MENTALSPORT
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Ylläoleva olisi aivan huikea juttu. Mutta tuskin nyt ihan noinkaan tapahtuu. Koivisto olisi mieluisa paluumuuttaja ,mutta aika kovalla riskillä tulisi nyt takaisin sporttiin. Alla ei mikään priimakausi kalpassa, joskaan ei mikään täys floppikaan. Koivistohan sorvasi nykyisen sopimuksen vielä ensimäisen liigavuotensa aikana jolloin ura oli rakettimaisessa nousussa. Nyt olisi yksi vuosi vielä jäljellä hyväpalkkaista sopimusta jolloin pitäisi ottaa se seuraava askel urallaan. Mitäs sitte jos ei sportissa natsaiskaan? Sitte varmaan seuraava siirto olisi ulkomailla? No paha sanoo. Davis kelpaisi mutta taitaa olla muitakin ottajia jotka maksaa miehestä paremmin.
Mutta haveillaan pojat haaveillaan. Fakta on kuitenki se että ennen kauden alkua niin meillä on kaksi "kärkiäijjää" lisää kokonpanossa!
Karviseen otan kiinni sen verran, että itse olen ainaki tyytyväinen että on karvinen rosterissa. Viimevuonna nähtiin että se loukkaantumissuma tulee kuitenki jossain vaiheessa ja silloin pitää olla äijiä joita heittää kehiin. A-junnutki tarvitsevat omia pelaajia pärjätäkseen eikä niitäkään voi olla kokoajan heikentämässä.
Mutta haveillaan pojat haaveillaan. Fakta on kuitenki se että ennen kauden alkua niin meillä on kaksi "kärkiäijjää" lisää kokonpanossa!
Karviseen otan kiinni sen verran, että itse olen ainaki tyytyväinen että on karvinen rosterissa. Viimevuonna nähtiin että se loukkaantumissuma tulee kuitenki jossain vaiheessa ja silloin pitää olla äijiä joita heittää kehiin. A-junnutki tarvitsevat omia pelaajia pärjätäkseen eikä niitäkään voi olla kokoajan heikentämässä.