Ehkä tämä on vähän sellaista lapsenomaista uskoa, mutta kyllä mä jotenkin uskon siihen, että jo ensi kaudella porukkaa huudatetaan Kuparisaaressa kunnolla, kun Ilveksen turkki pöllyää, porilaiset käy ottamassa pataan ja Kärpätkin ihmettelee että wtf happens.
Onko porukka messissä näissä fiiliksissä? Siellä sitten Leskisen poika ja Kivimäen Samppa ja monet muut saa ruiskut kunnolla auki, Pat, Niksi ja muut lennättää mällit kalsareihin, ja Brennanilla on on oikeen sellainen hullun kiilto silmissä aina niinkuin Sundinin Matsilla aikoinaan, kun Sport kääntää kokoajan tasaset pelit voitoksi.
Nyt just on vaikeeta, mutta tuntuu sitäkin paremmalle sitten kun taas onnistuu joskus. Mestispaskankin jälkeen se kevät 2009...Välierissä taas kerran Hokki viemässä sarjaa viidennessä pelissä ja Tammisella aitossa kireä ilme, kun tietää että on laittamassa seuraa konkkaan, mutta sitten UTJ iskee, Sport menee finaaliin ja kaikkien naamoilta hallilla näki, että nyt menee Sportti päätyyn saakka.
Alkais jo.
Kyllä! Ehdottomasti samat fiilarit. kun saadaan heikoimpia lenkkejä vahvistettua + on yhden kauden kokemus alla niin uskon, tai oikeastaan tiedän, että Sport taistelee suorasta playoff paikasta ja menneekin suoraan poffeihin. Ja kiekkokiimainen kevät on 2016 tulossa.
Mun mielestä sopimuksettomista jatkaa saisi:
-Brennan
-Uitto (samantyyppinen 7pakin rooli, mutta pelejä
ainakin 70% enemmän. Kuitenkin näyttänyt olevansa pelimies, vaikka ollut vähän jäällä.
-Hattunen
-Kangasiemi tai Pesonen...hmm jompi kumpi.. Kanki ehkä.
Ulos:
-Tarkkanen (liian raakile)
-Leinonen (Ei ole vakuuttanut)
-Lammassaari (ei oikeen...)
-Henritius (ei oikeen...)
-Valkonen (tarviiko selittää?)
-Malkamäki (liian suuri riski)
Nuo ulostettavat, kun korvaa pykälää kovemmalla jokaisen, niin ollaan hyvällä mallilla. Tietenkin joku Fleuryn kaltainen maalivainun omaava sniper on pakko saada tuohon ainakin Bertrandin kaveriksi. Ja joku jenkki hyökkäyspäähän esimerkkinä Henrion (jota ei todellakaan tulla saamaan) Joku noissa Jenkeissä on, mutta yleisö tykkää. Olin itse aikanaan Henrionin kenkimistä vastaan. Niin ja se Peltola takas.
Noin muuten ajatuksia on herättänyt pelon muodossa tuo Koivisto. Ukko on hankittu meille kovaan rooliin ja ykkös-senan tontille, jossa siis pitäisi siis vaihdosta toiseen pystyä rakentamaan vaarallisia paikkoja, mutta mua ei ole ollenkaan vakuuttanut. Joo ihan hyvin spurttailee ja on saavinaan aikaiseksi, mutta ei vaan ole saanut konkreettisella tasolla mitään vielä tehtyä. TOIVOTTAVASTI kesällä tapahtuu muutos, muuten on paasattu paljon rahaa ja saatu huonosti rahalle vastinetta. Niin ja taisi olla Koivisto joka lahjoitti HPK:lle sen 0-2 maalin. Vaikka joku sanoi, että se olisi ollut Hattu, mutta ei mielestäni. Ei voi ykkös-sentterillä noin kovaa käsi tutista.
Niin ja kyllä se Eetu Heikkinen pitäis kotiuttaa sieltä ja antaa kunnon mahdollisuus näyttää, kun on kaikki Valkoset & Gröndahlitkin saanut pelata perkele melkeen kaikki pelit. TIEDETÄÄN että Eetulta meni harkkapelit päin persettä, mutta osaa kyllä paljon paremmin kun ei jännitä niin, kuin silloin teki. Sitäpaitsi kyllä se on nähty, että sitä yv osaamista alkais pikkuhiljaa tarvita.