Sport ja KooKoo - Suurimmat uhoajat: Tuotantokausi 08-09

  • 42 556
  • 226

Fordél

Jäsen
Ja kyllä se on se kovan pelaajan mittari jos uskaltaa ajaa veskarin kylmäksi. Eller hur?

Hyvin mielenkiintoinen näkemys pelaajan kovuuden mittaamisesta, mutta ei lähtä sen enempää avautumaan koska tämä on vain fågelin idiotismia eikä koko sportosaston kantaa.

Itse en jaksa uskoa, että TuTo olisi tulevalla kaudella todellinen haastaja tälle kaksikolle, sillä jotenkin tuntuu, että TuTolla on Lehkosen jälkeen pakka liiaksi sekaisin. Imperiumi täytyy Turussa rakentaa uudestaan ja siihen menee aikaa. Sen sijaan Jukureiden ja etenkin Hokin uskon olevan tämän kaksikon selvimmät haastajat. Ja en näe mitään estettä etteivätkö he pystyisi laittamaan aivan tosissaan kampohin näille kahdelle tehovarustelijalle.

On muuten melkoisen outo tilanne näin KooKoo-fanille kun yleensä on tottunut siihen, että oma joukkue ei ole ennen sarjan alkua suosikin paikalla, mutta nyt on.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
TuTon johdolla tuntuisi ainoana olevan järki päässä, eli tämä kausi 600K€ pelaajabudjetilla taistellaan mestiksen kärkipaikoista ja ens vuonna nostetaan budjetti 1,1 milj. € ja tapellaan tosissaan liigapaikasta.

Mitäs järkeä tuossa on ja miten liiganousu seuraavalla kaudella olisi helpompaa kuin nyt tulevalla kaudella? Eihän KooKookaan ole laskenut budjettiaan liiganousun varaan. Tarkalleen ottaen uskoisin, että Kouvolassa oltaisiin tulevalla kaudella jo helkutin tyytyväisiä pelkästään liigakarsintapaikasta riippumatta siitä miten liigakarsinnoissa lopulta käykään. KooKoollakin on tarkoitus nostaa budjettiaan entisestään ensi kaudella ja kyllähän tuo varmasti on helpompaa asteittain kuin kerralla lähes tuplata budjetti. Kyllä sanoisin näin, että jos alkaa tuommoisia "välivuosia" pitämään sillä verukkeella, että ensi vuonna sitten satsataan niin noita välivuosia saa pitää maailman tappiin asti.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mistä tuo tieto 600 k€ pelaajabudjetista tälle kaudelle on löytynyt? Entä 1,1 ensi kaudelle? Kuulostavat aika kovilta summilta.

Tosta tämän ketjun sivulta 4 sen bongasin. Siinä mielessä voi olla väärää tietoa, että saattaa tarkoittaa koko budjettia eikä pelaajabudjettia. Enkä lähtenyt nimim. "Wiipurin" postausta sen kummemmin tarkistelemaan kun oli laittanut jonkun lähteenkin viestiinsä. Jos puhuin euroista soopaa, suokaa se anteeksi.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitäs järkeä tuossa on ja miten liiganousu seuraavalla kaudella olisi helpompaa kuin nyt tulevalla kaudella? Eihän KooKookaan ole laskenut budjettiaan liiganousun varaan. Tarkalleen ottaen uskoisin, että Kouvolassa oltaisiin tulevalla kaudella jo helkutin tyytyväisiä pelkästään liigakarsintapaikasta riippumatta siitä miten liigakarsinnoissa lopulta käykään. KooKoollakin on tarkoitus nostaa budjettiaan entisestään ensi kaudella ja kyllähän tuo varmasti on helpompaa asteittain kuin kerralla lähes tuplata budjetti. Kyllä sanoisin näin, että jos alkaa tuommoisia "välivuosia" pitämään sillä verukkeella, että ensi vuonna sitten satsataan niin noita välivuosia saa pitää maailman tappiin asti.

