Sportin kannattajatoiminta

• 224 934
  • 996

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jotain te ootte oikein tehny ku mestisjoukkueen fanikin tulee kuikuilemaan. En malta odottaa mitä meille on luvassa
Luulen, että jos noustessa onnistutte saamaan kannattajakulttuurin sille tasolle mitä se joskus oli niin vastakkainasettelua on varmuudella tulossa. Muutoin itse seura ei ainakaan itsessäni herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Luulen, että jos noustessa onnistutte saamaan kannattajakulttuurin sille tasolle mitä se joskus oli niin vastakkainasettelua on varmuudella tulossa. Muutoin itse seura ei ainakaan itsessäni herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
No mielenkiinnolla odotetaan mitä tuleman pitää. Siihen asti, hyvä Vaasa!

Suosikkijoukkue
Vaasan sport
Itse olisin tuon tifon harkinnut moneen kertaan. Tästä tuli mieleeni, että taannoin vielä Hakametsäaikoina olin käymässä työreillulla tampereella keskellä viikkoa. Seuraavana la. Oli sport peli Ilvestä vastaan, autossa sopivasti tuli radiossa ottelusta mainos, jossa kummeliäänellä pyydettiin tulemaan katsomaan kun hurrit hakataan ja muuta vastaavaa. Itse otin sen huumorilla, tulipa vain mieleeni että kannattaako asioita stressata henkisesti ja pahoittaa mielensä. Minusta se on ohi ja kohti uusia tuulia

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Niin joo, ja miten tuo nyt meni, "divariapinoita merenkurkusta, puoliruotsalaisia sekopäitä". :D Ei siinä, ihan hauska tuo oli.

Voitte vastavuoroisesti nimitellä Tamperelaisia ja Ilveksen kannattajia miksi haluatte, sehän ei tässä ole se asian ydin. Sanokaa vaikka että sisäsiittoiset sisäsuomalaiset joiden kaikki menestys on 80 vuoden takaa, mutta silti on noussut pissa päähän. Tuollainen on hauskaa piikittelyä.

Ja jos katsot sketsin hahmoja.. kaksi Ilveksen kannattajaa :) .. onhan tuossakin jo myös itseironiaa.

Viimeksi muokattu:

nevins

Jäsen
En oikein itse ymmärrä tätä nykypäivän mielensäpahoittamista kaikesta asiasta ja se tarve tuoda esille ja etsiä muitakin mielensäpahoittajia mukaan heristämään someraivoa. Historia on aihe mitä ei mieltä pahoittamalla pysty muuttamaan ja hyvä niin.

Itse tifosta olen sitä mieltä, että se on toteutettu hienosti. Viestin näen itse niin, että 1918 tultiin aseet kourassa ja taistelu tapahtui silloinkin Tampereella ja vuonna 2025 tultiin kannattamaan omaa joukkuetta joka taistelee 3 sarjapisteestä. Maailma on todellakin muuttunut monessa asiassa ja kaikki ihmiset pystyivät olemaan samassa areenassa eli olemme selkeästi vuosin varrella yhdistynyt yhdeksi kansaksi. Kaikki ei ole vihaa, vaikka niin halutaan nähdä jostain kumman syystä.

edit typoja

Viimeksi muokattu:

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Se on sellainen juttu, että jos tulet mukaan vierasmatkalle niin silloin osallistut joukkueen kannatukseen. Yli puolet seisoivat seisomakatsomossa suut kiinni. Tuhat Vaasalaista paikalla ja muutama sata kannustaa omaa joukkuetta. HÄVETKÄÄ PERKELE!!

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Sieltä voi lukea faktat meidän matkasta.

Liitteet

• Screenshot_20250113_122829.jpg
    Screenshot_20250113_122829.jpg
    59 KB · kertaa luettu: 92
  • Screenshot_20250113_122754.jpg
    Screenshot_20250113_122754.jpg
    122,5 KB · kertaa luettu: 91

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tässä maassa ei ole kovin montaa vakavasti otettavaa kannattajaryhmää. Näen, että Vaasassa tehdään vahvasti uutta nousua sekä lätkän että futiksen puolella. Aina voi tehdä asioita paremmin, mutta pitää olla myös ylpeä siitä duunista mitä on tehty alasarjoista lähtien.

