Mainos

Stadionille ei viinaa

• 10 985
  • 67

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace

....Ja järjestysmiehen nauha hihassa. Mutisten: "Saakelin kakarat tulevat katsomaan jalkapalloa viinan voimalla...". Eikä tarvita edes pääsylippua.

Jos ehdotustasi vielä vähän jalostaa, niin:

Kaverin Hiace lainaksi ja teippaat kylkeen Primalcon tarrat. Ajat tuntia ennen matsia portille ja veivaat ikkunan auki Järkkäreille, vilautat vaivihkaa rahtikirjan näköistä lappusta ja toteat:

''Primalcosta viemässä VIPpi-viinoja kutsuvierasaitioon, ois vähä kiire.'' Ovet aukeaa saleteissön, saat auton katsomon eteen mukanasi kelpo määrää huikkaa jääpaloineen, sitruunaviipaleineen ja sekoitustikkuineen. Kätevää, eikö totta?

Siinähän on naapureilla ihmettelemistä, kun siemailet tärkeänä Gintonicciasi ja kirvoitat janoasi aika ajoin suolatikuilla. Kunnon penailua.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti 1900
Mitenköhän olis jos sullois putelin omaan hanuriin.

En suosittele. Siellä voi portilla hyvinkin olla joku järkkäri joka kuumeinen kiilto silmissään vetää kumihanskoja käsiinsä ja odottaa kaltaisiasi huijareita etusormi pystyssä sojottaen.

PS: Entäs sellainen älyttömän iso, ilmalla täytetty kuminen Chiquita-banaani? Niitähän näkyy Stadikalla ainakin kaikenlaisissa konserteissa. En ole koskaan ymmärtänyt että miten nuo valtavan kokoiset banskut liittyvät niihin rokkikonsertteihin, futikseen ne sen sijaan sopisivat hyvin (=banaanipotku). Joten banaani täyteen Kossua ja baanalle...

Viimeksi muokattu:

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Viestin lähetti Predator

etusormi pystyssä sojottaen.

Jos joku tyyppi onnistuu hanuriin viinapullon kätkemään niin luulen että etusormi ei sen kaivamiseen tai paljastamiseen riitä. Järjestysmiesten joukossa pitää olla kokeneita keinosiementäjiä, jotka ottavat hellään huomaan kaikki, ketkä käyttävät rektaalia salakuljetukseen.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
No tässä ketjussa onkin järkkäreille ja poliiseille kohta kerrottu kaikki keinot. Aina on pullo sisään saatu ja jopa aika julkisesti juoto. Litteä pullo selkään vyön alle ja muovipussi käteen. Muovipussissa Suomen lippu kokoa 100x163 cm. Järkkäriä kiinnostaa lähes ainoastaan pussinsisältö ja vakiokysymyshän on. "Onko mukana rasistista aineistoa?". "Ei ole" ja sitten sisään ja äkäisesti. Saksa matsissa flinda lähti tietysti valumaan rapussa ryysiksessä lahjetta pitkin. Ei muuta kuin kova huuto "Älkää liikkuko!" ja sitten nopeasti pullo lahkeesta ulos ja povariin. Kyllä joka kerta joku järkkäri on nähnyt tankkauksen, mutta kertaakaan ei ole tultu sanomaan asiasta. Kaikkien tankkaajien putkaan roudaaminen on mahdotonta, mutta jos näin huonosti käy niin toivottavasti aamulla saa omat kengät jalkaansa toisin kuin viimeksi joskus villissä nuoruudessa kun pakkaseen piti lähteä kolme numeroa liian pienillä kengillä. Toinen vaihtoehto olisi ollut takaisin putkaan.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Kaverin Hiace lainaksi ja teippaat kylkeen Primalcon tarrat. Ajat tuntia ennen matsia portille ja veivaat ikkunan auki Järkkäreille, vilautat vaivihkaa rahtikirjan näköistä lappusta ja toteat:

''Primalcosta viemässä VIPpi-viinoja kutsuvierasaitioon, ois vähä kiire.'' Ovet aukeaa saleteissön, saat auton katsomon eteen mukanasi kelpo määrää huikkaa jääpaloineen, sitruunaviipaleineen ja sekoitustikkuineen. Kätevää, eikö totta?

