Mainos

Stadionille ei viinaa

• 10 985
  • 67

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kyllähän ne jepet aina välillä tekevät iskuja myös sinne kallioille ja viereiseen metsään. Ainakin juomansa saattaa menettää, jos huonosti käy. Sinänsä on kyllä aika huvittavaa, että Suomi-Ruotsi yleisurheilumaaottelussa tarjoilu pelaa täysillä ja kyseessä ovat sentään veriviholliset. No, oikeasti kyseessä on kansainvälinen käytäntö ja siihen on vain sopeuduttava.

Jeffrey

Jäsen
Stadikan oluenmyyntikiellosta samaa mieltä eli että se on perseestä, mutta se voi olla kansainvälisen liiton käytäntö, mutta saisi edes ennen ottelua ottaa pari niin se riittäisi minulle ja se kova jano katoaisi.

Tämä on ihan UEFA:n sääntö. Eli heidän järjestämissään otteluissa ei saa alkoholia myydä. Scholl saattaa Klubin miehenä muistaa viimekesän eurokokeilun, silloinkin finskillä lyötiin hanat lukkoon UEFA:n takia.

PeteX kirjoitti:
Kyllähän ne jepet aina välillä tekevät iskuja myös sinne kallioille ja viereiseen metsään. Ainakin juomansa saattaa menettää, jos huonosti käy.

Taitaa olla noista ajoista jo jonkin aikaa. Nyttenminhän tämä julkijuopottelu-laki on muuttunut siten, että täysi-ikäinen henkilö saa puistoalueella nauttia alkoholia, eli siis jopa omia juomia.

Edit: lainaus kuntoon.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Taitaa olla noista ajoista jo jonkin aikaa. Nyttenminhän tämä julkijuopottelu-laki on muuttunut siten, että täysi-ikäinen henkilö saa puistoalueella nauttia alkoholia, eli siis jopa omia juomia.

Tämä tiedossa, mutta ainakaan viime vuonna poliisit eivät laskeneet tätä aluetta puistoalueeksi vaan tulivat sinne huomauttelemaan asiasta. Puistoalueella saa nauttia, mutta metsässä ei? Mites matonpesupaikalla, jos se sijaitsee kuivalla maalla ns. puistoalueella? Tämä on taas ajankohtaista ensi viikonloppuna. Toisaalta olutta pidetään esim. Tanskassa elintarvikkeena, jota nautitaan työpaikoilla työaikana.

scholl

Jäsen
Tämä on ihan UEFA:n sääntö. Eli heidän järjestämissään otteluissa ei saa alkoholia myydä. Scholl saattaa Klubin miehenä muistaa viimekesän eurokokeilun, silloinkin finskillä lyötiin hanat lukkoon UEFA:n takia.

En muista sitä, mutta muistan U17 arvokisat Finskillä.

Tosin Palloliitto saa järjestää anniskelua Stadionin ulkopuolelle. Siinä mielessä ihmeellistä, että matsissa kuulutetaan anniskelun olevan Rautatientorilla ja raflat auki klo 24 asti. Tottakai se tuo tuloja, kun julkisilla kulkevat duunispedet voivat siellä ottaa afterwork meininkiä vaikka koko ilta, mutta mitä se olisi haitannut, että Paavo Nurmen patsaan parkkiksella olisi ollut toinen olutravintola pitkine pöytineen. Itse olin aivan varma, että siellä olisi. Tyhmänä (huono muisti joten luulin että stadikalta saa keittoa) en tajunnut palata Urheilukadulle katsomaan, että olisiko Aeropoli ollut auki. Sen terdellä olisi voinut ottaa pari.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minusta näytti, että läheisillä kaltseilla sai aivan vapaasti nauttia olutta.

Oluen myyntikielto stadikalla on kyllä aivan perseestä. Eihän siellä kukaan ehdi tai pysty nauttimaan sellaisia määriä, että sillä olisi kuntoon mitään mainittavaa vaikutusta.

Kyllähän siellä saa tehdä mitä haluaa, kunhan käyttäytyy.

Mäyräkielto ei tietenkään ole mikään Suomen keksimä asia, mutta senhän useimmat varmasti jo tiesivätkin. Me joudumme kärsimään, koska jotkut huligaanit ovat niin päättäneet.

Ei siinä sen ihmempää, koska säännöt eivät taivu, niin sitten joutuu tekemään omat säännöt, mitkä miellyttävät. Minä nyt vain vertaisin tätä punaiseen valoon mikä kieltää jalankulkijoita menemästä. Ne menevät keillä on tarve, mitään ongelmaa siitä ei synny.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mäyräkielto ei tietenkään ole mikään Suomen keksimä asia, mutta senhän useimmat varmasti jo tiesivätkin. Me joudumme kärsimään, koska jotkut huligaanit ovat niin päättäneet.
Niin, se on kai havaittu että futiskansa ei osaa olla ihmisiksi nautittuaan alkoholia...siitä kai tämä johtuu? Onneksi sentään harrastetasolla/kansallisessa sarjassamme alkoholia pystyy nauttimaan.

Ikävä juttu, itse haluaisin nauttia sivistyneesti oluen tai kaksi vaikka sitten urheilutapahtuman yhteydessä. Jääkiekossa se onneksi onnistuu. Ovatko kiekkointoilijat fiksumpaa väkeä?

Suosikkijoukkue
AIK
Stadikan oluenmyyntikiellosta samaa mieltä eli että se on perseestä, mutta se voi olla kansainvälisen liiton käytäntö, mutta saisi edes ennen ottelua ottaa pari niin se riittäisi minulle ja se kova jano katoaisi.

Perseestähän se, mutta niin UEFA:n kuin FIFA:nkin säännöt kieltävät anniskelun kv- otteluissa. Kielto koskee niin maa- kuin seurajoukkueidenkin otteluita.
Joissain maissa myydään stadikoilla kv- matseissa "ykköstä" mistä monet ovatkin kertoneet vetäneensä jurrit, kunnes totuus juoman voimakkuudesta on paljastunut.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Saitteko vietyä? Hieman ihmetyttää tuommoinen jonon rakentelu ja sitten vähän taputellaan kylkiä.

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Itseäni ihmetyttää/vituttaa tämä politiikka. Kaveri jotain höpötti, että Belgia-Suomi matsissa sai ainakin ostettua keittoa. Tämän kaverin jutut on kyllä aina vähän "sinne päin", joten kaipaisin selvennystä asiaan.

Suomen matseihin voi jopa viedä 0,5 litran minttuviinan(minkä viinan vaan) jos sille päälle sattuu. Olen ollut lähes jokaisessa karsintapelissä ja kertaakaan ei ole edes kylkiä taputeltu.

Ilmeisesti näytän liian kiltiltä tai kovikselta.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Itseäni ihmetyttää/vituttaa tämä politiikka. Kaveri jotain höpötti, että Belgia-Suomi matsissa sai ainakin ostettua keittoa. Tämän kaverin jutut on kyllä aina vähän "sinne päin", joten kaipaisin selvennystä asiaan.

Missään Uefan järjestämissä ei myydä. Monissa UCL-matseissa, EM-turnauksessa jne. olen itse törmännyt alkoholittoman oluen kauppaan toki, mutta kaverisi puhuu paskaa.

12961

Jäsen
Kyllähän siellä näytti muutamat lapasten sisältä jotain juovan eli ilmeisesti jotkut siinä oli onnistunu. Eiköhän vanha kikka eli pienet pullot pitkävartisten buutsien sisällä vielä onnistu.

Kannattaa ostaa se VIP-lippu niin kukaan ei tutki mitään. Turvatarkastusta ei ollut nyt eikä aiemmissa muissakaan peleissä lainkaan, missä olen tuommoisen läpyskän kaulaani saanut.

Nimim. asiakasporukalla oltiin ja 0,7l jekku kulki kivasti repussa.

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Kyllähän siellä näytti muutamat lapasten sisältä jotain juovan eli ilmeisesti jotkut siinä oli onnistunu. Eiköhän vanha kikka eli pienet pullot pitkävartisten buutsien sisällä vielä onnistu.

Hullu paljon työtä tekee, taaskin rahalla asia ratkeaa. Ketjua lukiessani mieleeni palautui tämä tuote. Eikös tämä olisi pätevä ratkaisu edellä mainittuihin virityksiin ja kikkoihin? Tokihan tuo nyt lisää hiukan tuota profiilia, mutta kaikillahan meillä on hyvä itsetunto eikä anneta tuommoisen pikkuasian haitata.

Vaikka tuote hiukan maksaakin, niin miettikääpä käyttötarkoituksia urheiluntapahtumien ulkopuolella; kaikki kuivat kissanristijäiset ja pikkuserkunnaapurinkaiman henkisen heräämisen juhlat muuttuvat kertaheitolla paljon hauskemmiksi ja viihtyisämmiksi (kunhan et ole kuskina).

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin vahvat huhut kertovat tanskalaisten eri vapaudesta?
Pitää paikkansa. FCK:lla oli kaudella 2006-2007 poikkeuslupa myydä olutta CL-matseissa, koska Tanskassa bisse & matsi ovat erottamaton parivaljakko ts. niin tavanomaista, ettei sitä voitu/haluttu kieltää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy