Ei mun nauhalle mutta saan pelistä "virallisen" dvd:n pelin jälkeen joten uskallan kyllä luvata turnauksen ykköspommin nettiin.HN kirjoitti:Tarttuiko Koistisen taklaus narulle, Murmeli? Saisiko sen nettiin?
Ei mun nauhalle mutta saan pelistä "virallisen" dvd:n pelin jälkeen joten uskallan kyllä luvata turnauksen ykköspommin nettiin.HN kirjoitti:Tarttuiko Koistisen taklaus narulle, Murmeli? Saisiko sen nettiin?
Shejbal kirjoitti:Näyttää lievästi siltä, että Partaselta on karannut jälleen peli käsistä.
Veikkaan että tapahtumat ovat edenneet niin, että ensin Partanen on vihellellyt päin helvettiä. Sitten pelaajat ovat tätä protestoineet, Partanen on ottanut itteensä ja jengiä lentää pihalle ovista ja ikkunoista. Se olisi ainakin tuttua Partasta. Helvetin hienoa toimintaa tuomarilta provosoitua itse yleisön ja/tai pelaajien käytöksestä.
edit. Toivottavasti ainakin Pihlström-Hirvonen on tarttunut nauhalle.
Gleb kirjoitti:Mahtaako nuo olla Ilveksen lopulliset paidat? Jos ovat niin ehdottomasti plussaa mainoksien pienestä määrästä paidasta.
Gleb kirjoitti:Mukava nähdä tuollainen legenda kuin Lumme SM-liiga jäillä, liuku on iästä huolimatta edelleen todella upea, tänään ei tosin sihti ollut aivan kohdallaan vaikka paikkoja olikin.
QUOTE]
Olen täysin samaa mieltä. Nykyisin kun kiekossa hoetaan jalat, jalat ja heitetään kiekkoa päätyyn aina, kun punaviiva vilahtaa jalkojen välistä ja avaukset ovat roiskimista plekseihin, on hieno nähdä Raipen ja Sonjan kaltaisia taitureita,jotka osaavat pitää kiekkoa eivät hätäile kiekon kanssa. Partanen show sai vanhat jyyrätkin lämpenemään, mutta muuten Raipellakin luistin näytti liikkuvan vielä ihan sähäkästi.
Murmeli kirjoitti:Ainoa, joka kentällä hakee nahinoita on päätuomari Partanen. Seuraavassa pätkässä Timosen maali ja Viitaluoman "ryntäys".
http://www.saipafanit.com/videot/timonen-viitaluoma.mpg
Partasesta huokui halu antaa Grönholmille käytösrangaistus ja sen hän myös antoi mitättömistä syistä.
Blur kirjoitti:Täyttikö tilanne nämä kaikki edellytykset mielestänne?
Ei, Canalin sopimus epää meiltä mahdollisuuden videopätkien levittämiseen.shack kirjoitti:Hyvälaatuinen pätkä. Onko mahdollista saada tulevaisuudessa maalikoosteet samalla laadulla?
Murmeli kirjoitti:Myös Pihlströmin ja Hirvosen tappelu kahdesta kuvakulmasta (I hope) ja maalivideot sekä muuta videomateriaalia illan mittaan.
Blur kirjoitti:Täyttikö tilanne nämä kaikki edellytykset mielestänne?
Animal kirjoitti:Oliko kyseessä siis ihan oikea tappelu vai joku pikkuhässäkkä?
Onko tietoa, miksi Kudroc oli pelikiellossa cupin ensimmäisen(?) pelin?
Swift kirjoitti:Kudroc taklasi KalPaa vastaan pari viikkoa sitten itselleen ottelurangaistuksen päähän kohdistuneesta pommista, joten oli eilen pelikiellossa pakollisen yhden pelin. Tänään oli mylly lähellä, mutta Ilves-junnua tuntui kiinnostavan vasta kun linjurit oli välissä.
Murmeli kirjoitti:Mälkiä, Viitaluoma, Pihlström ja Kokko nyt sivuilla.
Murmeli kirjoitti:
Jep, korjasin.jke85 kirjoitti:Kuollut linkki...
Murmeli kirjoitti:Jep, korjasin.