Mainos

Spotify Wrapped

• 1 857
  • 37

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihme brassailua noitten listojen dissaus. Mun mielestä 99% ihmisten ig-tarinoista on turhempaa sisältöä.

Ei nyt tuosta tarvitse mieltä pahoittaa. Mun mielestä tuo oli ihan hauska.

Sinänsä mulla ei oo oikein mielipidettä listojen hyvyydestä/huonoudesta. Kävin omani katsomassa ihan mielenkiinnosta.

Mutta sen verran tuosta tiedän, että moni pahoittaa mielensä, kun lista ei vastaa omia odotuksia ja siitä johtuen Spotifyn aspaan kohdistuu tässä vuoden vaihteessa valtava paine, kun jengi valittaa ja haluaa, että heidän listat ”korjataan”.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänä vuonna tosin bandcampin kautta tullut myös kuunneltua paljon, kun ei löydy Spotifysta kaikkea.
Last.fm settejä odotellessa, kun yleisesti saanut bandcamp soitot integroitua sinne.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitipä kurkata. Saatte arvata mitkä kolme eivät ole perua lasten iltapalapöydän soittolistalta. Naurattelee.

Liitteet

• 51af56f1-2.png
    51af56f1-2.png
    927 KB · kertaa luettu: 148
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
1. Portion Boys
2. Eppu Normaali
3. Basic Element
4. Solid Base
5. AC/DC

Hieman poikkeaa palstan yleisestä musamausta. :D

1131 eri artistia ja 2176 kappaletta.
Portion Boys ja AC/DC. Name a more iconic duo :D

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mullapa sentään oli kuunnelluin kappale Bäkkärien Everybody! :D

Syynä tähän pidän erästä helmikuista aamua, kun vaimoni oli lähdössä koirien kanssa aamulenkille. Jalassa oli mustat varrelliset nastakenjät, mustat talvihousut ja kainaloitaan dödöstä kuivatteli pelkät mustat rintaliivit päällä.

Laitoin tästä kuvastosta mielijohteena Backstreet's Backin soimaan puhelimesta ja huikkasin, että nyt kun alat vetämään x-hyppyjä, varjonyrkkeilyä ja sivuaskelia, niin sähän oot jumalauta suoraan kuin 2000-luvun taitteen musavideosta.

Tätä vitsiä olen sitten näemmä lämmitellyt suhteellisen monta kertaa vuoden aikana. Ja eikä siinä, onhan tuo myös helvetillisen kova biisi omassa genressään. :P

Muutenkin elän kyllä vahvasti menneessä, kun kuunnelluin artisti oli Beastie Boys.

Liitteet

• WhatsApp Image 2024-12-05 at 23.30.48.jpeg
    WhatsApp Image 2024-12-05 at 23.30.48.jpeg
    94,6 KB · kertaa luettu: 66
  • juustoraastin.jpeg
    juustoraastin.jpeg
    74,6 KB · kertaa luettu: 72

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Eniten omassa wrapissa nauratutti kyllä toi vuoden 2024 musiikillinen evoluutio:

Helmikuu - paladiini fantasia power metal
Toukokuu - piraatti irlantilainen pubilaulu kelttiläinen punk
Syyskuu - gootti instrumentaali sinfoninen metalli

Vähän ehkä kevättä rinnassa! Jos ois joulukuu tossa, niin olis pelkästään "synkkää ja yhden kerran Mariah Carey".

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tämmöisiä minulle tarjosi:
Itselläni Cradle of filth olisi ollut ykkössijalla vuosina 1998-2000, mikäli tälläistä palveluja ja listauksia olisi ollut. Nykyään harvemmassa kuuntelussa ja silloinkin juurikin noita vähän vanhempia tuotoksia. Arvostettavan pitkään ovat kyllä painaneet menemään.

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Itselläni Cradle of filth olisi ollut ykkössijalla vuosina 1998-2000, mikäli tälläistä palveluja ja listauksia olisi ollut. Nykyään harvemmassa kuuntelussa ja silloinkin juurikin noita vähän vanhempia tuotoksia. Arvostettavan pitkään ovat kyllä painaneet menemään.
Osaltaan johtuu kun kävin keikalla helmikuussa niin piti hieman tehosoittaa biisit muistiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy