Kausi paketissa. Ajattelin itse tehdä seuraavaksi niin että katson Armstrongin lehdistötilaisuuden kaudesta, siitä voisin kirjoittaa muutaman rivin mutta sen jälkeen voisi jo avata uuden kausiketjun. Jos joku on halukas, siitä vaan. Jos ilman sen syvällisempiä perusteluja annetaan arvosanoja pelaajille skaalalla 1-5, antaisin pisteet seuraavasti (kyllä, nyt siellä on pelaaja arvosanalla 2,5 ja 3,5 samassa nipussa mutten jaksa lähteä antamaan puolikkaita):
5/5: Thomas. Kauden pelaaja, 86 pistettä, lähes 21 minuuttia peliaikaa per ottelu. Edellytykset sille, että kaverista tulee pitkäaikainen ykkössentteri ja jopa franchise-tason pelaaja, ovat olemassa. Jos nyt jotain saa toivoa, toivon että hänen alivoimaminuutit hieman vähenisivät.
4/5: Hofer, Kessel, Neighbours. Hoferilta loistava debyyttikausi, Kessel yllätti varmaan kaikki ja Neighboursin lähes 30 maalia oli iloinen yllätys. Itse tykkäsin eniten tavasta jolla mies teki maaleja, erinomaista maalineduspelaamista.
3/5: Binnington, Parayko, Leddy, Tucker, Kyrou, Buchnevich, Saad, Toropchenko, Walker, Bolduc, Sundqvist, Perunovich. Tasaista suorittamista mutta esim. kärkinimiltä odottaisi vielä hieman enemmän
2/5: Krug, Faulk, Schenn, Alexandrov, Hayes. Schennillä tietysti kapteenius, valmentajanvaihdos jne. varmaan söi energiaa mutta enemmän pitää mielestäni kakkossentteriltä pystyä vaatimaan. Uskoisin että mies ensi kaudella on napsun terävämpi.
1/5: Vrana, Blais, Scandella, Kapanen. Surkeaa, surkeaa ja surkeaa. Reilu 10 miljoonaa, vastine täysin mitätön. Onneksi sentään kaikkien sopimukset loppuvat tähän kauteen.
Ei arvosanaa: Rosén, McGing, MacEachern, Gaudette, Dean
Edelleen olen sitä mieltä että pakisto oli se akilleen kantapää. Parayko pelasi parin huonomman kauden jälkeen ihan hyvin, Leddy oli ihan ok tasoonsa nähden mutta pakiston kolme muuta top-5 pakkia olivatkin sitten joko huonoja tai todella huonoja. Tarttis tehrä jotain.