Järki omasta mielestäni olisi siinä, että kahden vuoden päähän sijoittuvaa nousukarsintaa olisi huomattavasti riskittömämpää rakentaa, kuin "hetimullekaikkitännenyt" taktiikalla. Voitaisiin jopa säästyä joltakin konkurssilta?

Tosiasia kuitenkin on se, että nyt nousu on mahdollista joten kaikki halukkaat sitä yrittämään. Keväällä sitten lasketaan ruumiit sekä nykyisestä liigasta että mestiksestä.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Järki omasta mielestäni olisi siinä, että kahden vuoden päähän sijoittuvaa nousukarsintaa olisi huomattavasti riskittömämpää rakentaa, kuin "hetimullekaikkitännenyt" taktiikalla. Voitaisiin jopa säästyä joltakin konkurssilta?

KooKoo on nostanut budjettiaan maltillisesti vuosi vuodelta kuten nytkin, mitään suurta budjetin nousua Kouvolassa ei ole ainakaan tehty vaan seurasta on ilmoitettu, että budjetti nousee jonkin verran. TuTo on ilmoittanut nostavansa budjetin viime kauden 600.000 eurosta 800.000 euroon. En usko, että KooKoolla budjetin nousu ainakaan yhtään suurempi on. Toki kokonaisbudjetti saattaa hiukan suurempi kuin TuTolla olla.


Tosiasia kuitenkin on se, että nyt nousu on mahdollista joten kaikki halukkaat sitä yrittämään. Keväällä sitten lasketaan ruumiit sekä nykyisestä liigasta että mestiksestä.

Ainoastaan yksi seura on tähän mennessä ilmoittanut tavoitteekseen nousta tulevalla kaudella liigaan eli Vaasan Sport.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ainoastaan yksi seura on tähän mennessä ilmoittanut tavoitteekseen nousta tulevalla kaudella liigaan eli Vaasan Sport.
Itse kyllä luen myös KooKoon "asevarustelun" nousutavoitemanifestiksi.
Sport lienee silti kyllä ainoa, joka on huudellut ja uhonnut tapansa mukaisesti jo julkisuudessa liiganoususta (huomaa sanamuoto).

Hieno syksy luvassa jo nyt. Vielä, kun TuTo vetäisi päänsä puskista ja muistaisi, mikä urheilussa on pääpointti sekä julkaisisivat kunnon rosterin Jukureiden ohella, voitaisiin vuosituhannen divaritalvi julkistaa jo keskellä kuuminta kesää.

Elämme siis hienoja aikoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ainakin tämän päivän Pohjalaisessa Tami kertoo pelaajabudjetiksi juuri tuon 600t€
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
TuTo on aina, tai ainakin viimeiset 10 vuotta ollut kova mestiksessä.

Höpö-höpö. Onhan se ollut välillä karsimassa ja muutenkin kuralla.

Tosin eipä sillä mitään merkitystä ensi kauteen ole. Tai ainoastaan se, että perustelut "TuTo on kova, koska se on aina ollut" eivät kelpaa. Jos historiasta haluaa jotain "faktaa" etsiä TuTon tueksi, niin onpahan nuo puolustavat mestarit yleensä vaihtuvuudesta ja vaikeuksista huolimatta pelanneet mitaleista seuraavanakin keväänä.
 

MoomBaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Huvittavaa spekulaatiota porukalla siitä etteikö Tuto taistelisi taas kerran kärkisijoista vähintäänkin siinä määrin kuin jukurit ja hokki, olihan lähtijöitä toki melko paljon mutta eihän tutolla ole juuri vielä sopimuksiakaan julkistettuna niin mistä ihmeestä tiedätte vaikka sinne olisi vielä tulossa todella kovia pelimiehiä? Ainakin Itseni on vaikea uskoa etteikö Tuto paitaan hommattaisi vielä muutamaa pätevää peluria ja sitä kautta koossa olisi ehkä hitusen tämän kauden miehistöä heikompi mutta kuitenkin aivan riittävän kova miehistö jos ei mestaruuteen niin ainakin mitalitaistoon asti.
 
Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kun katseli Kookoon tiedotustilaisuutta Kultasen sopimuksesta niin kyllähän tämän Suutarin kehonkieli oli hermostunutta - hyvä kun kuvaruudussa pysyi! Sen sijaan Kultanen oli itse rauhallisuus! Vladon kommenteista ei tahdo vieläkään oikein selvää saada heh...
 

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Jos tälle linjalle lähdetää ni teiän Aurinkokuningashan ei pysy paikallaan hetkeäkään, onko se sitten hermostuneisuutta vai pelkoa vai olisiko vain tapa esittää asioita?
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos tälle linjalle lähdetää ni teiän Aurinkokuningashan ei pysy paikallaan hetkeäkään, onko se sitten hermostuneisuutta vai pelkoa vai olisiko vain tapa esittää asioita?

Jokos sinulle on suosikkijoukkueesi selvinnyt? Kullakin on oma tapansa ja tyylinsä! Tamin nyt tietää kaikki vaikkakin on jonnin verran jo rauhoittunut ainakin liikkeessään vaihtoaitiossa! Suutarin näin ekaa kertaa esiintymässä ja tätä toimintaa kommentoin! Eihän näillä mitään merkitystä ole, mutta silmäänpistäviä asioita! Mielenkiintoista vääntöä on odotettavissa ensi kaudesta - Jo nyt melkiis toivoisi kauden alkavan vaikka kesälämmin on vasta aluillaan!
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
tuto ja jokipo kuralla. hokilla ei saumaa. ei sportille ja kookoolle ole vastusta, elleivät ite sählää omia asioitaan. muut voi vain unelmoida tollasista jengeistä kun kookoo ja sport jo tässä vaiheessa on!!!!

Ainakin Hokin tänään julkaistujen sopimusten perusteella näyttäisi, ettei Hokki ensi kaudella ole neljän parhaan joukossa.
 

Hertzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa
Jokos sinulle on suosikkijoukkueesi selvinnyt? Kullakin on oma tapansa ja tyylinsä! Tamin nyt tietää kaikki vaikkakin on jonnin verran jo rauhoittunut ainakin liikkeessään vaihtoaitiossa! Suutarin näin ekaa kertaa esiintymässä ja tätä toimintaa kommentoin! Eihän näillä mitään merkitystä ole, mutta silmäänpistäviä asioita! Mielenkiintoista vääntöä on odotettavissa ensi kaudesta - Jo nyt melkiis toivoisi kauden alkavan vaikka kesälämmin on vasta aluillaan!

Tietääkseni nuo kolme seuraa pelaa kaikki eri sarjatasolla, joten ei pitäisi olla ongelmaa, mutta korjasin sun mieliks noita.

Sori offtopic
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tietääkseni nuo kolme seuraa pelaa kaikki eri sarjatasolla, joten ei pitäisi olla ongelmaa, mutta korjasin sun mieliks noita.

Okei Ducksit ymmärrän juu-u! Mut jos olet sekä Jokereiden ja Kookoon takana ni eikös siinä ole ristiriita kun Kookoo yrittää päästä myös samaan sarjaan kyseisen narrilauman kanssa! Gloryhantteeratko sitten paremmin pärjäävää jos näin hassusti joskus käy, että molemmat joukkueet ovat samassa sarjassa? No okei ymmärrän, että Kouvolassa ei seistä vain ja ainoastaan Kookoon takana! Vaasassa monille faneille on vain ja ainoastaan SPORT! Olisiko tässä fanikulttuureidemme yksi ero myös? Ja täten yksi ero millä intohimolla seuraamme ja toimimme seuramme menestyksen eteen?

ps. Mua ei kannata digata - Olen sen verta ruma, joskus rumia puhuva ja ennen kaikkea huonosti laulava, vaikka sen teenkin! Tekis mieli karjua nytkin kuten ennen vanhaan vanhassa seisomakatsomossa vaihtoaitioiden takana, että We Are Red, We Are White, We Are Fucking Dynamite!!

