Spotify – suosittele hyvää musiikkia!

  • 173 822
  • 728
Näppärä palvelu. Viime syksystä asti olen käyttäjä ollut ja melkein päivittäin tulee käytettyä. Paljon uutta ja hyvää settiä löytänyt tuolta.

The Presets - Apocalypso (Electronic / House)
http://open.spotify.com/track/48bQjEVDgnJq0mi3iikwNp

Lätty kuunneltu ja tuleepi varmaan tulevaisuudessakin soimaan. Ennen ei ole pahemmin tullut kuunneltua tämän tyyppistä musiikkia, mutta tämä kolahti ihan mukavasti. Kiitän. :)

Sitten oma vinkki:

Kymppilinja - Kaupunkilapset (Hiphop)

Sälleiltä tulossa tänä vuonna uusi levy, josta on julkaistu ykkösinglenä Minä (ft. Mariska). Löytyy myös Spotifystä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysäistään täältä:
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Spotifyssä pyörineestä Unibet-kampanjasta? (3kk premium) Onkohan tuo enää edes voimassa?

Google ei ollut tällä kertaa ystäväni, eikä myöskään Unibetin nettisivut, mitä jossain määrin ihmettelen.
 

Hexagon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Spotify premium

Morjentes!

Minun on aivan pakko kehua spotify premiumia. En nyt löytänyt muutakaan ketjua tällekehulle,joten laitan sen tänne.

Miten voi olla mahdollista, että näin HYVÄ LAATUISTA musiikkia saa näin paljon, näin halvalla? Omistan kuitenkin melko hyvät musiikkiveheekt kotona ja minusta spotifyn streemaamat kipaleet ajavat ihan asiaansa. Tämän lisäksi latasin kännykkääni spotifyn ja nyt voin kuunnella silläkin offlinessa spotifyni soittolistoja.

Alunperin otin spotify premiumin (mulla oli jo ilmainen spotify sitä ennen), että saisin biisit koneelle ja poltettua ne cd:lle. Tämähän ei ollutkaan mahdollista, mutta ajattelin silti etten siitä syystä pura premium sopimusta. nyt oon käyttänyt tätä viikon ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Hyvä äänen laatu ja loistava käytettävyys.

Pakko vaan kehua kun kerrankin on jotain aihetta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sainpahan eilen kutsun tähän loistavaan palveluun, kiitos eräälle ystävälliselle palstalaiselle.
Eilinen ilta kyllä meni Spotifyhin tutustuessa ja kyllä on loistavaa tuo, että sain sinne ladattua omat musiikkini ja randomilla soitettaessa, kun jotain bändiä haluaa kuunnella enemmän niin yhdellä klikkauksella saa koko bändin tuotannon näkyviin ja kuunteluunkin.

Paljon on varmasti itsellä vielä opettelua tämän palvelun käyttämisessä.

Miten noita kutsuja "ansaitaan" eli miten voin joskus kutsua jonkun ystäväni liittymään palveluun? Saako niitä kutsuja esim. ostamalla musaa itselle vai miten se toimii?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Morjentes!

Minun on aivan pakko kehua spotify premiumia. En nyt löytänyt muutakaan ketjua tällekehulle,joten laitan sen tänne.

Miten voi olla mahdollista, että näin HYVÄ LAATUISTA musiikkia saa näin paljon, näin halvalla? Omistan kuitenkin melko hyvät musiikkiveheekt kotona ja minusta spotifyn streemaamat kipaleet ajavat ihan asiaansa. Tämän lisäksi latasin kännykkääni spotifyn ja nyt voin kuunnella silläkin offlinessa spotifyni soittolistoja.

Alunperin otin spotify premiumin (mulla oli jo ilmainen spotify sitä ennen), että saisin biisit koneelle ja poltettua ne cd:lle. Tämähän ei ollutkaan mahdollista, mutta ajattelin silti etten siitä syystä pura premium sopimusta. nyt oon käyttänyt tätä viikon ja olen äärimmäisen tyytyväinen. Hyvä äänen laatu ja loistava käytettävyys.

Pakko vaan kehua kun kerrankin on jotain aihetta.
Mä olen näissä asioissa aina hiukan hidas, ja vasta nyt kun olen kaverin koneella päässyt Spotifyn kanssa leikkimään alan pikku hiljaa lämpenemään. Mutta. Mä kaipaisin nimenomaan sellaista Spotifya jonka saisi myös striimattua vähintään kahteen kännykkäliittymään. Mä kun en mitenkään jaksa lukea koko ketjua läpi enkä käydä mistään selvittämässä (paitsi täältä) kuinka tuo tapahtuu. Neuvooko joku? Ja olen valmis jopa jotain tuommoisesta maksamaan.
Mä kun en pysty radiosoittomusiikkia kuuntelemaan ollenkaan niin tämä palvelu puhelimessa voisi yhdessä oman MP3-soittimen kanssa korvata musiikkiradion ihan täysin.

Pitää varmaan aloittaa siitä että hommaa sen ilmais-perus-Spotifyn ensin? Lähettääkö joku kutsun, vai?

Kiittäen! Mr. Datsun.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Pitää varmaan aloittaa siitä että hommaa sen ilmais-perus-Spotifyn ensin? Lähettääkö joku kutsun, vai?
En jaksa sen enempää neuvoa kuin tee vaan heti Premium sopimus.
 

wilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin tutustuin vasta viime viikolla ensimmäistä kertaa spotifyhin pikkuveljeni opastuksella (10v) ja vaikutti erittäin näpsäkältä palvelulta. En kuitenkaan vielä käsittänyt, että miten sen saisin omalle koneelleni myös. Broidini puhui joistakin kutsuista tms, mutta en kyllä päässyt yhtään jyvälle siinä asiassa. Olisikos jollakin palstaveljellä neuvoja minulle, aikaansa jäjellä olevalle, miten saada spotify toimimaan..
 

Simba

Jäsen
Minäkin tutustuin vasta viime viikolla ensimmäistä kertaa spotifyhin pikkuveljeni opastuksella (10v) ja vaikutti erittäin näpsäkältä palvelulta. En kuitenkaan vielä käsittänyt, että miten sen saisin omalle koneelleni myös. Broidini puhui joistakin kutsuista tms, mutta en kyllä päässyt yhtään jyvälle siinä asiassa. Olisikos jollakin palstaveljellä neuvoja minulle, aikaansa jäjellä olevalle, miten saada spotify toimimaan..

https://www.spotify.com/fi/get-spotify/go/open Tuolta saa spotify openin ilmaiseksi ja mitään kutsua ei enää tarvitse. Ainoa rajoitus tuossa on, että kuunnella saa 20h kuussa ja välillä tulee mainoksia.
 

Emanvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos jollain on ylimääräisiä kutsuja käytettävissä niin täällä olisi tarvetta sellaiselle.

Enäähän tuohon ei tarvitse kutsua, vaan sen saa ilmaiseksi ladattua. Muutamia rajoituksia siinä on, kuten montako tuntia saa kuussa kuunnella. Simba tuossa ylemmässä neuvoikin jo kattavasti.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Xiu Xiun uusin levy Dear God, I Hate Myself löytyy myös Spotifysta.
Levyn avausraita Gray Death kuulostaa siltä mitä Robert Smith olisi voinut tehdä jos olisi uskaltanut puhua suoremmin.

Muutenkin levyltä löytyy mielenkiintoisia biisejä ja joissakin kappaleissa soittimena toimii mm. Nintendo DS.
 

Särki

Jäsen
Enäähän tuohon ei tarvitse kutsua, vaan sen saa ilmaiseksi ladattua. Muutamia rajoituksia siinä on, kuten montako tuntia saa kuussa kuunnella. Simba tuossa ylemmässä neuvoikin jo kattavasti.

20 tuntia kuukaudessa, mutta ainakin omalla kohdalla näitä 20 tunnin jaksoja tulee 1-2 viikon välein. Hyvin on aika riittänyt, Aleksi vain ilmoittaa olemassaolostaan vähän väliä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Auttakee! Mulla on kaksi Spotifya, Open ja Free(?). Käsittääkseni tässä olisi mahdollista hakea toisen soittolistat toiselle, mutta ei ainakaan osunut silmiin mitään helppoa tapaa. Evotinko etsimisen kanssa vai onko tuo yleensäkään mahdollista? Tuo Openin aikaraja ei vaan riitä, mutta koska olen sitä käyttänyt ennen kun sain kutsun ja laitoin pystyyn tilin jossa ei aikarajaa ole, niin siirtää pitäisi. Tuhoton homma hakea kaikki uudelleen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Auttakee! Mulla on kaksi Spotifya, Open ja Free(?). Käsittääkseni tässä olisi mahdollista hakea toisen soittolistat toiselle, mutta ei ainakaan osunut silmiin mitään helppoa tapaa. Evotinko etsimisen kanssa vai onko tuo yleensäkään mahdollista? Tuo Openin aikaraja ei vaan riitä, mutta koska olen sitä käyttänyt ennen kun sain kutsun ja laitoin pystyyn tilin jossa ei aikarajaa ole, niin siirtää pitäisi. Tuhoton homma hakea kaikki uudelleen.

Lähetä soittolistat linkkeinä itsellesi esimerkiksi mailiin yksi kerrallaan. Sitten avaat ne kun se toinen account on auki. Sitten vaan tallennus
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Mikähän helvetti on, kun Spotifyn äänenlaatu on aivan paskaa?
Käytössä on Spotify Unlimited.
Ei tätä pysty kuuntelemaan kuulokkeilla. Heikompaa kuin mikään kuulemani 90-luvun mp3-tiedosto.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kaikkien kappaleiden / albumeiden kohdalla vai kuunteletko jotain tiettyä levyä?

Kaikkien. Kokeilin jos jonkinlaisia biisejä, mutta äänenlaatu on kuin rikkinäistä vinyyliä kuuntelisi ja lisäksi välillä tulee sekunnin katkoja. Ei tajua. Ennen kuitenkin toiminut ihan ok.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tässä reissussa on taas oppinut arvostamaan tuota Premiumia yhä enemmän. Junissa ja lentokoneessa on nuo offline-listat olleet pirun näppäriä.

Ja kun esim Scottish Rail tarjosi välillä Glasgow-Lontoo toimivan wi-fin ilmaiseksi, tuli käyttöä vielä lisää. iPhonessa ei itsessään tällä hetkellä kappaleen kappaletta siirrettynä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeen kauan tuli Spotifyta käytettyä, ennen kuin tajusin kokeilla tuota radio-ominaisuutta. Helkutin kätevää, valitsee vaan haluamansa vuosikymmenen sekä musagenret ja antaa ohjelman valita soitettavat biisit.
 
No tuosta Spotifyn radio-ominaisudesta voisin olla hiukan toista mieltä. En tiedä mitä itse kuuntelet sieltä mutta minulla on valittuna 70-luvulta lähtien hard rock ja/tai heavy metal. Ja Spotifyn fiksu koneäly arpoo sinne mm. seuraavia artisteja Atomic Kitten, Bryan Adams, Police sekä raskaan musiikin mustana lähettiläänä tunnetun Stevie Wonderin. Ja itse genreen kuuluvista artisteista se tarjoaa melkein poikkeuksetta aina samoja. Iron Maiden, Tenacious D, Nickelback ja Gunnarit siellä pyörii väkisinkin. Vaikka kuinka päivittäisi ja painelisi painikkeita, niin samoja artisteja tarjoaa koko ajan. Toki jos malttaa jättää radion pyörimään omia aikojaan niin kyllähän sieltä joskus saattaa tulla vastaan jotain uutta ja yllättävää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onpas pöljä radio. Ei pääse lähellekään last.fm:n tekoälyä. Järjettömän laajat genret. Eikä puhettakaan jostain marginaaligenrestä, kuten indie pop. Ainoa kätevä ominaisuus on tuo vuosikymmenten rajaaminen. En taida jaksaa vaivautua. Mennään edelleen bändi kerrallaan.

PS. Artist radio on aavistuksen käyttökelpoisempi. Tosin esim. Belle&Sebastian tarjoaa sellaisiakin indie popin helmiä, kuten The Beatles ja Burt Bacharach
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hei. Jos jollain on vielä niitä Spotify-kutsuja niin tarttisin yhden. Tai oikeastaan vaimon duunikoneelle pitäis laittaa. Vaikka yv:nä - laitan vaimon mail-osoitteen sitä kautta.

Vai saanko mä jotenkin sen kotikoneella olevan ilmaisversion myös siihen vaimon koneelle kun enhän mä näistä mitään tajua? Sitä Obi-Wanilta saamaani kutsua mulla ei enää tietenkään tallessa ole - mutta eikös näissä ole joku sellainen juttu ettei niitä voi yhdellä kutsulla avata kuin yhdelle koneelle, luulisin?

Kiitti!
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Vai saanko mä jotenkin sen kotikoneella olevan ilmaisversion myös siihen vaimon koneelle kun enhän mä näistä mitään tajua? Sitä Obi-Wanilta saamaani kutsua mulla ei enää tietenkään tallessa ole - mutta eikös näissä ole joku sellainen juttu ettei niitä voi yhdellä kutsulla avata kuin yhdelle koneelle, luulisin?

Kiitti!

Itse ainakin käyttelen yhdellä spotify-tunnarilla kahta konetta. Eikä ole mitään herjannut. Mielestäni Spotify on tunnuskohtainen, ei konekohtainen. Eli voit vaikka miten monelta koneelta tahansa käyttää spotifyä. Sitä en tiedä miten Spotify suhtautuu siihen, jos samalla tunnuksella on auki yhtä aikaa kaksi asiakasohjelmaa.

Onko muilla ollut jumittamista Spotifyn kanssa? Eilen huomasin että aina saman mainoksen kohdalla meni Spotify jumiin ja kun painoi seuraava raita-näppäintä niin homma rupesi taas pelittämään.

Eikös Spotifystä muuten ole myös tullut ilmaisversio johon ei edes tarvitse kutsua? 20 tuntia tjsp. voi kuukaudessa(?) kuunnella musiikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös