Tämähän oli se kaveri joka otti matsin Tuomo Ruudun kanssa ja hävisi. Muutenkin kaverin matsit ovat sellaisia kovia gooneja vastaan kuten A.Kotalik ja A.Svitov.
No onhan siellä Bollia ja Phaneufia kanssa, en minä mistään enforcerista puhunutkaan.
Tämähän oli se kaveri joka otti matsin Tuomo Ruudun kanssa ja hävisi. Muutenkin kaverin matsit ovat sellaisia kovia gooneja vastaan kuten A.Kotalik ja A.Svitov.
Isokokoinen
Milloinka on herran laskettu aika eli ensi esiintyminen?
Veikkauksia kuinka monta matsia Veilleux kerkeää pelata ennenkuin lentää matsista päähän kohdistuneen taklauksen takia? Max 5 peliä oma arvaus.
Saman voisi kirjoittaa Niko Kapasesta tai Petri Kontialasta. Osalan tai Bambin taso ei vielä riitä tuohon. Kannattaa tosiaan muistaa, että tuo on kirjoitettu NHL:n tasoon nähden, ei SM-Liigan. Enkä nyt väitä, että Veilleux olisi mikään sateentekijä, mutta pitäähän nuo kommentit suhteuttaa sarjan tasoon.Jatkoajan esittelyssä miestä luonnehditaan:
Vahvuudet:
On hyvä ja tunnollinen puolustava pelaaja.
Heikkoudet:
Ei ole aikuisten sarjassa löytänyt hyökkäyspelistään riittävää terävyytta
Rooli:
Kolmos- tai neloskentän kahden suunnan pelaaja
Kannattaa tosiaan muistaa, että tuo on kirjoitettu NHL:n tasoon nähden, ei SM-Liigan.
Kannattaa toki. Kannattaa muistaa myös se, että NHL on erilainen sarja kuin SM-liiga - se että joku on pelannut paljon NHL:ssä ei automaattisesti tee hänestä hyvää SM-liigapelaajaa. SM-liigassa on kokemusta NHL-miehistä sekä vahvistuksina että floppeina.
Niin, ja tietty sitä laadukasta sentteriä vierelle myös.
Jotenkin tulee mieleen kysymys miksi ei suoraan hankittu sitä laadukasta sentteriä, joka taikoisi Luttisesta, Kähystä tai Sailiosta sen snaipperin?'
Nyt hankittiin yksi "amerikan jarisailio", joka ilmeisesti myös vaatii sen huippusentterin, jota ei ole kevään 2009 jälkeen Espoossa nähty.
Ameriikkalainen versio Luttisesta... en dissaa, mutta ei ole laisinkaan sitä, mitä tarvittaisiin... Saatiin siis voimahyökkääjä, +200 jäähyminuuttia ja laitavääntöä...
Olen kyllä nähnyt miehen pelaavan livenä 2006, mutta rehellisyyden nimissä en juurikaan kiinnittänyt juurikaan hiomiota...Mukava lukea näitä ennakkoarvioita kun oletan, ettei kukaan ole nähnyt miehen pelaavan, ainakaan livenä?
Sitä varmasti kaikki toivovat, myös negailijasiipi. Silti olisin itse ennemmin ottanut joukkueeseen jonkun joka vaikka tekee "vain" sen 0,6 - 0,7 pistettä/ottelu mutta tekee Kähkösestä 20 maalin miehen ja/tai Lammasaaresta 25 maalin miehen.Mukava lukea näitä ennakkoarvioita kun oletan, ettei kukaan ole nähnyt miehen pelaavan, ainakaan livenä? Toivottavasti näyttää kaikille epäilijöille ja iskee piste per peli- tehot.
Sitä varmasti kaikki toivovat, myös negailijasiipi. Silti olisin itse ennemmin ottanut joukkueeseen jonkun joka vaikka tekee "vain" sen 0,6 - 0,7 pistettä/ottelu mutta tekee Kähkösestä 20 maalin miehen ja/tai Lammasaaresta 25 maalin miehen.
Onko sillä merkitystä, jos tuomio on perusteltu? Vai onko tässä kyse nyt siitä, kuinka paskaa tuomaritoiminta on SM-liigassa ja Blues-pelaajien ei anneta pelata?