Siitä on jo pitkän matkaa yli 10 vuotta aikaa, kun olen viimeksi Gambinaa ja muitakin herkkuja maistellut. Maku on jo täten ehtinyt unohtumaan, mutta semmoinen mielikuva mulla kyllä on, että ei ne mitään hyviä olleet. Varsinkaan Gambina. Toiselta nimeltään iso G.
Oliskohan ollut niin, että huttunen ei ollut ihan niin kamalaa, kuin esimerkiksi Gambina? Jos muistini palvelee minua nyt oikein, niin huttusesta tuli joskus otettua ihan kännejäkin. Se on noita litkuja juomalla jo sellainen saavutus, että ei se mitään aivan kamalaa voinut täten olla.
Ja nyt kun rupesin muistilohkojani enemmän tonkimaan, niin olisikohan ollut myös niinkin, että valdemaristakin tuli jonkun kerran kännit otettua..? En lähde varmaksi kyllä tätä nyt sanomaan, mutta sen vaan muistan, että sitä sanottiin valtsuksi. Ja sen ukon naaman siinä pullon kyljessä muistan.
Melkoisen varma olen myös tuon Jorman juonnista enemmissäkin määrin. Nuori kun oli, ja rahaa ei juuri nimeksikään, niin se piti usein halpoihin vaihtoehtoihin tyytyä, että sai humalan päälle.