Tietenkin reilua olisi, että mahdollisimman moni halukas voisi niin tehdä, mutta kyllähän karu tilanne on, että pakisto menee täysin uusiksi. Uitolla on sopimus ja mielestäni Heikkiselle Sport on liigasopimuksen velkaa, mikäli sellaiseen haluaa tarttua. Hyökkäyksessä jatkoa tulisi vakavasti harkita omien poikien lisäksi Piispaselle ja Kristofille.
Olen pitkälti samoilla linjoilla kanssasi. Puolustuksen tilanne on huono ja nykyisillä näytöillä Heikkinen ja Uitto ovat ainoat jatkajat. Aikaa on toki parantaa ja playoffit ovat isossa roolissa. Hyökkäyksestä löytyy paljon onnistujia ja monelle on jonkinlaista käyttöä liigatasolla. Omissa papereissani varmat jatkajat ovat:
Auren
Heikkinen
Uitto
Kivimäki
Kokkala
Hattunen
Luomala
Laaksonen
Kujanpää
Kristof
Lisäksi osalle seuraavista voi olla käyttöä: Piispanen, Nyholm, Nässlin, Lehtinen. Lopuille ei käyttöä. Kun ilmeisesti junnujen ikäraja on nousemassa, niin junnuille voi tehdä sopimuksia ja osaa varmasti lainata Mestikseenkin.
Aurenille olisi ensi kaudella jo saatava kovempia pelejä kuin junnujen liiga, jossa on nyt neljä kautta pyörinyt. Uitto pitää nyt vähintään testata liigatasolla sopimuksen johdosta ja onhan hän myös taistelullaan Valtosen näköinen pelaaja. Hyökkääjistä moni dissaa Mirriä, mutta itse näen hänet erittäin hyödyllisenä pelaajana ja myös "Valtosen näköisenä". Tekee töitä ympäri kenttää ja on kokoisekseen hyvä vääntäjä. Periaatteessa voisi pelata liigaa nelosessakin. Kristof on niin potentiaalinen kaveri, että se kortti pitää katsoa loppuun asti. Loput nimet mielestäni selittävät itse itsensä.
Jos nämä Hännikäiset ja kumppanit on tänne tulossa, niin se voi tarkoittaa, että Piispaselle ja Nyholmille ei löydy paikkaa. Nässlin omana poikana ja kovana työmyyränä ansaitsisi sopimuksen. Hän on ollut selvästi kauden positiivisimpia suorittajia ja yritystä on aina löytynyt, kun muut ketjut on himmaillut. Lisäksi kehityskäyrä osoittaa vahvasti ylöspäin. Lehtinen on väläyttänyt välillä tällä kaudella, kun on pelannut pakkina. Pitkään näytti, että hän ei kehity mihinkään, mutta tälle kaudelle on löytynyt uutta puhtia, joten voi olla kokeilun arvoinen. Saa nähdä kumpi Kuusela/Saarela kaksikosta saa kakkosvahdin paikan. Periaatteessa se voitaisiin antaa Kuuselalle ja laittaa Saarela koko kaudeksi Mestikseen kehittymään, koska hänelläkin on sitä "special something".