Onkohan monia Sportfaneja, jotka muistavat vielä nämä ajat?
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Okei Ducksit ymmärrän juu-u! Mut jos olet sekä Jokereiden ja Kookoon takana ni eikös siinä ole ristiriita kun Kookoo yrittää päästä myös samaan sarjaan kyseisen narrilauman kanssa! Gloryhantteeratko sitten paremmin pärjäävää jos näin hassusti joskus käy, että molemmat joukkueet ovat samassa sarjassa? No okei ymmärrän, että Kouvolassa ei seistä vain ja ainoastaan Kookoon takana! Vaasassa monille faneille on vain ja ainoastaan SPORT! Olisiko tässä fanikulttuureidemme yksi ero myös? Ja täten yksi ero millä intohimolla seuraamme ja toimimme seuramme menestyksen eteen?
Ne joille Sport on ollut sydämessä syntymästä saakka, eivät saa kannattaa muita seuroja? Itse oleen henkeen ja vereen Sportin mies. En käännä takkia niinkuin jotkut saattaa. Tiedän joidenkin vaasalaisten katkeruuden Sportia kohtaan. Näin ei ole ainakaan itseni kohdalla. Mun mielestä aika paksua paskaa sunkin osaltas väittää, että asiassa on jokin ristiriita. Ymmärrän, että on vain yksi seura jne... Se ei estä fanikulttuuria. Heilun fanikatsomossa yhtä lailla kuten muutkin, ja huudan ääneni käheäksi Sportille, vaikka kannatankin liigasta erästä seuraa.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mun mielestä aika paksua paskaa sunkin osaltas väittää, että asiassa on jokin ristiriita. Ymmärrän, että on vain yksi seura jne... Se ei estä fanikulttuuria.

Ei ole väärin olla eri mieltä! En minä edusta koko Vaasaa tai eteläisen rykmentin ajatuksia vaan ja ainoastaan omia ajatuksiani! Heijaa sä vaikka Sporttia ja Tapparaa, mutta mieti mitä teet sen jälkeen jos ja kun joskus pelaamme samassa sarjassa!!!
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ei ole väärin olla eri mieltä! En minä edusta koko Vaasaa tai eteläisen rykmentin ajatuksia vaan ja ainoastaan omia ajatuksiani! Heijaa sä vaikka Sporttia ja Tapparaa, mutta mieti mitä teet sen jälkeen jos ja kun joskus pelaamme samassa sarjassa!!!

Mä en heijaa Tapparaa. Pthyi. En TPS:ää, en Ässiä, en Lukkoa. Enkä HIFK:ta. Siitä voi jotain päätelmiä tehdä. Mutta sillä nyt ei sinänsä ole merkitystä. Mä en ole Southern Red Armysta vaan ihan puhdas vaasalainen. Sitäkin olen miettinyt, jos Sport nousee joskus liigaan ja toinen kannattamani joukkue on siellä. Vaikeat paikat tulee. Näitä verratessa on vaikea asettaa mitään etusijalle.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sitäkin olen miettinyt, jos Sport nousee joskus liigaan ja toinen kannattamani joukkue on siellä. Vaikeat paikat tulee. Näitä verratessa on vaikea asettaa mitään etusijalle.

Mieti sitä, että ekan liigamatsin olen kakarana ollu kattomas ku Bragge tekee börsän Hifkia vastaan ja tähän astisena ainoana liigavuonna Sportin osalta, että miten suhtaudun myös jonkun toisen bändin heijaamiseen Sportin ohella! Olin tosin eskariikäinen ja Inkerinpuiston päikkärikodin kävijä mainitsemanani ajankohtana, mutta silloin kipinäni sain! Tämän jälkeen jokainen pelaamani korttelikiekkopeli on ihannoinut Sportin pelaajia - Olen ollut Kiveliö - Olen ollut Holmen - Olen ollut Hjerpe tehden maalin Tutoa vastaan tyhjään maalin biljardilyönnillä ja saanut siitä rangaistuksen - Olen ollut Kovana pakkina Littlenä vaikka nimestäni on jotakin muuta voinut päätellä! Olen ollut se Ruostetkoski sielä maalinnurkalla odotellen sitä lättyä lapaan ja tehnyt sen byyrin! Tämätuosejapaaaaaaljon muuta - ei mun tarvi miettiä sitä suosikkijoukkuetta enää, jonka taakse olen tullut aina sinne seisomakatsomoon vaihtoaitioiden taakse vaikka pihalla oli 30 astetta pakkasta ja Vaasan hallissa ei oltu kuultukaan hallin lämmityksistä! Seisomakatsomon tiivistyessä, huutaessa ja kannustaessa tämä pikkujanari kaiken muun ohella hiffas ettei ole Kookoota, ei ole Tutoa, ei ole Jokereita, ei ole Tapparaa jne...Mutta sen sijaan silloinen huudahdus - We Are Red, We Are White, We Are Fucking Dynamite - On syöpynyt mieleeni ja vieläkin muistelen hetkeä jolloin sen ekaa kertaa lauloin! Se tästä historiasta ja edelleenkin olen iloinen, että vanhoja Divarijoukkueita kuten Kookoota vastaan päästään jälleen mittelemään tosissaan kaukalossa ja välistä toivoisi myös katsomossakin...
 
Viimeksi muokattu:

Wiipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No okei ymmärrän, että Kouvolassa ei seistä vain ja ainoastaan Kookoon takana! Vaasassa monille faneille on vain ja ainoastaan SPORT! Olisiko tässä fanikulttuureidemme yksi ero myös? Ja täten yksi ero millä intohimolla seuraamme ja toimimme seuramme menestyksen eteen?

Ei kannata vetää mitään yleistyksiä tässäkään asiassa. Olen ollut pikkunaskalista asti intohimoinen KooKoo-fani ja en ole kannattanut enkä tule koskaan kannattamaan mitään muuta joukkuetta kuin KooKoota. Kouvolassa ihan samalla tavalla kuin Vaasassa faneilla on vain ja ainoastaan KOOKOO. Okei joku saattaa kesällä kannattaa jotain KPL:ää, mutta kyllä kuitenkin suurimalle osalle KooKoo on numero yksi. Lahdessa voisi 60 km:n päässä ja Lappeenrannassa 80 km:n päässä käydä seuraamassa liigakiekkoa, mutta kyllä ne ovat erittäin harvassa, ketkä Kouvolasta lähtevät seuraamaan muun joukkueen kuin KooKoon pelejä. Hienoa on kyllä päästä jälleen seuraamaan pelejä divaritasolla, kun peleissä on taas jotakin panosta. Erityisesti odotan todella innolla divarin perinteikkäimpien seurojen KooKoon ja Sportin kohtaamisia. Vielä kun joskus saataisiin palaamaan takaisin legendaariset paikallisottelut KooKoon ja SaiPan välille.
 
Kauden alkuun on vielä noin 4kk ja yksi kaveri saattaa jo ennen tämän kuun loppua tarvita hoitoa.

Mulle on aina ollut KooKoo ykkönen, mutta kun kesällä ei muutakaan tapahdu, niin käyn KPL:n peleissä. MyPan peleissä en jaksa käydä, koska futis on sen verran tylsä laji. Ainakin Suomessa, jossa taso on järkyttävä, niin kentällä kuin katsomossakin. Korista käydään katsomassa kerran kaudessa.

Vaasassa on vaikea tämä asia käsittää, koska eihän siellä ole kuin jumbo-Vepsu ja öö..

Kiva tätä on kyllä lueskella! Mutta mielestäni nämä "meidän isi on parempi"-leikit voisi jättää pois.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vielä kun joskus saataisiin palaamaan takaisin legendaariset paikallisottelut KooKoon ja SaiPan välille.
Tämä se on märkä päiväuni täälläkin päässä. Divarivuosina tuli seurattua koko KooKoo - SaiPa -parivaljakon elinkaari KooKoon ylivoimaisuudesta SaiPan ylivoimaisuuteen.

Olen vahvasti sitä mieltä, että KooKoon nousu olisi iso piristysruiske lappeenrantalaiselle jääkiekolle. Sellaista vastakkainasettelua pikkuseura kaipaa, jotta ainoa iso saavutettava asia ei olisi säälipleijarit ja niissä ottelusarjan voitto.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä se on märkä päiväuni täälläkin päässä. Divarivuosina tuli seurattua koko KooKoo - SaiPa -parivaljakon elinkaari KooKoon ylivoimaisuudesta SaiPan ylivoimaisuuteen.

Olen vahvasti sitä mieltä, että KooKoon nousu olisi iso piristysruiske lappeenrantalaiselle jääkiekolle. Sellaista vastakkainasettelua pikkuseura kaipaa, jotta ainoa iso saavutettava asia ei olisi säälipleijarit ja niissä ottelusarjan voitto.

Varmasti KooKoon nousu olisi piristysruiske koko Kaakkois-Suomen jääkiekkoilulle. Uskoisin, että SaiPakin hyötyisi KooKoon noususta, koska saataisiin takaisin Kaakkois-Suomeen samanlainen asetelma kuin esimerkiksi Pori-Rauma akselilla on tällä hetkellä.

Esimerkiksi divarin loistoaikoinana KooKoon ja SaiPan paikallispeleissä kävi huikeasti yleisöä tavallisissa runkosarjan peleissä, kuten mm. kaudella 1986-87 KooKoo-SaiPa (5.177 katsojaa). Viime kaudella KooKoo pääsi yhden kerran vastaaviin lukemiin, KooKoo-Titaanit (5.025 katsojaa), mutta kyseessä oli kuitenkin ilmaisottelu.

Muistuupa sellainen vieraspeli SaiPa-KooKoo Lappeenrannassa, johon Kouvolasta oli järjestetty peräti jännärijuna, joka lähti Kouvolan rautatieasemalta ja pysähtyi Lauritsalassa lähelle Kisapuiston jäähallia ja paikalla oli KooKoolla useita satoja katsojia.

No nythän KooKolla alkaa olla taas oikea meininki hommassa, joten kuka tietää vaikka tällä vuosikymmenellä päästäisiin vielä nauttimaan kiihkeistä paikallispeleistä.

Jännä juttu muuten, että KooKoolla rakkain paikallisvastustaja on ollut aina SaiPa vaikka esimerkiksi Lahti (60 km) on lähempänä Kouvolaan kuin Lappeenranta (80 km). Lieneekö sitten peruja entisestä Kymenläänistä, jonka alueella molemmat kaupungit sijaitsivat.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Vaasassa on vaikea tämä asia käsittää, koska eihän siellä ole kuin jumbo-Vepsu ja öö..

Mitä Kouvolassa on? Paskapalloa sielä vissiin heitellään? Mitä muuta? Ja mikä jumbo-Vepsu?

Kyllä on mahtavia matseja tulossa ensi kaudella. KooKoo, Jukurit, TuTo ja Hokki vetää ainakin Vaasassa 3500-4000 katsojaa halliin, riippuen Sportin pelillisestä menestyksestä.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Mitä Kouvolassa on? Paskapalloa sielä vissiin heitellään? Mitä muuta? Ja mikä jumbo-Vepsu?

No voihan muut lajit olla mielestäsi paskapallolajeja mikäs siinä. En itsekään juuri muuta seuraa kuin jääkiekkoa ja KooKoota, mutta en nyt silti ala muitakaan lajeja haukkamaan. Onhan Kouvolaan tullut aikalailla menestystä eri palloilulajeissa vuosien varrella ja ihan viime vuosinakin. MyPa oli Suomen mestari toissa kaudella, Kouvot sai SM-hopeaa viime kaudella ja on voittanut myös kolme Suomen mestaruutta ja perinteikäs KPL tappelee tosissaan tällä kaudella SM-mitaleista. KPL:n muut mitalit: Suomen mestari 1966, 1967, 1968, 1969, 1976, SM-hopeaa 1943, 1955, 1960, 1970, SM-pronssia 1954, 1959, 1972, 1977.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös