Tämän päivän pohjalaisessa sportista juttu...
-Liigajoukkueemme voi tehdä pelaajahankintoja vain, jos kyseessä on samalla ensi kauden joukkueen runkopelaaja. Pelkkiin kevätkauden miehiin ei rahaa tipu, HILTUNEN sanoo.
- Pelaajavaihtoja voidaan tehdä, mutta niitäkin tehdessä pitää katsoa ensi kautta.
- Joukkue ei saa heikentyä - ei nyt eikä ensi kaudeksi.
Kyllähän tuossa on suorasti sanottu, että yhtään surffailijaa ei tänne tule! Kaikki siirrot pitää olla vahvistavia! Hyvä näin
Vai, olikohan sitä koskaan edes olemassa?Oliskohan se treidi HIFKin kanssa kaatunut siihen että sport olisi halunnut myös ens kauden sopparit herrojen kanssa mutta eivät suostuneet?
Onko tuosta treidistä edes faktaa että on ollut oikeasti vireillä?Oliskohan se treidi HIFKin kanssa kaatunut siihen että sport olisi halunnut myös ens kauden sopparit herrojen kanssa mutta eivät suostuneet?
Sehän kaatui siihen, ettei ne HIFK:n pelaajat, jotka olisivat kaupassa Sportiin siirtyneet, suostuneet tähän siirtoon.Oliskohan se treidi HIFKin kanssa kaatunut siihen että sport olisi halunnut myös ens kauden sopparit herrojen kanssa mutta eivät suostuneet?
Voin melkeen lyödä vetoa, että tuo oli ihan täyttä bull shittiä koko tarina.Sehän kaatui siihen, ettei ne HIFK:n pelaajat, jotka olisivat kaupassa Sportiin siirtyneet, suostuneet tähän siirtoon.
Ai niin, joku tulee nyt ottamaan Tomek-kortin tähän hätään. Kuinkas ollakaan.
No voin väittää, että tuo sinun tarinasi on ihan bull shittiä. En tiedä ketä Sportiin olisi ollut siirtymässä eikä varmuutta täälläkään tunnu kellään olevan treidattavista mitään hajua. Totuus on kuitenkin, että tuskin kukaan haluaa tosissaan vaihtaa Helsinkiä Vaasaan, jos jotain muutakin olisi tiedossa tai mahdollista. Ei se Vaasa niin houkutteleva ole, että sinne noin vain suostutaan vaihtamaan HIFK:stä. Se, että jos ja kun pelaaja ei halua lähteä kesken kauden joukkueesta toiseen sekä jos treidattavilla olisi valmiiksi jotain muita säätöjä niin en usko, että HIFK organisaationa tekisi treidattavien elämästä Helsingistä yhtään paskempaa. Tomek kortin olen jo käyttänyt, ei toimi tähän.Voin melkeen lyödä vetoa, että tuo oli ihan täyttä bull shittiä koko tarina.
Mikään ei tue tuota väitettä. Jos esim väitetty Puustinen olisi heittäytynyt vaikeaksi ja "terrorisoinut" HIFKn suunnitelmia tällä tavalla, hänen tuskin tarvitsisi näyttää naamaansa enää Nordiksellakaan.
Tiedän, pelaajan omaa tahtoa vastaan ei saa treidata, mutta kyllä tuollaisella, väitetyllä tavalla tekisi pelaaja itselleen elämän nykyseurassa vaikeaksi.
En tiedä mistä nämä itkupotkuraivarit tulevat. Mikä Vaasan vihaaja, kun en ole ikinä siellä edes käyny? Ja miten Tomek Valtonen liittyy mihinkään? Nimimerkki Salmis kyseisen huhun Sport-HIFK-kaupasta aloitti ja itse kertoi tuon syyksi sille, ettei sitä tapahtunut. Kunhan vain toistin sen tänne.Heh...Joo, vanha kunnon "Vaasan vihaaja" Ralph, heitti taas tällainen "koska Tomek ja koska nyt muuten vaan Vaasa".
Huoh! Kun nyt olisit sitten kerrankin edes hieman perehtynyt aiheeseen, ennen kuin päätit sitä kommentoida sivusta.En tiedä ketä Sportiin olisi ollut siirtymässä.
En tiedä mistä nämä itkupotkuraivarit tulevat. Mikä Vaasan vihaaja, kun en ole ikinä siellä edes käyny? Ja miten Tomek Valtonen liittyy mihinkään? Nimimerkki Salmis kyseisen huhun Sport-HIFK-kaupasta aloitti ja itse kertoi tuon syyksi sille, ettei sitä tapahtunut. Kunhan vain toistin sen tänne.
IFK:n kannattajan mukaan Juuso Puustinen ei tahtonut siirtyä Sportiin ja sen takia minä olen Vaasan vihaaja? Luuletko, että olen Puustinen? Ei kai se minun syyni ole, jos joku toinen laittaa huhun liikkeelle?
Tähän sama! Jos ei Koivistoa saada naarattua kotiin, niin olisi loistava lisä meidän pakistoon. Miksi ei tietty kumpikin.Hifkistä minua kiinnostaisi Taipalus ja näyttää siltä että sopimus on katkolla. Meille siis pohojalaanen pakki.
Unohdit, että heti seuraavassa lauseessa sanotaan, ettei joukkue saa heikentyä myöskään tälle kaudelle.Mulla särähti tämä boldattu lause. Eli pelaaja/t voi vaihtaa, jos se "palvelee" ensi kautta. Eli jos pelaaja on kuitenkin lähdössä, niin vaihto palvelee ensi kautta. Eli C.B. voidaan vaihtaa jo kesken kautta... vai olenko vainoharhainen?
Täytyy kyllä sanoa, että jos ei olisi mitään siteitä Vaasaan niin en lähtisi itsekään. Ei olisi mitään järkeä lähteä mestarisuosikin avainroolista johonkin hädin tuskin pudotuspelipaikasta taistelevaan joukkueeseen. Käsitykseni mukaan kun Puustinen on joka tapauksessa jättämässä HIFKin ja ilmeisesti Suomenkin tämän kauden jälkeen.Jos esim väitetty Puustinen olisi heittäytynyt vaikeaksi ja "terrorisoinut" HIFKn suunnitelmia tällä tavalla, hänen tuskin tarvitsisi näyttää naamaansa enää Nordiksellakaan.
Väkelää ei kannata kokoonpanoon sijoitella. Ei pärjää edes mestiksessä. Jos Brennan lähtee, niin sitten tarvitaan joku pakki jolla on voimaa, ettei ihan liian köykäisellä pakistolla mennä. Salo toivottavasti pärjää jo liigassa.Kyllähän tuo meijän pakisto näyttää ihan hyvältä enskautta ajatellen:
Newton
Väkelä
Laakso
Gröndahl
Salo
?(Peltola ja manninen)? Pukka myös nostanut viime peleissä tasonsa siihen missä mies on varmaa peruskamaa. Pukan jatkoa myös miettisin.
Sopimus katkolla-->Taipalus-->paluu Pohjanmaalle Vaasaan?
Peltola saa jatkaa, jos ei ole ylihinnoiteltu. Brennan näyttää kyllä, että jatkaa matkaa Bertin tavoin. Koivistoa en vielä näe sportissa.
Ei tässä nyt tietenkään ole edes puhe siitä, mitä Puustinen haluaa tai ei halua. Mutta ei tästä Spudesta sen enempää.Ei olisi mitään järkeä lähteä mestarisuosikin avainroolista johonkin hädin tuskin pudotuspelipaikasta taistelevaan joukkueeseen. Käsitykseni mukaan kun Puustinen on joka tapauksessa jättämässä HIFKin ja ilmeisesti Suomenkin tämän kauden jälkeen.