Jahas, meitä on ilmeisesti sitten korona kurittanut yhdeksän kautta putkeen...
Tätä lukiessa kieltämättä hieman huvitti..
Aina löytyy selitys mikäli niin haluaa. Milloin vanha halli, ja sen tuomat haasteet. Loukkaantumiset.. mitäs muita selityksiä on ollu?? Ok korona, kyllä sen taakse voi piiloutua, mutta entä ne muut kaudet?
Fakta on, nöyryyttä pitää saada lisää toimiston väelle.
Osalla on, toisilla taas ei. Mulla, ja muilla kadun tallaajilla, yrityksillä on rahaa mitä te haluatte.
Kaikki toimistolla voi tehdä myyntiä jollain tasolla. Myynnin kautta sitä fyrkkaa tulee joka mahdollistaa sen panostamisen.
Mietintään myynnissä, monta myynnillistä toimenpidettä olen tehnyt tänään, entä tällä viikolla, entä tässä kuussa.. saisinko niitä kuinka lisää?
Tuudittaudutaanko samaan vanhaan perinteiseen, vai kokeillaanko rohkeasti uusia juttuja, jopa laatikon ulkopuolelta.
Markkinointi, miten ollaan tuettu myyntiä, sen maksimoimiseksi. Yksittäiselle katsojalle, ja yrityksien tarpeeseen.
Johto, Kurtén, Soini ollaanko me kannustettu ja tuettu ”alempaa tasoa” heidän maksimaaliseen potentiaaliin. Mitä me voidaan tehdä enemmän.
Urheilutoimenjohto, miten mä voin vaikuttaa ”tuotteeseen” (joukkue) jotta se suorittaa maksimin joka hetki, eikä vapaamatkustajia ole. Joukkue kun suorittaa hyvin, katsojiakin on..
Sunnuntain ajatuksia..