Ennen Joulua vaikutti siltä, että Spora menee viel säälipeleihin. Nyt kun Fleury, Generous ja Peltola on pihalla on käsissä taas mestisjoukkue.
No ei ennen joulua, mutta ainakin tuossa ennen tasauksia oli vielä kelvolliset mahdollisuudet, jotka toki sulivat nopeasti.Kenen mielestä vaikutti?
Vapaat suomalaiset (realistiset) ykkösmaalivahtitason vahdit, jos poistetaan toisiin seuroihin huhutut:
Niko Hovinen
(Jani Nieminen)
(Miika Wiikman)
(Jere Myllyniemi)
.
Hetkinen...... Mä olin siinä uskossa, että saksan DEL2:ssa pelaa ainoastaan Ore suomalaisista.Unohtui vielä mainita maalivahdeista Mika Järvinen. Häntä ei tietääkseni ole huhuttu mihinkään ja olisi ykkösvahtitasoa.
.. Josta mä laskin, että sen on pakko olla Ore, mutta Järvinen pelaa tosiaan myös DEL2:ssa. Kumpikohan mahtaa olla? Pakko olla realisti ja sanoa edelleen Ore.2-maalivahdiksemme eräs tällä hetkellä DEL2:ssa oleva suomalainen maalivahti. Vaikee stalkata, ketkä kyseessä. :)
No jos puhutaan oikeasta kunnon ykkösvahdista, joka on realistinen vaihtoehto, niin veikkaisin Järvistä. Ellei sitten ole kyse ulkomaalaisesta molarista mihin en itse jaksa uskoa, jos kerran sopimus on tehty jo hyvissä ajoin. Näköjään aikaisempia viestejä selaamalla Järvinen on käynyt aikaisemminkin mielessä ja nyt nousi taas esiin.Kumpikohan mahtaa olla? Pakko olla realisti ja sanoa edelleen Ore.
Voisiko tästä kaverista olla uudeksi Fleuryksi. Osaa ainakin tehdä maaleja ja maalintekijöitä tarvitaan useampia, kuten on huomattu. Ei olisi mikään kalliskaan haku, joten low risk-high reward.
Linkki Eliteprospectsiin.
Joo ei tuollaista suoraan voi isoon rooliin ottaa, mutta ehkä pari tuollaista pelaajaa try-outille, niin voi löytyä hyvä maalintekijä halvalla. Pitää myös huomata, ettei Fleurynkään näytöt olleet kovin kaksiset muualla kuin Allsvenskanissa.vähän kyllä tylyltä näyttää nuo pääsarja tason meriitit. Try outille ehkä, mutta mielummin koittaisin Henrionia kotiuttaa jos enää suostuu sporttiin tulemaan.
On ollut jo pitkään meidän paras puolustaja ja viimeksi on jäänyt miinukselle tammikuun alussa JYPiä vastaan. Lisäksi tuollaisia tunteella pelaavia tyyppejä tarvitaan aina jokunen. Mielestäni hänen jatkoa ei tarvitse edes kyseenalaistaa.Vaikka Brennanista tykkäänkin, niin hän ei totuuden nimissä ole kovinkaan kaksinen puolustaja.
Tervetuloa vaan! Juuri tollasia kavereita kaivataan, mutta vaikka tuolla Kerhon ketjussa mainitaan lähteeksi ex-pelaaja, voihan hänkin perustaa "tietonsa" IS:n vai oliko se nyt IL:n huhuun parin viikon takaakse. Kelpaisi kyllä kovasti ja tällaisia kavereita me tarvitaankin enää, koska täytettä on jo ihan tarpeeksi.HPK puolella tieto, että Vänttinen on ensi kaudella meidän miehiä.