Joo, Peltolan lainaaminen oli tosi hyvä juttu, eikä ilman häntä olisi pärjätty näinkään hyvin tätä syksyä, kun tuo Lindbohmkin sitten lähti rapakon taakse. Tarkoitinkin, etten halua tänne loppukaudeksi mitään toivotaan toivotaan -tapauksia.
Toisaalta nyt saisi artistiverotuksen ansiosta vähän halvemmalla, jos pelaaja pelaisi täällä vain tämän kauden loppuun. Itse kuulin tuossa jokin aika sitten, että Malkamäki palaisi mahdollisesti vasta ensi vuoden puolella, joten aika ohuella mentäisiin, jos näin kävisi.Kannattaako enää rahdata meille arpoja puolen kauden ajaksi? Eikös Malkamäen oletettu paluu ala olla pian käsillä?
Erkan mukaan Peltola ja Saari on ihan riittäviä korvaajia.
Missä Westerlund on näin sanonut? Mennyt itseltä ihan ohi.
Jokerit on kutsunut Santeri Saaren takaisin Allsvenskanista.
Saaren voi ottaa kokoonpanoon ylimääräisenä pelaajana, koska 94 syntynyt. Siksi meni ohi Peltolan. Hyvä paikka ajaa Saari sisään joukkueeseen.Totean tähän, että OHO ja HUH...
Taidettiin siis selvitä toistaiseksi. Sitten taas täytyy hieman ihmetellä, että Saari meni hierarkiassa Peltolan ylitse.
Mitä tulee jatkossa näihin pelaajaVUOKRAUKSIIN, niin toivottavasti Sport ei jatkossa suostu tällaisiin 'klasuuleihin', jotka mahdollistavat pelaajan takaisinkutsun. Jos kerran vuokratataan, niin sitten vuokrataan koko kaudeksi tai ei ollenkaan.
Saaren voi ottaa kokoonpanoon ylimääräisenä pelaajana, koska 94 syntynyt. Siksi meni ohi Peltolan. Hyvä paikka ajaa Saari sisään joukkueeseen.
Varmasti kestää. Jo pelkästään Karalahden lähdettyä budjettiin vaupautui kiva summa rahaa.Mutta olisikohan sitten tosiaan niin, ettei kassan pitäminen balanssissa kestä siellä lisähankintoja?
Manninen on ollut koko kauden ihan eri mies verrattuna viime kauteen. Olihan se toki vähän odotettavissa, kun tuli viime kaudella kuitenkin loukkaantumisen jälkeen meille, eikä montaa peliä ehtinyt pelata. Pakeista toivoin juuri hänelle ensimmäisenä jatkosopimusta ja sen tultua nousi jo Blues pelissä aivan toiselle tasolle verrattuna jo hyvään alkukauteen. Voi nousta jo ensi kaudella ihan johtavaksikin puolustajaksi.- Manninen veti varmaan koko kauden parhaan pelinsä. Loistavaa, että kaverille tarjottiin jatkoa ja ylipäänsä tajuttiin pitää jätkä tälle kautta vielä jengissä. Minä olisin varmasti päästänyt menemään. Itseluottamus vaikuttaisi olevan aika korkealla tällä hetkellä.
Ei millään huvittaisi antaa mitään negaa tällaisen pelin jälkeen, mutta itseä jännitti joka kerta kun Arska oli kentällä, että koska kilahtaa omissa. En tiedä mihin on miehen hyvät otteet ja itseluottamus hävinny?
Samaa tässä olen miettinyt jo kuukauden ajan. Gröndahlin pelaaminen on ihan pelkkää selviytymistaistelua. Toivottavasti miehen pelaaminen palaisi vielä sille omalle parhaalle tasolleen ja mahdollisimman nopeasti.
Mä en oikeen ymmärrä, miksi sitä pahvia ei olla voitu jo kirjoittaa Brennanille ja pitkää mieluiten.
Tämä lause: "Hän on tuonut sen, mitä haimme, sanoo myös Jämsä" kertoo kaiken oleellisen. Sopimus syntyy, olen 100% varma.
Aina on olemassa loukkaantumisriski että koeajalla reeneissä tai peleissä menee esimerkiksi nilkka paskaksi ja pelaaja on loppukauden sivussa.