Kun auto vielä varustettu baarilla, niin paikalle voi lisäksi näppärästi pystyttää myyntipisteen.

Vaikka tämän ketjun muiden kirjoittajien ideoita jalostamalla olisi vielä monta ideaa, niin jääköön ainakin toistaiseksi kirjoittamatta. Tuossa hetki sitten tupakalla ollessani tulin siihen tulokseen, että lukijoiden lisäksi niistä kiinnostusivat myös moderaattorit.

Sama pulma koskee Poisonin juuri avaamaa tunnustuksia-ketjua. Minulla ei hitto ole mitään vastaavan viatonta sakariinin kastamisen kanssa. Vai onko se niin, että näin paatuneella kovalevylle jää mieleen vain juttuja, jotka eivät kestä päivänvaloa?!

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nämä putkajutut ovat täyttä propagandaa. Tarkistusten taso on laskenut viime aikoina. Nyt yritetään saada julkisella pelottelulla ihmiset harkitsemaan, ottaako riskin vai ei. Kiinnijäämisen riski on minimaalinen, tietysti jos olet kunnolla jurrissa, sut tutkitaan tarkkaan. Kun menee suhtkoht fiksussa kunnossa, ei ole ongelmaa.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viimeksi viinat Finnairille vietiin pistämällä taskumatti sukan sisään. Siitä sitten vain plimsaa ostamaan ja lantraamaan sellainen sekoitus peliin, että Suomi voittaa!!

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vuonna 1992 olimme Malmössä katsomassa Englanti - Ranska matsia. Siellä törmäsin eka kerran kunnon turvatarkastukseen. Hauskana juttuna jäi mieleeni, kun yksi kavereistani juoksi yht'äkkiä toiseen jonoon. Ihmettelimme aluksi miksi. No, asiahan selvisi, toista jonoa oli tutkimassa kaksi kaunista naispoliisia. Kaverini vain huuteli, ettei häntä ruotsalaiset miespoliisit pääse kähmimään..

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Huhujen mukaan n. 2 000 Walesilaista on tulossa huomenna paikalle. Suuri osa porukasta tulee varmasti aamun Ruotsin laivalla ja täysi lasti päällä. Päädyssä voi olla klo 12.00 jo aika täyttä, mutta noin klo 16.00 alkaa kilpalaulanta.
En vieläkään oikein ymmärrä alkoholin myyntikiellon tarkoitusta. Se johtaa ainoastaan siihen, että porukka tankkaa ennen matsia paljon ja brenkun kokonaiskulutus vain kasvaa. Järkevintä olisi sallia täysin normaali keskarin myynti paikan päällä. Anyway, WE ARE BLUE, WE ARE WHITE, WE ARE FINNISH DYNAMITE!

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Helpostihan tuonne stadionille olisi saanut viinaa vietyä. Ainakin minut tarkasti nainen D-katsomon portilla. Munissa olis menny vaikka litran leka. En vaan viittiny ottaa riskiä matsin kustannuksella, kun joillekin näyttivät tekevän ihan kunnollisiakin tarkastuksia.

Itse peli olikin sitten paskaa. Jos seuraava peli on tuolla kokoonpanolla, niin täytyy miettiä aika tarkkaan viittiikö moiseen vähiä rahojaan laittaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Johan oli "tarkastus", mistähän noikin järkkärit saa liksansa?

Ja ton matsin, jos olis selvinpäin joutunu katsomaan...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Yksi hyväksi havaittu tapa on ostaa isot läjät 4cl:n pulloja ja pistää jalkaan vähän reilumman kokoiset kengät ja pullot sinne. Kävely on niiden kanssa vaikeaa, mutta aikaansaatu humala sitäkin parempi.

Toinen hyvä paikka näiden säilyttämiseen on lompakon väli. Ottaa lompakosta pois kaiken muun paitsi ajokortin ja pankki/luottokortin ja pistää sinne väliin pari 4cl:n kossupulloa. Järkkäri vaan taputtelee päältä ja ajattelee: "onpa jätkä rahoissaan kun on noin paksu lompakko.."

E V

Jäsen
Viestin lähetti Vaughan

Ankkarockiin vein 2dl kossun vyön alla samassa kohtaa, jossa oli myös kännykkä ulkopuolella, selvästi näkyvillä! Silloin ei kuitenkaan varsinaisesti käsikopelolla tarkastettu. Ainoastaan muovipussiin halusivat vilkaista - siellä oli 6 pulloa spriteä...

Aika laimeet oli drinksut.

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakaan Tanska-peliä Tampereella. Ärsyttävä laskuhumala iski matsissa ja tuli semmoinen fiilis, että loppuisi tämä paska äkkiä.

Noin puolisen tuntia ennen peliä olimme stadionin ulkopuolella naukkailemassa paria olutpullosia, kunnes joku virkaintoinen tuli ilmoittamaan julkisen juopottelun lopettamisesta tai jää matsi näkemättä.

Silloin kun 99 (vai 2000) alkoholin myynti kansainvälisissä futismatseissa kiellettiin, tuntui se pienempänä ihan hyvältä, ettei tarvitse aina joka maaottelussa ihmetellä, kun sedät on humalassa. Siitä on sitten jo mielipide muuttunut.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti E V
Aika laimeet oli drinksut.

Heh, eipä niitä kaikkia käytetty vain minun pienen kossuni jatkoksi. Oli sitä seurueessa muillakin paidan alla miestävahvempaa...

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toivottavasti kukaan järkkäri ei lue jatkoaikaa. On täällä sen verran jo tullut vinkkejä missä kaikkialla väki salakujettaa viinaa stadikalle ja festareille. Itse olen viikonloppuna menossa Tampereelle SOA:an ja ajattelin salakuljettaa suuren määrän viinaa vatsassani alueelle. Itse alueella tyydyn sitten sikakalliiseen tuoppiin (olenhan rikas) ja herätän pahennusta kovana hevimiehenä billabong-paita päällä...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka selvisitte tästä tuplamaaottelusta?

Lauantain Serbiaan oli tiukin tarkastus minkä muistan, sää oli melko tuulinen ja siksi olin farmarihousuissa liikenteessä, mutta täydessä kannustusvarustuksessa toki. Tarkastus alkoi nilkoista nousten sinne keskiruumiseen ja täpärästi ohittaen pippelissä piilossa olleen pullon. Siinä ohituksessa oli kyse ihan sentistä, ehkä kahdesta.

Säätilanne muuttui eiliseen Belgia-peliin ja luonnollisesti olin sitten sortsit jalassa. Se hieman jännitti, koska ainakin minun sortseissa pienempikin pullo vähän pullottaa. Tarkastuskin taisi muuttua melko oleellisesti. Sitä ei nimittäin tehty ollenkaan.

Aivan samasta portista mentiin niin kuin ennenkin, mutta tyttö vain hymyili ja toivotti hyvää ottelua. Olin kuullut huhuja joistain keitä ei tarkasteta. Nyt uskon sen.

Niin, minulla on viinaa jalkapallo-ottelussa, vaikka se on kiellettyä. Se ei kuitenkaan sinänsä ole laitonta, enkä muutenkaan koe olevani mikään rikollinen. Saatan olla toki väärässä.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2

Lauantain Serbiaan oli tiukin tarkastus minkä muistan, sää oli melko tuulinen ja siksi olin farmarihousuissa liikenteessä, mutta täydessä kannustusvarustuksessa toki. Tarkastus alkoi nilkoista nousten sinne keskiruumiseen ja täpärästi ohittaen pippelissä piilossa olleen pullon. Siinä ohituksessa oli kyse ihan sentistä, ehkä kahdesta.

