Niin no. Täällä Oulun keskustassahan minäkin majaani pidän ja organisaation tunnen vähintäänkin, kuin omat taskuni.
En tähän tanssiin kanssasi lähde, mutta hyvin läheltä äijän nähneenä ja ”parit muutkin” maalivahdit uskon voivani puhua ammatillisella otteella, mutta tämä tästä. Pahoitteluni Vaasa, että tänne piti tullakin taas sohlaamaan. Sydän vaan sykkii puolestanne kaikista virheistänne huolimatta. Niitä toki nuoren organisaation pitääkin ottaa, mutta myös niistä oppia. Kaikkea hy vää teille jatkoon. Hyvä maalivahtikaksikko teillä jokatapauksessa tähän sarjaan tulee olemaan. Järvinen saa pelata sen 20 ottelua ja freesinä, haastajan asemassa niissä tulee koppi tarttumaan aivan varmasti. Hyvältä näyttää, antakaa mennä vaan!
Ei kannata pahoitella mitään.
Itse olen aina tykännyt kirjoituksistasi. En pelkästään täällä Sportin ketjuissa.
Älä jätä.
Aina löytyy joku eriävällä mielipiteellä ja ”paremmilla” tiedoilla varustettu oman elämänsä P. Sihvonen. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Ihmettelen etenkin näitä näätäfaneja, jotka tulevat Aittokallion hankintaa lyttäämään.
Antaa miehen näyttää. Katsotaan sitten jouluna miten on mennyt.
Kaikesta huolimatta olen kanssasi aikalailla samaa mieltä.
Aittokallio oli jopa parempi signaus mitä odottelin. Nyt kun asiaa on mutustellut kunnolla, niin näin kovaa tandemia meillä ei ole liigauralla ollut.