Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Spotifyssa kun nuo Wrapped-kelat pyörii, niin alalaidassa on jakamisnappi ja ite painoin avautuneesta valikosta "Lataa", jolloin Spotify lataa automaattisesti kyseisen kuvan mun puhelimeen.En hienoja kuvia ja linkkejä osaa laittaa, sanallisesti paljastan asioita.
Eniten soinut artisti oli Panopticon. Kappaleista ykkösenä Jaakko Teppo - Rantaleijona ja kakkosena lähes saman genren Immortal - Return to cold.
I was always curious about what range Spotify uses to calculate Wrapped and some other information so I downloaded my data over the years and compared it to my Wrapped to find out some more detailed information.
Key Takeaways
- This year the data was logged from January 1st 00:00 to November 15th 23:59.
- You have to listen to a song for more than 30 seconds for it to count in your song rankings.
- Your top songs are calculated by play count rather than total time listened.
- In your top 100 playlist only the first 10 songs are sorted by play count, the rest are close but sorted by artist.
- Your total time listening includes podcasts.
- Your top artists are calculated by total play counts rather than total time listening.
Bensku rulettaa, tai ruletti sen hänen suomenkielisen pitkäsoittonsa aikoihin vielä, joka on omassa genressään varsin kuunneltava lätty, kun siinä on ihan sisältöäkin, muutakin kuin party party rahaa on. En ole Benjamin Peltonen-skenessä ollut tosin enää hetkeen.Edelliseen postaukseen liittyen täytyy lisätä, että rouvallani melkoisen sama musiikkimaku, mutta hänellä Benjamin Peltonen 3.eniten kuunneltu artisti. Voin tunnustaa, että Benskua olen joutunut olosuhteiden pakosta kuuntelemaan... Paljon.
En vaan ymmärrä, miksi tämä lista tulee jo kuukausi ennen vuoden loppua. Nyt kun olen aktivoitunut joululaulujen suhteen, niin olisi ollut hauska nähdä, yltäisikö sieltä jotain listoille.