Stam1nan huonoimpia kiekkoja Nocebon kanssa.
Kyllä siellä muutama hyvä raina on.Olen varmaan melko yksinäinen mielipiteeni kanssa, mutta tykkäsin edellisestä levystä.
Makuasioita sano koira... itsehän tykittelin Novus Ordo Mundia ihan helvetisti ja Nocebokin upposi. Toki en osaa laittaa koko tuotantoa edes mihinkään järjestykseen, joka levyllä on se jokin.Olen varmaan melko yksinäinen mielipiteeni kanssa, mutta tykkäsin edellisestä levystä. Nocebo on kyllä selvästi huonoin.
Biisin suurin vika on juurikin, että se on tosiaan niin käsittämättömän tylsä ja tuikitavallinen Stam1na biisi (tuollaista "keittiöpsykologista" nimeä myöten), että miten ihmeessä ovatkin saaneet tuollaisen edes aikaan. Biisi edustaa juuri kaikkea sitä miksi kyllästyin bändiin jo reilut kymmenen vuotta sitten, ja miksi kahden ensimmäisen levyn jälkeen ei ole tullut yhtäkään kokonaan kunnollista albumia..Aika perus Stam1naa mutta se yleensä toimii.
Tää oliski hyvä nimi sille "72 seasons" albumille, kun lemiläiset harmaapäinä jympyttää rokkenrollia.Harmillista, kun sitä koko ajan odottaa, että tulisi nyt perkele vielä yhden kerran sellainen kunnolla iskevä Sta1mina-albumi..
Novus Ordo Mundi levyllä Stam1na yritti olla jotain muuta kuin Stam1na. Tuntui kuin ennen levyä olisi päätetty runtattavan niin synkkää ja raskasta paahtoa, että oksat pois. Siltä se minun korvaan kuulosti. Eikä siinä mitään. Nautin kuitenkin synkät runttaukseni jonkun toisen bändin toimesta. Stam1na Stam1nana toimii mulle parhaiten.Makuasioita sano koira... itsehän tykittelin Novus Ordo Mundia ihan helvetisti ja Nocebokin upposi. Toki en osaa laittaa koko tuotantoa edes mihinkään järjestykseen, joka levyllä on se jokin.
Sama täällä. Stam1na on aina ollut suosikkibändejäni, mutta muuten olen enemmän rankemman death/thrashin kuuntelija, joten itselleni tuo edellisen levyn paahto sopi loistavasti. Nocebo kyllä bändin huonoin kokonaisuus.Olen varmaan melko yksinäinen mielipiteeni kanssa, mutta tykkäsin edellisestä levystä. Nocebo on kyllä selvästi huonoin.