Sporting News Fantasy Hockey

  • 40 354
  • 379

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas olisi Sportingnewsin NHL fantasy hockey lämätty käyntiin.

Loin jatkikselle kimpan: nimi: Jatkoaika salasana: Jaakiekko

Sportingnewsin NHL Fantasy on sitten tehnyt niin sanotusti "liigapörssit". Ulkoasu on muuttunut ja samalla tuntuu tulleen kaiken maailman bugeja. En nimittäin meinannut ensinnäkään löytää tuota Jatkoajan liiga ja kun sen lopulta löysin, niin valitti että salasana on väärin. Noh, lopulta sitten pääsin sisään kun kirjoitin salasanan kokonaan pienellä jaakiekko.

Toivottavasti itse peli on yhä kuitenkin yhtä loistava kuin aikaisemminkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pelaajia ei vielä voi valita, vai enkö vaan osaa? Tammelan Ilves mukana!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kyllä itse ainakin tiimini jo olen tehnyt. Eli painat sitä vihreää plussaa My team->Lineup kohdassa mikä on niitten avointen paikkojen vasemmalla puolella.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No niin, tiimi on tehty ja Kangasalon Voitto ilmoittautuu voittotaisteluun mukaan.

Listataan nyt pelaajatkin tähän samalla:

C - Olli Jokinen
W - Alexander Ovechkin
W - Kyle Okposo
D - Sami Salo
D - Marek Zidlicky
X - Jonathan Cheechoo
G - Kari Lehtonen

Omasta mielestä ihan mukavan näköinen joukkue koossa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kyllä itse ainakin tiimini jo olen tehnyt. Eli painat sitä vihreää plussaa My team->Lineup kohdassa mikä on niitten avointen paikkojen vasemmalla puolella.

Meikäläisen valikoissa ei pääse vihreestä plussasta mihinkään muuhun kuin maksullisten vaihtojen ostoon.

EDIT:

No nyt jostain ihmeestä pääsin valitsemaan ukkoja. En edes tiedä mistä. Ensin täytyi liittyä liigaan.
 

Neely73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Jokerit, Everton fc
Juu, mukana ollaan. jo vuodesta 2003 lähtien.

Joukkue: - Coitus Interruptus -
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Menin sitten tekemään treidauksia, ja maalivahdin ostoon jäi vain 2miljoonaa, mutta ajattelin, että kyllä sen hintaisia maalivahteja löytyy. No eipä löytynyt. Mitä tuosta seuraa? Enää ei siis ole Tradeja varastossa ja ei ole rahaa ostaa maalivahtia.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Menin sitten tekemään treidauksia, ja maalivahdin ostoon jäi vain 2miljoonaa, mutta ajattelin, että kyllä sen hintaisia maalivahteja löytyy. No eipä löytynyt. Mitä tuosta seuraa? Enää ei siis ole Tradeja varastossa ja ei ole rahaa ostaa maalivahtia.

Ainakin aikaisemmin siellä on ollut "Undo recent transactions" tms. toiminto, jolla on on saanut nuo treidit peruttua. Ilmestyi näkyville ainoastaan silloin, kun olit tehnyt treidejä.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Heittääkö muilla kuin minulla pistelasku? Omassa liigassa, kun lasken pelattujen kierrosten pisteet yhteen, saan eri summan kuin pelin ilmoittama pistemäärä joukkueennimen jälkeen... heittoa on noin 30 pistettä.
 
Täytyy sanoa, että en pidä yhtään tästä uudesta ulkoasusta ja käyttöliittymästä. Tällä on käymässä ns. liigapörssit eli korjataan sitä missä ei ole mitään vikaa ja lopputulos on sekava, vaikea, tuskastuttava jne.

Ja tähän hyvin negatiivissävytteiseen kommenttiin ei vaikuta mitenkään se, että itse kisa on alkanut osaltani surkeasti.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Täytyy sanoa, että en pidä yhtään tästä uudesta ulkoasusta ja käyttöliittymästä. Tällä on käymässä ns. liigapörssit eli korjataan sitä missä ei ole mitään vikaa ja lopputulos on sekava, vaikea, tuskastuttava jne.

Täysin samaa mieltä. En ole koskaan tajunnut näitä ulkonäkömuutoksia, jotka tehdään käytettävyyden kustannuksella.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samaa mieltä. Muutama vuosi työkavereiden kanssa pelattu tätä fantasy änäriä mutta tänä vuonna meinasi hermo mennä ton ulkoasumuutoksen takia. Vanha oli paljon selkeämpi ja käytettävämpi. Lisäksi esim. Pyörälä puuttuu edelleen Phillyn rosterista, en käsitä ettei noita joukkueiden nettisivujen rostereissa mainittuja pelaajia saada kaikkia tuonne mukaan. On siellä muitakin ketä oisin harkinnut jengiin mutta kun ei löydy niin voi valita.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Tosi on, että huonompaan suuntaan ollaan menty ja pahasti. Myös tuo liigasijoitusten päivittyminen tuntuu kestävän useamman päivän.

Muissa aiheissa tänään: Vaihdoimpa sitten ennen eilisiä pelejä Henrik Sedinin Sidney Crosbyyn. Muutenhan ihan jees treidi mutta sattui sitten Sedin tekemään 2+2 ja otti 134 SNP. Crosby vastaavasti 0+0 ja päätähuimaavat 8 SNP.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kylläpä kesti ihan luvattoman kauan nousu tuonne 10 kärkeen. Heatley ja Emery ovat olleet alkuperäisen joukkueeni selvästi parhaiten osuneet hankinnat eikä Letangkaan mikään ihan täysin huti ollut. Tämä kolmikko onkin ainoana enään tuosta 1-kierroksen tiimistä jäljellä, muut ovat sitten vaihdettu toisiin miehiin hieman vaihtelevalla menestyksellä.

Noita joukkueitten ketjukoostumuksia en suuremmin seuraile mutta loukkaantumislistoja sekä otteluohjelmia sitäkin tarkemmin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mitenköhän ainakin mulla näkyy kaikkien pelaajieni pisteet koko ajan ihan väärin. Esim. Seminillä on oikeasti 5+4 mutta tässä 3+1.

Ja current weekissä on kaikilla aina pelkkiä nollia.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jokos sitä on joku tehnyt Season 2:lle uuden kimpan? Alkaa nimittäin muutaman päivän päästä!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olenkohan ymmärtänyt oikein, että SN Fantasy Hockey ei jatku enää alkavissa pleijareissa?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kun sportingnewsin pelissä ei ilmeisesti ole pleijareita ollenkaan niin väsäsin CBC Sportsin fantasy hockey peliin Jatkoajalle oman kimpan. Nimi on Jatkoaika ja salasana jatkis. Peli on hieman erilainen mutta ihan kohtuulliselta vaikuttaa.

Linkki peliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mukana ollaan. Onpa mielenkiintoinen fantsu, aika hyvän joukkueen kyllä tosin saa tuonne...

Mitäs pistitte maalien- ja pelien määriksi? 43 peliä ja 22 maalia itse.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mukana ollaan. Onpa mielenkiintoinen fantsu, aika hyvän joukkueen kyllä tosin saa tuonne...

Mitäs pistitte maalien- ja pelien määriksi? 43 peliä ja 22 maalia itse.

Melko hyvät pelaajat saa tosiaan valittua. Taitaa mennä voittotaistelu siihen, kenellä on oikeat pelaajat valittuna noiksi tuplapisteet kerääviksi tähdiksi. Pelien ja maalien määrät olivat meikäläisellä aika samansuuntaiset; 43 ja 25.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toinen kierros alkamassa, joten tehkääpäs joukkueenne.

6. taisin olla kimpassa 1. osiossa. Arvaukset menivät aivan alakanttiin ja menevät varmaan nytkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös