Syytä on tullakin, sillä Ilveksen tappio kierre on nyt karmea.Tampereelta tulossa 29.10. vähintään 3 bussillista Ilves-kannattajia Vaasaan. Kovaa saa laittaa meidän kannattajaporukka vastaan (Sportin nykymeiningin lannistamina), jos halutaan olla äänekkäin joukko hallissa.
Nyt olis syytä tulla päätyyn ja antaa äänensä kuulua kannattamalleen seuralleen.Tampereelta tulossa 29.10. vähintään 3 bussillista Ilves-kannattajia Vaasaan. Kovaa saa laittaa meidän kannattajaporukka vastaan (Sportin nykymeiningin lannistamina), jos halutaan olla äänekkäin joukko hallissa.
19.11. Ilves-SportAiheesta hiukan harpaten, ois kiva kun vieraspeleihin alettais taas järjestämään enemmän reissuja. Näin Turussa asuvana Sport-kannattajana ois kiva päästä useammin laulamaan ja kannattamaan Sporttia myös vieraissa!
Se olis kiva, mutta viime kausina on tullut tutuksi ettei porukka lähde mihinkään. Toiminta takkuaa yhtä paljon kuin joukkueen otteet kaukalossa. Ymmärtäähän sen, kun on niin pitkään jo oltu kaukana kärjestä. Tampereen bussi näyttää tässä vaiheessa olevan lähdössä.Aiheesta hiukan harpaten, ois kiva kun vieraspeleihin alettais taas järjestämään enemmän reissuja. Näin Turussa asuvana Sport-kannattajana ois kiva päästä useammin laulamaan ja kannattamaan Sporttia myös vieraissa!
Aamen. Oikein lämmitti puolikuuroakin!Itse en peliin päässyt, mutta tänään matsissa oli kuultavissa pilkahdus vanhaa Sundom Ståta. "Punainen ja valkoinen" kajahti sellaisella voimalla että Jantta Alkiokin piti turpansa sen aikaa kiinni. Lisää tätä!
Oispa kuuneltavissa jossain tämä jälkikäteen..Itse en peliin päässyt, mutta tänään matsissa oli kuultavissa pilkahdus vanhaa Sundom Ståta. "Punainen ja valkoinen" kajahti sellaisella voimalla että Jantta Alkiokin piti turpansa sen aikaa kiinni. Lisää tätä!
C moren lähetyksessä, kun peliä jäljellä noin 3-4 min.O
Oispa kuuneltavissa jossain tämä jälkikäteen..
Ai hitsi, oli pakko katsoa uudelleen, kuulosti kyllä perhanan hyvältä. LISÄÄ TÄTÄ. Camoon Sport ja Redarmy!C moren lähetyksessä, kun peliä jäljellä noin 3-4 min.
Joo ny on menoo Sundom ståssa, ja hyvin kompataan muualta. Lisä ääntä, annetaan mennä..Nyt taistellaan! Ja jumalauta istumakatsomo vastaa! Kylmät väreet menee. Tää on niinku ennenvanhaan :)
Helvetin hyvältä kuulostaa sundom stå.
B3 katsomo kuittaa.
*heh* Päivämäärä olutpulloissa on aina "Parasta ennen", joka on ihan eri asia kun "Viimeinen käyttöpäivä". Ja olut ei mene huonokisi yhden yön yli, eli tuota voi kylläkin juoda monen kuukauden päästä. Itse asiasiassa sitä saa jopa myydä, kunhan myyjä kertoo että "Parasta ennen" päiväys on ollut. Itse maistoin kerran olutta jossa Parasta ennen -päiväys oli reilu vuosi, mutta se ei enää maistunut hyvälle.Tps pelissä 20.1 meille myytiin RA-kaljaa, jossa oli päiväys 21.1.
Kannattaa varmaan tarkistaa ettei siellä myydä vanhaa kaljaa ens pelissä