Minulla on biisiprojektina tehdä ai:llä biisit kaikista liigajoukkueista. Tänään valmistui Sport-kappale Älä törmää Miroon, joka Vaasan ollessa kyseessä yritti ammentaa vaikutteita Klamydiasta.
Minulla on biisiprojektina tehdä ai:llä biisit kaikista liigajoukkueista. Tänään valmistui Sport-kappale Älä törmää Miroon, joka Vaasan ollessa kyseessä yritti ammentaa vaikutteita Klamydiasta.
Tästä samaa mieltä ja siksi kausikortit kannattajapäätyyn pitäisi olla tasolla mihin kaikilla on mahdollisuus. Tai sitten niin, että päätyyn myydään vain kannattajaksi rekisteröidyille kausari / lippuja. Saataisiinko sillä ihmisiä enemmän mukaan lauluihin tai edes taputuksiin?On vähän kakspiippunen juttu koska kaikki lipputemput lyö meitä vuodesta toiseen kausikorttia ostaneita vasten kasvoja.
Toivotaan, että ihmiset löytää näille reissuille. Ymmärrän menestyksen puutteen ym. miksi kannattajareissut ei oo ollu kovassa huudossa, mutta kyllä etä-kannattajana toivoisi, että (U06 & RA) tekisi enemmän vierasreissuja koska täältä oisi mahdollista lähteä useemminkin peleihin jos vaan porukkaa olisi.Ja mitä tulevaan kauteen tulee niin kannattajat ovat kuulemani mukaan pitkin kesää aloittaneet työn vierasmatkojen eteen. Esimerkiksi kauden alkuun on matka Poriin sekä yksi todella iso matka mihin he ovat satsanneet paljon aikaa ja vaivaa. Jos nämä matkat menevät pipariksi niin se on Vaasalaisilta kyllä suora pyllistys pelaajia ja seuraa kohtaan.
Ei lisättävää.Näihin molempiin on pallo nyt vaasalaisilla.
Pakko sanoa että Red Armylla on valtavasti petrattavaa viestinnän puolella. Mitään tietoa tämmöisestä reissusta ei ole somesta tullut vastaan, ja mitä olen heidän Instatiliä vilkaissut, niin on vaikeaa uskoa että päivitykset ovat tältä vuosikymmeneltä.
Samaa mieltä. Kyllä Red Armyn tarvitsisi tehdä muutoksia toiminnassa. Nuoria täytyy saada mukaan, sillä ei näy katsomossa paljoa RA nuoria.Pakko sanoa että Red Armylla on valtavasti petrattavaa viestinnän puolella. Mitään tietoa tämmöisestä reissusta ei ole somesta tullut vastaan, ja mitä olen heidän Instatiliä vilkaissut, niin on vaikea uskoa että päivitykset ovat tältä vuosikymmeneltä.
Sumuisia kuvia jostain ankeasta bussista. Ei houkuttele nuoret mukaan toimintaan.
Ottakaa mallia VPS-kannattajilta, he ovat ymmärtäneet somen merkitys.
Tällä viikolla ilmeisesti alkanut tapahtua, sekä FB:llä että IG:llä. Jatkakaa samaan malliinSamaa mieltä. Kyllä Red Armyn tarvitsisi tehdä muutoksia toiminnassa. Nuoria täytyy saada mukaan, sillä ei näy katsomossa paljoa RA nuoria.
RA sekä seura mainostaneet asiasta tänään. Eli ei tule olemaan ainakaan kannattajien tai seuran asenteesta kiinni tämä juttu.Tällä viikolla ilmeisesti alkanut tapahtua, sekä FB:llä että IG:llä. Jatkakaa samaan malliin