Laxman

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Sport från Dragnäsbäck
Se on sellainen juttu, että jos tulet mukaan vierasmatkalle niin silloin osallistut joukkueen kannatukseen. Yli puolet seisoivat seisomakatsomossa suut kiinni. Tuhat Vaasalaista paikalla ja muutama sata kannustaa omaa joukkuetta. HÄVETKÄÄ PERKELE!!

Minun mielestäni todella hyvä matka, kiitokset Red Armylle tän reissun järkkäämisestä. Kaikki saa omalla tavalla osallistua kannattamiseen. Näitä lisää!

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kukas se sieltä kuoriutuukaan haukkumaan taas vaihteeksi kaikki. Pari peliä taisi sujua kannatuksen kannalta hyvin kun et ole käynyt haukkumassa?

Television välityksellä ääntä kyllä riitti aivan hyvin, enemmän kuin Osastolla.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
On se omasta mielestä aika erikoista, että tulet vierasreissulle etkä kannata omaa joukkuetta.

Jatkuvasti pitää vaan valittaa ja valittaa. Mun mielestä matka onnistui hienosti eikä ainakaan jälkeenpäin oo kuulunut että mitään kähyäkään olis aiheutunut mitä nyt pikkupojat jossain metsikössä käynyt painimassa. Kaikki kannustaa niinkuin kannustaa mutta toi jatkuva itkeminen ei oo mistään kotoisin kun tätä palstaa lukee ehkä 10% hallilla kävijöistä ihan maksimissaan. Kyllä siellä aika iso porukka huusi mutta tonne Nokialle nyt ääni vaan katoaa rakenteisiin.

Ite oon edelleen kotimatseissa sitä mieltä jos koko ydinporukka nousis ylemmäs niin laulu tarttuis helpommin muihinkin mutta tätä ei oo ainakaan toistaiseksi kokeiltu. Kaikkia ei kiinnosta huutaa ja lautaa mut tällä tavalla sitä vois mahdollisesti saada lisääntymään ylempänä.

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Jatkuvasti pitää vaan valittaa ja valittaa. Mun mielestä matka onnistui hienosti eikä ainakaan jälkeenpäin oo kuulunut että mitään kähyäkään olis aiheutunut mitä nyt pikkupojat jossain metsikössä käynyt painimassa. Kaikki kannustaa niinkuin kannustaa mutta toi jatkuva itkeminen ei oo mistään kotoisin kun tätä palstaa lukee ehkä 10% hallilla kävijöistä ihan maksimissaan. Kyllä siellä aika iso porukka huusi mutta tonne Nokialle nyt ääni vaan katoaa rakenteisiin.

Ite oon edelleen kotimatseissa sitä mieltä jos koko ydinporukka nousis ylemmäs niin laulu tarttuis helpommin muihinkin mutta tätä ei oo ainakaan toistaiseksi kokeiltu. Kaikkia ei kiinnosta huutaa ja lautaa mut tällä tavalla sitä vois mahdollisesti saada lisääntymään ylempänä.
Sitten kun sinne ylös menee niin käsketään pitää turpa kiinni.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sitten kun sinne ylös menee niin käsketään pitää turpa kiinni.
Jos joku vanhan liiton mies on noin sanonut ja pahoitat siitä mieles niin kannattais sanoa näitä asioita suoraan sinne minne asia kuuluu. Ketään täällä ei jaksa lukea ainaista vinkumista enkä tosiaan halua nyt suakaan tässä ärsyttää tai kettuilla mut nää narinat täällä ei vaikuta mitään vaan se pitää tapahtua paikan päällä. Oon ite ihan samaa mieltä että kiva kun kaikki laulais mut tätä tuskin tulee ikinä tapahtumaan ainakaan kirjoittelemalla tänne palstalle missä luultavasti jokainen kirjoittaja antaa oman panoksensa tunnelman kanssa peliin.

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Punainen on paras väri jääkiekossa ja formuloissa mutta ei politiikassa.
En minäkään punaista väriä politiikassa kannata. Kuitenkin tuo sisällisota aiheuttaa edelleen kansassa voimakkakkaita reaktioita, vaikka aikaa onkin jo kulunut. Kuten täälläkin on keskusteluissa varmasti huomattu. Enkä kyllä näe mitä humoristista aspektia tuossa vaasalaisten tifossa. Aivan älyvapaa tempaus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy