Vähä tuppaa olemaan ajoittain ahneutta noissa Sportin puuhamiesten hinnoitteluissa eri varainhankintatavoissa. Kyllä peruskannattajille pitäsi tuotteet ja palvelut hinnoitella niin, ettei ostohalut heti kaikkoa porukalta. Uskoisin että edullisilla asiallisilla hinnoilla saavutetaan suuremmat tukieurot seuran kassaan, kun hinnoittelemalla heti itsensä ulos, jolloin myyntitavoitteet eivät todennäköisesti toteudu. Kuten jo parkkimaksut ja juomien hinnat. Tiedän että jo nyt moni ei periaattesta osta enää edes kahvia ja olutta peleissä erätauoilla noilla nykyhinnoilla, koska ostetun pääsylipun kanssa kokonaiskulut kasvavat liian isoksi suhteessa viihdearvoon mitä pelistä pitäisi saada. Jos olut olisi sen 5 € niin moni ostaisi kympillä kaksi mutta nyt hädin tuskin edes yhtä noilla nyky hinnoilla kun vielä tuopin koko on vain 0,33 ltr kun vielä muutamia vuosia se oli vielä 0.5 ja siitä tultiin sittean alas 0.4 ja hinta oli jotenkuten kohdillaan verrattuna tämän päivän hintaan. Jos peruskannattaja käy kaikki kotiottelut katsomassa niin lipun tai kausikortin hinnan päälle muut tuotteet pitäisi pystyä hinnoittelemaan niin että se nimenomaan houkuttelisi ostaamaan tuotteita tai palveluja seuran toiminnan tukemiseksi. Ainakin nelihenkisen perheen kulut peliä kohden kasvavat aika korkeisi. Firmat toki maksavat enempi kun heillä on siihen yleensä paremmat resurssit, sekä erilaiset kriteerit edustuskulujen ja mainoskulujen muodossa.
Vanhan fraasin mukaan ahneella on paskainen loppu ja niin tässäkin tapauksessa saattaa käydä, jos hinnat eivät ole "oikeat" peruskannattajille.