Näköjään aika vaihtelevaa käytäntöä tuolla harrastetaan, koska itseäni ei lauantaina tarkastettu millään tavalla, vaan järkkärinä ollut nainen toivotteli iloisesti tervetulleeksi. Eilen ei paikalla tullut oltua.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Lauantaina kuskasin salmaripullon pokkana laukussa matsiin, kroppa tutkittiin todella tarkkaan mutta laukkuun ei kuin vilkaistu. Eiliseen peliin en ottanut pulloa. Tuo "salakuljetus" on melkeinpä puolet ilosta, täytyy jatkossa ihan periaatteesta ottaa lekkeri mukaan niin saa ylimääräistä jännitystä. En harrasta silti mitään sikaördäystä, mutta jos fiilistä hakee ennen peliä parilla oluella, tekee tiukkaa olla ihan kuivin suin paria tuntia.

scholl

Jäsen
Itse muistan ainoastaan HJK:n CL-ottelun PSV:tä vastaan, jolloin itse olen joutunut stadikalla taputeltavaksi. Silloin kaikilla oli toppavaatteet, kun oli talvi, joten eivät varmaan siksi järkkärit halusivat kaikki taputella ja jonot olivat pitkiä. Eilen jonoja ei ollut ja sisääntulo sujui jouhevasti. Sanottiin vain tervetuloa. Tosin herrasmies harvoin joutuu muutenkaan mihinkään tarkastuksiin. Siihen vaadittaisiin lätkäpelaajan ulkonäköä.

Ihmeellistä, ettei stadionin tuntumassa saa missään nauttia olutta tai jopa kahta, eikä myöskään stadionilla myydä. Nimittäin tällainen systeemi, missä porukka salakuljettaa tiukkaa viinaa matseihin on jotenkin sairasta. Mielestäni alkoholi ei sovi urheilukilpailuihin, joten kannattaisi pysyttäytyä oluen parissa, eikä vetää mitään kossua koneeseen.

Ennen tätä päivää ei ole oikein edes tullut mieleen asia, että tosiaan jotkut voisivat salakuljettaa viinaa sinne. Olen ajatellut, että tarkastuksilla pelottavannäköisiltä karpaaseilta otetaan pois palopommit ja mahdolliset muut vaaraa-aiheuttavat tuotteet kuten puukot jne.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ihmeellistä, ettei stadionin tuntumassa saa missään nauttia olutta tai jopa kahta, eikä myöskään stadionilla myydä.

Minusta näytti, että läheisillä kaltseilla sai aivan vapaasti nauttia olutta.

Oluen myyntikielto stadikalla on kyllä aivan perseestä. Eihän siellä kukaan ehdi tai pysty nauttimaan sellaisia määriä, että sillä olisi kuntoon mitään mainittavaa vaikutusta.

scholl

Jäsen
Minusta näytti, että läheisillä kaltseilla sai aivan vapaasti nauttia olutta.

ei ollut anniskeluravintolaa. Kuvittelin että stadionin parkkiksella olisi ollut, kun kuulin, että sinne jotain telttoja pystytettiin, mutta siellä olikin vain joku teltta, mistä jotkut noutivat pääsylippujaan. Tosiaan kuten eilen sanoin niin jos olisin asian tiennyt niin en olisi mennyt niin aikaisin, vaan olisin jäänyt yhdelle vaikkapa Janoisen Lohen terassille.

Stadikan oluenmyyntikiellosta samaa mieltä eli että se on perseestä, mutta se voi olla kansainvälisen liiton käytäntö, mutta saisi edes ennen ottelua ottaa pari niin se riittäisi minulle ja se kova jano katoaisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy