Onko tuo nyt niin katkeraa vuodatusta. Mikäli et ole huomannut, niin olen tälläkin palstalla monia kertoja ilmaissut pettymystäni siihen, että Hermeksellä ei ole omaa kannattajaryhmäänsä ja kuten totesinkin, että jos tuo on alkupamaus uuden kannattajaryhmän synnylle, niin olen vilpittömästi iloinen tästä. Mutta kuten sanoin, jos tuosta tulee vain jokaisen Sport-ottelun teema, niin pitäkää hyvänänne.
Kuten sanoin, olen erittäin tyytyväinen mikäli tuo oli uusi alku ja jos et sinä kakes edes tuota lausetta ymmärrä, niin olet joko tyhmä tai muuten vain haluat etsiä jotain provosoitumisen aihetta. Mielestäni jokainen voi kannustaa haluamallaan/parhaaksi näkemällään tavalla. Täydellistä fania ei olekkaan ja näillä asioilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä tämän asian kanssa, sillä ainakin minä olen kokoajan puhunut faniryhmästä, siis sellaisesta joka kannustaa joukkuettaan huonoinakin hetkinä ja joka yrittää parhaansa mukaan pitää katsomossa ääntä ja kannustusta. En ole missään vaiheessa tuominnut Hermeksen kannatusryhmää. En vain jostain kumman syystä pidä siitä, että faniryhmä kasataan aina yhteen matsiin koko kaudella, sillä se ei ole mitään kunnollista kannatustoimintaa.
Teillä oli hyvä ryhmä siellä. Jatkakaa tuosta hitailla askelilla eteenpäin ja kannustakaa Kokkolassakin jatkossa samalla tavalla, nimittäin Hermes tarvitsee oman kannattajaryhmänsä sillä kuten sanoin, Kokkolassa on todella hiljaista pelien aikana. Toivon todellakin, että tämä oli lähtörysäys uuden kannatusryhmän toimintaan.
Täältä tähän ja Järvenpäähän.