Boldaus oma. Harmi, jos on tällainen fiilis jäänyt päädyn toiminnasta. Ydinporukan tarkoitus (mun käsityksen mukaan) on nimenomaan ryhmänä kannustaa joukkuetta. Välillä kiehuu jollakin yli ja yksittäiset huudot alkavat. Silloin capon johdolla aloitetaan useimmiten laulamaan/kannustamaan ryhmänä. Ei yksittäisinä kiukutteluhuutoina, vaikka syystä kiehuisi.
Toki välillä tulee se "herää v###...r...." tuomareille, mutta ei enää kovin usein.
Tämä on kiva kuulla. Ties vaikka tulisivat uudelleen tunnelman ansiosta. Itse ihastuin aikanaan juuri päädyn meininkiin ja sinne ujuttauduin sitten rohkeasti mukaan.
Tosiaan on sitä oltu silloin -70, -80 ja -90 luvuilla aikamoisia rääväsuita.
Jo lämmittelyvaiheessa on kuumennettu tiettyjä vastustajien pelaajia jo otteluiden lämmittelyvaiheissa, jotka tiedettiin olevan aika jäähy- että tappelunherkkiä kavereita, niinhän otteluiden aika sitten kävikin ja kotikatsomossa olimme tyytyväisiä...hyi, hyi meitä.
Palataan esim. vielä tulevaan 17.2. Sport-Ilves otteluun, niin itse näen siinä ja moni muukin yhtäaikaa kolme eri ns. näyttämöä, eli
1. näyttämö - tapahtumat kaukalossa
2. näyttämö - päädyssä Sundom Stå kannustus/show lauluineen
3. näyttämö - toisessa päädyssä Ilveksen kanattajien oma kannustus/show
Meno tulee olemaan railakasta....tyyliin kautta koko Suomen maan.
Toivotaan, että järjestyksen pito tulee olemaan hallinnassa?